Ik las op internet een advertentie voor een e-book van boris bergman. Het heet 'vlug bevrucht'. Ik zit er over te twijfelen om het te bestellen. Het is niet superduur, e 39.95. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Hoe denken jullie over zo'n boek. Het komt zo veelbelovend over of zal het kwakzalverij zijn?
Kwakzalverij zijn al dat soort boeken, op google is echt alles te vinden wat jou en je partner kan helpen zwanger worden
Ik zou niet weten wat er in dat boek staat, wat nog niet algemeen bekend is. Je kunt zoveel info op internet vinden, hier met forum-en lotgenoten praten, enz. Dan vind ik 40,- wel een hoop geld! En van een boek word je niet zwanger.
Nee duh maar misschien dat er nog niet onthulde tips instaan, wie weet... denk het zelf ook niet hoor. Wasbenieuwd of er mss toch iemand was die het gelezen had.
Ik zou werkelijk niet weten wat voor onbekende of niet onthulde tips er in dat boek kunnen staan, wat je niet elders kunt vinden. Er is heel wat zin en onzin te vinden op internet, dat je gratis kunt opzoeken. Een wondermiddel of de absolute oplossing zal niet in het boek staan. Dus ik zou zeggen: Ga van dat geld lekker samen een avondje naar de bioscoop, dan ben je hetzelfde bedrag kwijt en heb je een leuke avond gehad.
Andere tip.... Innesteling... Is de titel vh boek. Ben er net als wat jippie zegt niet zwanger van geraakt maar wel een meer medische kijk op je gezondheid en welke producten, gedachten, oefeningen etc helpend zijn. Tuurlijk tis allemaal wel ergens te vinden maar zelf vond ik het ook fijn om gewoon 1 naslag werk te hebben en niet te verzanden op allerlei sites die tevens reclame maken