Lange cyclus, bloeding en ovulatietest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kgulik, 20 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kgulik

    kgulik Actief lid

    10 feb 2016
    165
    4
    18
    Vrouw
    Hoi dames,
    Ik ben momenteel 1 groot vraagteken wat betreft mijn cyclus. Ik snap er niks meer van. In april gestopt met de pil en meteen kwam de menstruatie goed op gang met cycli van 29 tot 31 dagen. Nu was deze opeens 40 dagen. Duurde zo lang voordat ik ongesteld werd terwijl zwangerschapstesten negatief waren. Gisterochtend dan eindelijk wat bloed verloren. Ik dacht dat dat mijn menstruatie was maar daar bleef het dus bij. Eenmalig wat bloedverlies en that's it. Terwijl ik wel de menstruatiebuikkrampen en migraine heb... Afgelopen dagen ovulatietesten geprobeerd, steeds alleen teststreep maar vandaag tweede streep licht aanwezig. Zou het kunnen dat er toch een eisprong aan zit te komen? Ik snap er niks meer van, weet ook niet of ik de bloeding van gister wel als menstruatie moet rekenen.. Toch raar, wel met die menstruatieklachten. Ben bijna bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar neem aan dat ik dan op gegeven moment positieve zwangerschapstest zou moeten hebben en meer klachten...
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.400
    6.937
    113
    Vrouw
    Klinkt alsof je nog aan het ontpillen bent. Je bent nog niet lang van de pil af en dat je eerst een cyclus van ongeveer 30 dagen had zegt niet zoveel.
     
    RoGiJuLi vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Dit idd
     
  4. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Ik denk dat het nog ontpillen is… het is niet gek om de eerste maanden redelijk regelmatig te zijn en daarna opeens een uitschieter in je cyclus. Ook tussentijds bloedverlies kan bij ontpillen horen. Toch nog even afwachten dus..
    En idd, als het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was heb je wel positieve testen.
    Bij mij hielp temperaturen trouwens. Dan wist ik precies waar ik in mijn cyclus zat en wanneer ik een eisprong had gehad.
    Succes!
     

Deel Deze Pagina