Ghahaha jaaaaa en daar zitten we morgen allemaal bij de kapper.....omdat er zulke leuke plaatjes voorbij komen Ik blijf bij het eerste plaatje....daar ga ik voor....heb zelf best wel lang haar, maar erg dun...valt wel naar binnen...dus ik ben benieuwd!! Heeft iemand nog ervaring met grove permanent, is dat alleen om meer volume te krijgen???
Ik heb een lange Bob line , alleen punt is ik heb giga dik en veel haar. Als het iets langer wordt dan gaat het naar buiten staan. Terwijl ik naar binnen zo sexy vind bij dit kapsel. Ik ben het nu wel aan laten groeien , maar voor laat ik langer als achter tot het weer lang is want zo valt het mooier.... Toch krijg ik elke keer de neiging om het weer korter te doen omdat het dan het echte effect heeft alleen na 4 à 5 weken is het gewoon om handelbaar om het naar binnen te doen zelfs mijn kapster lukt het dan niet omdat me haar te sterk is dan....
Mijn rode Bob line van de zomer , nu is het donkerbruin tegen zwarte aan met licht bruin.... Tsja wat heb ik niet gehad
Thanksss dit was wel net bij de kapper vandaan haha , ik had 3 weken hiervoor me haar van heel blond naar rood geverfd en werd snel vaal dus na kleine 3 weken weer naar de kapper en toen werd het mooi rood en is het echt super geknipt. Mijn kapster is mijn beste vriendin dus is ook handig Maar normaal valt het wat platter of ik moet föhnen maar daar heb ik doordeweeks geen zin in
Klopt mijn achterkant is korter als je van achter of de zijkant kijkt zie je het het best. Helaas groeit het bij mijn snel dus dat effect is snel weg.
eh, bij Jennifer staat alles. Ik zou niet tegen m'n man ingaan, die moet er het meest naar kijken, aan de andere kant groeit het ook zo weer aan...
Jaaa heb ik ook!! Achter zon drie cm lang en voor op mn schouders. Erg leuk, maar steil me een ongeluk Krijg er wel altijd leuke reacties op. En ik vind een groot voordeel dat het gewoon in een staartje kan. Beetje de bovenkant touperen en dan staat het hartstikke leuk.
Wel gaaf. Zou mooi zijn als het ook zo zou blijven zitten als op de foto. .. Mijn ervaring is dat het super zit zolang ik nog in de kapsalon ben. Een stap buiten de deur en weg model....om het vervolgens niet meer zo mooi te krijgen. Ik neem dus maar geen voorbeeld meer aan een foto
Dankjullie wel voor de reacties meiden... Opzich vind ik het juist een makkelijk kapsel , ik met mijn dikke haar moet toch altijd föhnen of de styltang er door doen wil ik het in model krijgen nou heb ik daar doordeweeks niet altijd tijd voor dus dan hup een klip of een staartje. En de kleur dat is idd smaken verschillen zelf vond ik het super is ook de kleur die me super stond ik heb vrij groene ogen dus dat kwam mooi uit. Alleen ja je blijft verven drie keer wassen kleur weg en dat was me niet waard Meiden zijn we nog naar de kapper geweest foto ??
Trouwens dit is wel het eerste model wat ik precies zo kon krijgen als bij de kapper.... Alleen beetje tijd rovend
Nu ik deze foto's zie wil ik het ook erg graag..maar durf het gewoon niet..terwijl ik niet eens zo gek lang haar heb. Ik ben ook wel benieuwd naar voor en na foto's
Sorry..nog geen foto de kapper had vandaag geen plekje meer vrij op de tijd dat ik kon, nu ga ik morgen om 13:00 uur.....maar ik durf haast niet meer Ik zit nu te denken om het iets langer te laten zelfde coupe maar dan iets langer....