Hoi Wij zijn last minute op zoek naar een vakantie bestemming / woning (voor over een weekje) Nu hadden we van roompot geloof ik een huisje gezien in Duitsland omgeving Cochem, Is daar ook wat te doen in de omgeving? las wel iets over een liftje naar boven en een dierentuin achtig iets / pretparkje? we hebben 2 kids 4&6 jr bedankt!
mooi zwembad beneden, overdekt, op het park zelf ook leuke dingen hoor. Kabelbaan in de buurt. Fijne week !
Ik vond er niks aan en niks te doen! ( ja je hebt een zwembadje .. ) en n stadje om doorheen te wandelen)
Roompot Cochem is leuk. wij zijn er 2 keer geweest. schoonfamilie zijn fervente golfers, dus vandaar ook voor dat park gekozen.
Wij zijn er toevallig een week of 3 geleden nog geweest. Het Roompotpark is prima, klein zwembadje bij maar verder niet heel spectaculair. Cochem vonden wij wel super leuk, mooi Middeleeuws kasteel en het dieren-/pretpark was ook erg tof om een dagje te doen ! Ook de rondvaart was leuk om een keer gedaan te hebben..
Mijn vader was gek op die omgeving, we zijn er geloof ik wel 10 keer geweest in mijn jeugd Er is genoeg te doen daar in de omgeving: Wild- und Freizeitpark Klotten - Rides Dierentuinen in de Eifel: Adler und Wolfspark Kasselburg Eifelpark Gondorf bei Bitburg | Freizeitpark & Wildpark Krijg zelf ook zin om er weer heen te gaan hihi