Dol fijn voor romy! Steun topic

Discussion in 'De lounge' started by edelweiss, Aug 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    #1 edelweiss, Aug 5, 2015
    Last edited: Aug 5, 2015
    Misschien post ik dubbel maar ik kon het zelf zo niet vinden.

Romy het meisje waar we hier zoveel kaarsjes voor hebben gebrand en waar vele van ons vast nog wel aan denken. Ze heeft een wens! Met een zelfgeschreven briefje brak mijn hart.

Ze wil met dolfijnen zwemmen.
    Bij deze boy Ilona en romy ik hoop dat romy haar wens uit komt. nieuwe longen kan ze niet krijgen maar ik hoop dat jullie dit voor elkaar krijgen.

Voor de mensen die het verhaal niet kennen.
    De reis van romy's dromen | Dream or Donate

2. mumija

mumija Niet meer actief

HELAAS was hier al een topic over maar dat is weggehaald..:(:(:$

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,020
    548
    113
    belachelijk. Lekker bezig zp. Wat ik al eerder zei. Dit siert jullie niet

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Weggehaald? Waarom?

5. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83

O serieus heb ik dat gemist. Een warm hart toe dragen mag toch wel?

6. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
  7. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
  8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Want? Je moet toch een grens trekken? Als de regels zijn geen crowdfunding/bedelberichten (want hoe je het ook went of keert, het is en blijft een bedelbericht), dan is dat zo. Daar kan je een hele hoop van vinden, maar als je het voor 1 toelaat, dan komt de volgende ...

Hoe erg ik het voor Romy en familie vind, ik vind dit forum niet de plek om dat te delen. Daar zijn andere kanalen voor.

9. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Heel veel sterkte !!

10. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

Jun 23, 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Vind je dan ook dat Romy aan het bedelen is voor andere longen ? Want die wens heeft Romy op 6 jarige leeftijd ook !
    Ik heb alle begrip voor het beheer, en wat niet mag dat mag niet.
    Dat iedereen Romy hier nog " kent " vind ik fantastische, wat ik al eerder schreef heeft de steun van zoveel dames hier, ons enorm geholpen.

Onze dochter heeft een wens, een wens die wij helaas nu door heel veel tegenslagen niet direct kunnen laten uitkomen ( inbraak, brand, lekkage ect ect ) voor haar is een actie opgezet, die zelfs door de media is opgepikt. Als Romy achteruit gaat, zal ze op den duur niet meer veilig kunnen vliegen......wij sparen keihard om dit voor Romy zo snel als mogelijk te realiseren. Als jij het bedelen vind is dat je goed recht. Ik noem het het uit laten komen van die ene grote droom :)

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Eens met TinaTeenslipper, ik vind dat in uitzonderlijke siutuaties....en zeker als het om een doodziek kindje gaat wiens moeder al zó lang deel uitmaakt van het ZP forum....er heus wel eens uitzonderingen gemaakt kunnen worden op een paar regeltjes. Je zult zelf maar in die situatie zitten tenslotte, een beetje meer inlevingsvermogen zou het op deze aardkloot al een stuk aangenamer maken! :cool:

Ik steun jullie en jullie lieve Leeuwtje voor 1000% lieve Ilona, ik ga zeker kijken wat ik kan bijdragen. Haar wens moet gewoon vervuld kunnen worden! :)

12. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

Dec 9, 2008
    1,518
    229
    63
    Wat een mooie actie. Ik lig nu nog in bed maar ga straks een donatie doen. Hoop dat ze snel naar de dolfijnen kan.

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,020
    548
    113
    juist. ik had gisteravond geen zin meer/lukte niet, om dit netjes te verwoorden maar idd kan er 1x dan even geen uitzondering gemaakt worden? idd 100den meiden hebben hier altijd meegeleefd. de ouders halen hier steun uit. kan zp dan niet een keer hun starre en strenge vinger een beetje buigen dan? het gaat hier niet om een kind met griep he;) zet er desnoods een sticky bij dat het echt maar om deze ene keer gaat of wat, weet ik veel. nee gewoon lekker bot, nee doen we niet.

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Yep. Ik vind dit wel een toepasselijke 💡💡💡:

15. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wat fijn dat ik dit bericht nog tegenkom, ondanks dat het officieel niet zou mogen (ugh).

Ik herinner me het nog zo goed. Het feit dat er zoveel kaarsjes werden aangestoken, tijdens serious request een speciaal nummer werd aangevraagd etc etc.

Ik heb ook wat gedoneerd. Hoop dat het gaat lukken.

16. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

:x
    ik ben het met je eens...Vind het ook erg voor Romy maar er zijn nog meer meisjes en jongens zoals zij en die krijgen ook geen toestemming.

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Als die ook doodziek zouden zijn en al jaren op dit forum zouden zitten kan daar ook gemakkelijk een uitzondering voor worden gemaakt. Dat zal (gelukkig) heel sporadisch voorkomen tenslotte. 😌

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Weet je ... ik vind het oprecht erg dat Romy er zo erg aan toe is. Dat gun je echt niemand. Maar Romy is ook niet het enige kind wat problemen heeft. En het woord bedelbrief is gewoon een doodnormaal Nederlands woord. Dat jij daar een negatieve lading aan geeft ... sja, daar doe ik niets aan. Crowdfunding is gewoon dit. Je vraag geld aan anderen.

Ik snap niet zo goed wat het niet te snappen is aan regels. Ja, natuurlijk kan je eens een keer een uitzondering maken. Maar wat als er volgende week iemand anders komt met een schrijnende situatie? Moet je dan weer een uitzondering maken? Zo blijf je bezig en ik denk dat dat de insteek is van Beheer om het niet toe te laten. Er zijn altijd sitauties waarvan mensen vinden dat het een uitzondering betreft. en beheer bekijkt dit objectief en niet met de emotie wat jullie doen. Het is hun forum ... zijn maken de regels. En eerlijk gezegd ben ik het daar wel mee eens.

En Tina ... je kan gewoon zeggen wat je wilt. Mijn mening gaat er niet anders van worden. Nogmaals, ik vind het echt vreselijk en heb het topic destijds gevolgd. Het doet me echt wel wat dat Romy zoveel te verduren heeft. Maar dat neemt niets af aan mijn mening.

19. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,020
    548
    113
    ik denk dat je er heel anders over denkt als het je eigen kind betreft. punt

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Als het mijn eigen kind betreft, denk ik echt dat ik nog steeds de regels van dit forum zal naleven. Zo simpel is dit. Er zijn zat media om dit onder ieders aandacht te brengen, daar gaat dit forum niets aan veranderen.

Ik word een beetje simpel hiervan hoor. Ja Tina, ik heb een andere mening ... kun je natuurlijk ook gewoon respect voor hebben!

Share This Page