De titel zegt het al... Zijn hier mamma's (en pappa's) die een tattoo hebben laten zetten ter ere van hun kind(eren)? Ik zou heel graag een tattoo willen wanneer mijn meisje geboren is... Weet alleen nog niet wat precies (waarschijnlijk haar naam) en waar, en ben dus op zoek naar inspiratie! Ben zeer benieuwd!
De naam van mijn dochter Als alles goed gaat komt er volgend jaar een 2e naam bij De vogeltjes vind ik gewoon erg leuk en staan ook voor loslaten!
Naam + voetje toen ze 3 maand oud was en een Chinees teken betekend liefde samen met mijn man laten zetten
Leuk! Ik spiek ook even mee Ik heb eind deze maand een afspraak staan voor mijn dochter der naam met een pennenveer.. Maar dan geen veer maar een pauwenveer
Dit ga ik op m'n linkerzijde (ribben) laten zetten, Nova is ook een sterrensoort dus vandaar de sterren
Ik lees ook even mee, wil al jaren hun namen op mijn pols, alleen de namen vind ik wat kaal dus wil er nog iets bij bedenken.
Ik kijk ook mee, goed onderwerp . Weet nu wel een beetje wat ik wil, maar kijk graag naar tattoos om nog ter inspriratie.
Ik spiek ook even mee. De gedachte speelt af en toe, maar durf niet zo goed Maar deze vind ik in ieder geval supermooi!
Deze heb ik 2 weken terug laten zetten om de band tussen mijn zoontje en mij te vereeuwigen na bijna 2 jaar vechten om hem bij me te houden. Daan is er erg trots op dat hij op mama haar pols staat
Hij moet nog wel wat bijgewerkt worden, er zit nu een wit (heel dun) lijntje doorheen, binnenkort maar ff doen.