8 dagen overtijd, testen negatief.. help, wie denkt er even mee?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sunny79, Oct 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunny79

Sunny79 Lid

May 11, 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit bericht al in het NOD forum gepost, maar daar hoort het volgens mij niet thuis. Daarom nogmaals hier. Sorry!

Goedemorgen dames,

Ik hoop dat 1 van jullie hier nog iets zinnigs over kan zeggen, want ik ben het spoor bijster...

Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil omdat we graag een tweede willen en heb sindsdien cyclussen die variëren tussen de 29 en 34 dagen, gemiddeld ongeveer 31 dagen.

Inmiddels ben ik, uitgaande van die 31 dagen, 8 dagen overtijd. Vandaag is cyclusdag 40. Ik heb getest op dag 35, 37 en 39, maar allemaal negatief.

Ik heb soms een zeurderig gevoel in mijn onderbuik, alsof ik ongesteld ga worden, maar dit komt en gaat.

Verder had ik gisteren (dag 39) een heel klein beetje bloed bij het afvegen, dus voor de zekerheid een tampon in gedaan (moest lang van huis), maar daar zat na 4 uur alleen een klein beetje oud bloed aan. Nu, bijna 24 uur later, nog steeds niks...

Ik denk dat m'n menstruatie er toch aan zit te komen... Of zou het een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Kan dat nog, 2,5 week na ovulatie?

Help! Wie kan hier iets zinnigs over zeggen? Ik snap er niets meer van...

Alvast bedankt!!

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het kan zijn dat je een late ovulatie hebt gehad (kan door vanalles komen; griepje, verkoudheid, weersveranderingen, stress etc.). Dan is je ovulatie nog niet zolang geleden en kan je zwanger zijn. Of later ongesteld worden.

Nog even een paar dagen wachten en dan weer een test! Iig een week na die bloeding; als het een innesteling was, kun je pas over een week testen.

3. Sunny79

Sunny79 Lid

May 11, 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Dank je wel voor je reactie.

Inmiddels weer bijna 24 uur verder, cyclusdag 41 en nog steeds niks... Irritant zeg dit!

Als ik in de tussentijd niet ongesteld word ga ik morgenochtend maar weer een keer testen.

Nog meer mensen die hier iets zinnigs over kunnen zeggen?

Alvast bedankt!!

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik had ook steeds cyclussen tussen de 28 en 35 dagen en ineens na bijna 1 jaar een uitschieter van bijna 60 dagen, ik snapte er helemaal niks van!

Je lichaam kan soms echt heel erg vreemd doen :(

5. elly010

elly010 Actief lid

Dec 1, 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Ik kan weinig zinnigs zeggen want zit zelf nu op dag 42 en ook testen die niets uitgeven. Vrijdag ga ik naar de dokter hoop dan meer te horen.

6. Sunny79

Sunny79 Lid

May 11, 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de reactie. Allemaal erg vervelend... Wel soort van fijn om te horen dat ik niet de enige ben!

Vandaag toch weer wat oud bloed. Hoop dat m'n menstruatie nu gewoon doorzet, dan weet ik waar ik aan toe ben en kunnen we door naar de volgende ronde...

7. Naa

Naa Fanatiek lid

Sep 10, 2014
    1,688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook wel eens gehad zonder aanleiding. Ik ben na geboorte van mijn zoontje homeopatische tabletjes gaan slikken en sindsdien keurig cyclussen van 27/28 dagen.

8. Rdas

Rdas Niet meer actief

Deze maand al twee weken overtijd.. Tenminste dat dacht ik maar aan de hand van ovulatietesten had ik pas gisteren mijn eisprong. Dus ik echt een cyclus overgeslagen. Ik had wel twee weken terug tot een paar dagen geleden erge menstruatiekramp maar is nu weg. Denk dat ik teveel ermee bezig ben en misschien door stress. Heel vreemd nog nooit in mijn leven een cyclus overgeslagen. Maar het kan dus schijnbaar wel.

9. ChantalvdPol

ChantalvdPol Actief lid

Mar 19, 2014
    200
    0
    0
    Zo ging het 2 jaar lang bij mij.
    Dan regelmatige cyclussen van 29-31 dagen tot een enkele uitschieter naar 40-50 dagen!
    Je kunt er helaas niets aan doen, het lichaam doet soms vreemd. Maar ik had altijd wel de hoop verloren als ik iets van 'rood' had gezien.
    Als je twijfelt kun je altijd een bloedtest vragen bij je huisarts.
    Sterkte meis, echt heel vervelend dat je zo lang in de onzekerheid zit als je iets zo graag wil.

Share This Page