Hallo allemaal, Sorry dat ik hier een poos niet ben geweest maar ik heb het heel erg druk gehad met alles rondom de bruiloft. Op cyclusdag 159 (4 oktober) ben ik toch spontaan ongesteld geworden, wat wel een hele opluchting voor me was. Wel ging het gepaard met hele heftige buikpijn, ik kon niet meer op mijn benen staan. Heb de ha gebeld om te vragen of ik nu wel of niet die provera moest gaan slikken. Ja moest wel gewoon werd mij verteld, dus 4 oktober ook daarmee begonnen. Het bloeden stopte niet erg snel waar door ik toch helaas op mijn huwelijksdag (8 oktober) ongesteld was Maar ondanks dat hebben wij een super mooie dag gehad 9 oktober direct gestopt met provera slikken en de bloeding nam toen ook af, 13 oktober was ik niet meer ongesteld. (Na provera dus geen bloeding meer gehad) Dus zit nu echt in ronde 1 na het stoppen met de pil. Al met al heeft mijn lichaam dus ruim 5 maand nodig gehad om te ontpillen pffff Druk aan de klus geweest. 19 oktober (cyclusdag 16) sex gehad waarbij ik tijdens de sex plotseling een heftige steek aan de linkerkant in mijn onderbuik kreeg. Hele dag verder buikpijn gehad en tot vandaag nog af en toe buikpijn (lichte buikpijn). misschien dat het mijn eisprong is geweest, geen idee maar dat zien we wel wanneer ik weer ongesteld wordt. Had eigenlijk weer naar de ha gemoeten wanneer ik een week gestopt was met de provera maar ben de hele week al grieperig dus wacht nog even, die onderzoeken zijn namelijk niet fijn en al helemaal niet als je al ziekig bent. Vandaag dus cyclusdag 19. Zal mij benieuwen wanneer ik weer ongesteld wordt. Tot zo ver mijn update. Hoe is het hier verder? Vindt het altijd lastig zoveel verhalen terug te lezen dus neem me niet kwalijk als ik niet overal op reageer. Liefs! P.s ik ben maar even een nieuw topic begonnen aangezien mijn andere is gesloten door iemand, dus ik er niet meer bij kan helaas.