Wie herkent dit? Sinds een paar nachten kan ik niet meer slapen van de pijn in mijn benen. Ik moet constant van de ene zij op de andere zij draaien omdat - denk ik - iets bekneld raakt. Het voelt als een soort krampachtige pijn en het is echt niet te doen. Ik ben vandaag 40 weken zwanger dus ik ben er bijna maar ik wil zo graag gewoon slapen Meestal trekt de pijn langzaam weg als ik weer op de andere kant lig en dan begint het tegelijkertijd langzaam in het andere been. Dus dan moet ik weer draaien. Zo gaat het de hele nacht door. Wie heeft er tips? Slapen met een kussen tussen mijn benen maakt geen verschil.
Onrustige benen? Ik slik daar magnesium voor van de apotheek. (Zit ook wat vitamine b in) dat werkt wel als ik dat zeker 2a3 uur van te voren inneem...ook mn dekens buiten de deken werkt...Dus beetje in de kou. Je ook een douche nemen en dan aan het laatste je benen afspoelen met koud water...succes met je laatste loodjes, gelukkig heb je er nu pas last van, ik al weken en os echt kut. Gelukkig is et nu wel zo goed als weg.
Heb het bij beide zwangerschappen gehad en nu begint het ook weer toe te nemen. Bij mij zat het aan de zijkanten van m'n bovenbenen, weet niet waar het bij jou zit? wat het is en vooral hoe je eraf komt, geen idee! Dus lees even mee...
Kan ook op magnesium tekort duiden. Bananen eten helpt daartegen, of magnesiumtabletten. Of bekkeninstabiliteit en dat is, zo laat in de zwangerschap, niet echt meer te behandelen. Kussen tussen je knieën als je slaapt. Beknelde zenuw kan ook nog. Daar zou ik medisch advies voor vragen...
Herkenbaar! Hier ook last van al geruime tijd heb aan mijn bekkenfysio tips gevraagd maar die had ze eigenlijk niet.... Helaas! Hoop dat je kleine snel komt en je ervan af bent!
Ik denk zelf ook aan een beknelde zenuw. Bekken is het niet, daar heb ik veel last van gehad tot de baby indaalde en dat was echt heel anders. Kussen tussen mijn knieën helpt helaas niks... ik hoop ook maar dat het snel zover is. Bananen eten kan natuurlijk nooit kwaad