Hoihoi, Op 27dec heb ik positief getest, jeeeeeeeeej zwanger... Nu schommelde mijn temp zo ontzettend dat ik me afvraag of het wel goed gaat... Na 2x mis gegaan te zijn ben ik ook gewoon ontzettend bang, maarbij mijn dochtertje had ik zo'n mooi temp kaartje...Echt een trapje die alleen maar opliep... Bij haar ook bij 20dpo gestopt met tempen, dus na vandaag ga ik denk ik maar stoppen... Maar vind m'n kaartje er zo warrig uit zien, dat ik m'n hoop er een beetje door verlies... Wie heeft er ook zo'n kaartje gehad maar toch een perfecte zwangerschap gehad??
Kan aan mij liggen... maar ik zie niets verontrustends? Ja, het schommelt een beetje, maar alle waarden liggen nog ruim boven je '0-lijn', dus dat is toch prima? Ik ben zelf 15 dpo opgehouden met tempen (what's the point?), ik adviseer je eigenlijk om vooral het zelfde te doen... Je bent zwanger! (gefeliciteerd by the way !) En het is natuurlijk spannend, geen garanties, maar je hebt grootste kans dat het gewoon goed gaat, vergeet dat niet!
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ziet er goed uit. Blijven doortempen heeft ook weinig zin. Met mijn MA ging mijn temp ook pas langzaam dalen nadat ik de pillen had ingenomen en met bloeden begon. Hoe moeilijk het ook is, moet je proberen er zoveel mogelijk vertrouwen in te hebben. Dat is beter voor jezelf en de kleine.
Hij is nog steeds prachtig hoor! Enne, hij kan moeilijk alsmaar op blijven lopen, want dan heb je straks koorts Gefeliciteerd trouwens, en nu lekker genieten!!!
Dankjewel allemaal...vind m zelf verontrustend omdat bij mijn dochter mn temp stabiel bleef nadat ik getest had...steeds 37 en op dr laatste dag dat ik tempte (20dpo) was hij 37.1 Nu schommelt het zo...en als ik bij andere temp kaartjes kijk van zwangere zie ik ook niet zoveel schommeling...vandaar dat ik m hier ff postte. .. Mira hahahaha ja dat is ook niet de bedoeling he Maar heb mn thermometer weg gelegt...beneden...dus moet eerst de trap af end voordat ik zou kunnen tempen en dan ist al niet meer betrouwbaar hihihi dus vanaf nu wacht ik het gewoon af... Dankjullir wel voor jullir lieve berichtjes
Eenmaal zwanger, gewoon lekker stoppen met tempen. Door tempen tijdens een zwangerschap is zinloos, aangezien tijdens de zwangerschap je temp niet altijd stabiel blijft. Bij onze dochter tempte ik, tegen beter weten in, ook gewoon nog iedere ochtend. Temp schommelde als een tierelier. 37.1 36.8 37.0 36.5 36.9 37.3 enz enz enz Maakte mezelf gek van onzekerheid. En kijk mijn banner, dochterlief is alweer bijna 16 maanden. Bij de 2e zwangerschap tempte ik ook door. Temp bleef mooi stabiel, toch werd het een miskraam. Dus een schommelende temp bij zwangerschap, verteld je niks over het verloop daarvan.
Mijn kaartje schommelde ook erg (zie handtekening). Hij heeft wel iets weg van jouw kaartje. Nu 36w2d zwanger. Ik zou zeggen geen zorgen.
Neeeeeeeeee joh, prachtig kaartje! Dat schommelen zegt helemaal niets, dat is gewoon natuurlijk. En zoals bij veel dingen is dit iets wat anders is/zal zijn dan bij je eerste zwangerschap. Ander mensje, andere gewaarwordingen