e book vlug bevrucht boris bergman

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sylvia1981, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Ik las op internet een advertentie voor een e-book van boris bergman. Het heet 'vlug bevrucht'.
    Ik zit er over te twijfelen om het te bestellen. Het is niet superduur, e 39.95. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Hoe denken jullie over zo'n boek. Het komt zo veelbelovend over:) of zal het kwakzalverij zijn?

2. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Kwakzalverij zijn al dat soort boeken, op google is echt alles te vinden wat jou en je partner kan helpen zwanger worden

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    KwAkzalverij :D zou het niet kopen, alles in zulke boeken is gratis te vinden op dit forum en Google ;)

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou niet weten wat er in dat boek staat, wat nog niet algemeen bekend is. Je kunt zoveel info op internet vinden, hier met forum-en lotgenoten praten, enz. Dan vind ik €40,- wel een hoop geld! En van een boek word je niet zwanger. :)

5. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Nee duh:p
    maar misschien dat er nog niet onthulde tips instaan, wie weet...
    denk het zelf ook niet hoor. Wasbenieuwd of er mss toch iemand was die het gelezen had.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zou werkelijk niet weten wat voor onbekende of niet onthulde tips er in dat boek kunnen staan, wat je niet elders kunt vinden. Er is heel wat zin en onzin te vinden op internet, dat je gratis kunt opzoeken. Een wondermiddel of de absolute oplossing zal niet in het boek staan.

Dus ik zou zeggen: Ga van dat geld lekker samen een avondje naar de bioscoop, dan ben je hetzelfde bedrag kwijt en heb je een leuke avond gehad.:)

7. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Andere tip.... Innesteling... Is de titel vh boek. Ben er net als wat jippie zegt niet zwanger van geraakt maar wel een meer medische kijk op je gezondheid en welke producten, gedachten, oefeningen etc helpend zijn. Tuurlijk tis allemaal wel ergens te vinden maar zelf vond ik het ook fijn om gewoon 1 naslag werk te hebben en niet te verzanden op allerlei sites die tevens reclame maken

Deel Deze Pagina