Ha meiden, Ik weet niet wat dit nu weer is maar misshien heeft iemand een idee? Ik zit nu in de vijfde ronde (23-30-24-28-?). Niet afgelopen zondag maar vorige week zondag ongi geworden, die woensdag was het alweer weg! Nu afgelopen maandagavond tot dindag bloedverlies gehad, moest echt een tampon gebruiken. Vanochtend toen ik ging plassen weer bloed , ik weet echt niet wat dit betekent? Eerst dacht ik misschien van de eisprong, want dat heb ik hier wel eens gelezen, maar dat kan toch niet twee keer? Ik hoop dat het nu wel ophoud want het klussen moet natuurlijk ook door! Groetjes amidala
Ik heb dat ook gehad vorige maand. Bij mij kwam het denk ik omdat ik ook een posi test had, dus vroege miskraam. Ik heb afgelopen cyclus wel 3 keer bloedverlies gehad. Het kan ook zijn dat je bij je eisprong bloed verliest, of een opruiming van het baarmoederslijmvlies. irisje
Bedankt voor jullie reacties, stelt wel een beetje gerust! We hadden zondag en woensdag wel geklust misschien heeft het ermee te maken. Denken jullie dat deze ronde dan verloren is of kan het gewoon nog raak zijn? amidala