Ik heb ook al eens na het stoppen van de pil nadat ik mijn koperspiraal had laten verwijderen ook een hele lange cyclus gehad , 8 weken duurde het en toen wist ik nog niet veel van ontpillen enz enz, dus ik was in de hoop dat het na de eerste keer raak was en had last van mijn borsten misselijk hoofdpijn moeheid duizelig alle kwaaltjes die er vaakbijhoren . Dus besloot hier te vinden wat ik zocht na veel testjes en onzekerheid en er waren meerdere vrouwen die hier ook ervaring mee hebben gehad ! Dus het kan alle kanten op maar het is per persoon verschillend het kan aan zoveel dingen liggen en voor de een duurd het langer als voor de ander, ik hoop gewoon voor elke vrouw dat hun droom en wensen snel en vlekkenloos mogen uitkomen hoe dan ook ! Gun het jullie allemaal
Helaas vandaag al ongesteld geworden Vanaf zaterdag weer 5 dagen clomid 50mg slikken en volgende week vrijdag eerste fm
Sorry beetje late reactie, was een paar daagjes weg! Maar ohhh wat jammer!! Vol goede moed door naar de volgende ronde.
Voor de dames die het wilde weten. Ik ben gister bij de gyn geweest en ze heeft me doorgestuurd naar de fertiliteitsverpleegkundige.. Daar zal ik verdere onderzoeken krijgen en ook wordt mijn vriend meteen onderzocht. Moet nu een vragenlijst invullen en zal 6aug gebeld worden tijdens het telefonisch spreekuur. Ben heel benieuwd.
Hopelijk is het niet ernstig en kan je met een beetje hulp snel vooruit! Moet je de vragenlijst opsturen? Of wordt die telefonisch besproken? Heb je al bloed laten prikken? Ik vind het raar dat je eerste afspraak met de fer.arts telefonisch is.. Maarja als ze maar snel duidelijk hebben wat er speelt!! Ik heb gisteren weer de eerste meting gehad, er is weer een eitje! Maandag kijken of ie verder heeft gegroeid is.. De follikel was 9,4 mm vanaf 10 mm vinden ze een follikel pas echt dominant, maar ik was nu al wel op dag 9 geweest ipv dag 10.
Ja ik moet een vragenlijst opsturen en die wordt denk ik besproken met het telefonisch consult.. Ik vind het ook een beetje raar maar goed het zal wel protocol zijn hier in het ziekenhuis. Ik heb nog geen bloed laten prikken.. Kreeg meer de keuze van.. Als je het wil onderzoeken dan stuur ik je door en dan zul je daar verder onderzoeken krijgen. Afspraak van vrijdag was niet zo boeiend eigenlijk. Ik wacht maar even af... Hopelijk groeit t eitje goed door en zal ie uiteindelijk springen.. Spannend als het allemaal niet zo vanzelf gaat he.. We moeten maar vertrouwen hebben in ons lichaam en hopen op het beste.