Lange Cyclus en ff opsteker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 8 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ken het Anneke...ik heb denk ik wel 20 testen versleten in de afgelopen twee cyclussen :oops:
    En het hoeft er maar eentje te zijn die positief is hoor ;)

En iedere keer als ik een test doe dan denk ik...zou het nouuuuuuu!?
    Tja je weet tenslotte maar nooit hehehe!

We gaan gewoon door, kan me niks schelen, en idd met die goedkope testen kun je in elk geval nog ff door blijven testen zonder dat je er echt arm van word ;)

Lotte?...Wanneer komen ze weer in de aanbieding?.... [-o<

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Meiden....

Ffkes een heel dikke warme welgemeende knufzoen van mij voor jullie!

Keep the faith!

3. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ja Lotte! Maak er maar een 3 halen 2 betalen actie van ofzo! haha! ;)

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Hier ook een heeeele lange cyclus, maar na 3 jaar eindelijk toch raak geschoten.. en het resultaat zie je hieronder..

raar maar waar, na de bevalling ineens een minder lange cyclus ... hopelijk blijft dat zo!

Dus meiden moed houden!
    Je blijft zo indd aan het testen.. ik heb weleens geroepen dat ik zelf een test op de markt ga brengen.. een digitale waar je dan ene pakje van die strips bij kan kopen (en waar er dan 100 inzitten ofzo ;) )

Wat zal ik dan rijk worden! ;)

Ik duim voor jullie dat het snel raak is!

5. Niet meer actief

Aaaaaaaaaaah dank je wel Senna....dat geeft ons echt weer moed hoor!Geweldig!

6. Gup1982

Gup1982 Niet meer actief

Zat even in een dip, lang gewerkt vandaag en die 'stomme' :evil: :evil: is er nog niet.
    Dus jullie brengen weer wat hoop door dit topic. Toppie

Liefs Mir

7. Niet meer actief

Neem mijn petje ook af voor jullie.... ;)

Heb ook onregelmatige cyclus, maar tot nu toe nog niet zo lang...

8. He Nies,

bedankt voor het hart onder de riem!
    zitten in hetzelfde schuitje, mijn laatste :evil: waren 20 december....
    zoals je van tempforum weet nog steeds geen ei..
    ik bestel de testen trouwens op zwangerschapstest.nu dezelfde winkel asl op deze site alleen soms andere aanbiedingen (9 testen voor 12 euro incl verzendkosten)

ik hoop dat we allemaal snel normaal eieren

liefs rensie

9. Niet meer actief

Meiden, ik heb ontzettend veel bewondering voor jullie. Lijkt me niet makkelijk wat jullie moeten doorstaan en dan toch zo positief blijven....
    petje af!
    En ik hoop van ganser harte dat jullie nog maar heeeeeeeeel weinig testen hoeven te gebruiken ;)

10. Niet meer actief

Dank je wel Indigo, je bent een schat!

Rensie, ik volg jouw kaartje ook steeds op de temptopic en ik herken je gevoel maar al te goed.
    Ik heb zelf besloten om niet steeds het kaartje neer te zetten want het word voor mezelf en ik denk voor de andere een beetje langdradig allemaal.

Maar we gaan er gewoon voor meid, eens moet dat ei komen hoor!
    En van al die positieve verhalen en die harten onder de riem word ik weer helemaal blij!

Dikke knuf voor jou en volhouden hoor!

11. Nouk

Nouk Lid

15 sep 2006
    58
    0
    0
    Ik dacht toen ik dit berichtje over 'n lange cyclus zag: "he herkenbaar, ik heb ook 'n lange cyclus". Maar ik lees hier over 50 of zelfs 80 dagen. Pfft, wat zit ik dan te zeuren met m'n 40 daagjes!
    Heel veel geduld gewenst meiden!

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Nouk, wel herkenbaar wat je zeg, maar dan andersom. Ik heb sinds november 2005 maar 1 goede eisprong gehad en dat was een maandje geleden! Had een cyclus van 40 dagen, iedereen vindt het altijd lang, maar wat was ik blij met zo'n korte cyclus! Nu maar weer afwachten hoe lang mijn volgende cyclus wordt, hopelijk niet weer 240 dagen... maar zo ver zal het wel niet komen, want ik zit in de medische molen (en ga eruit als mijn cyclus rond de 40 dagen blijft...).

Op een ander forum las ik ook het verhaal van iemand die na anderhalf jaar, ook na medische molen, weer regelmatig ongesteld werd.
    Op zich wel een opsteker, maar aan de andere kant weet je nooit wat je lichaam gaat doen. Maar blijven hopen is goed.

Liefs,
    Snoopy

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Met tranen in m'n ogen zit ik dit topic te lezen, ik zit nl. precies in 't zelfde schuitje als jullie hier :( . Zit vandaag alweer op dag 72, en wacht op...tjsa... waarop eigenlijk?! Ik denk dat ik maar naar m'n bedje ga zo, lekker slapen en er ff niet aan denken. Ben er de laatste tijd weer veels te veel mee bezig, had mezelf ook gezegd niet meer op 't forum te gaan kijken, maar na 9 weken kon ik de 'verleiding' toch niet meer weerstaan :) . En toch vind ik het 'fijn' te lezen dat ik niet de enige ben, want zo voelt het nl. wel heel vaak. Gelukkig mag ik over 2 weken naar de gyn, de HA heeft me n.a.v. m'n temperatuurlijst doorverwezen, dus ik ben benieuwd... Heel veel sterkte allemaal meiden! En bedankt voor dit topic Nies! Had 't ff nodig ;)

Deel Deze Pagina