Vraag ove cyclus na mken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HaNa540, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Halko meiden,
    hier even ons verhaal.
    Als eerst mijn cyclussen om duidelijkheid te geven.
    ik had de volgende cyclussen.
    febr;29 dagen
    maa;28 dagen
    april;13e posi test vmk 4 weken 5 dagen.posi test op dag 28.
    mei; 13e posi test mk partiele mola positest op dag 25.
    juni; 30ste eerste curretage.
    juli;6 juli tweede curretage
    Juli; 27 dagen.
    Aug; 29 dagen.

Nu is het zo dat ik toch echt van mening ben(heb het duidelijk gevoeld) dat ik 4a5 september mijn eisprong heb gehad.
    echter had ik gister avond dat was dus dag 14 ontzettende pijn, ik heb dit zo 2 uurtjes gehad het leken wel weeen echt niet normaal.
    na die twee uur was het weg maar had ik nog steeds raar gevoel in me buik. alsof ik een opgeblazen ballntje in me buik had et was ongie krampen.
    Ik dacht dan zou dat mijn innesteling geweest moeten zijn.
    (mijn baarmoeder mond was zondag duidelijk te voelen en heel zacht.
    Nu ligt hij ver naar achter kan erbijna niet bij) dus denk daarom ook dat die pijn van gister niet van een ei was maar een innesteling.
    Maar kan dat al zo snel de 14 e dag al een innseteling?
    Als je kijkt naar mijn 2 mk waarbij ik ok meteen achter elkaar zwanger was daar zat ook maar25 dagen tussen.tot de posi test!
    nu had ik mijn temp gemeten die was vrij hoof 37.5.
    nu vroeg ik me af wat zeggen jullie hiervan is dt nou mogelijk om zo vroege innesteling te hebben gehad. ben steeds misslijk sinds vandaag maar ben bang dat ikhet me misschien wel inbeeld omdt ik het zo graag wil?!
    liefs mamavand

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Als je baarmoedermond nog zacht is en je er bijna niet bij kunt, dan zou je zeggen dat je nog in je meest vruchtbare periode zit, rond je eisprong dus. Een innesteling lijkt me dan nog niet aan de orde...

En verder... je lijf kan best van slag zijn hoor, na miskramen en curettages. :( Ik merk zelf ook dat mijn lijf nu anders doet dan hiervoor. :( Ik heb soms gemene steken in mijn buik die ik eerder nooit had en ik heb al een week voor mijn eisprong buikpijn (soort ongi-krampen). Die houden aan tot eisprong en dan worden ze minder. Eerder had ik dat nooit....

Dus ja... Ik weet het echt niet, maar dat er nu dingen gebeuren die je eerder nooit had, dat kan...

Oh ja en die temp van 37.5 is inderdaad wel vrij hoog. Bij mij is de temp alleen na eisprong zo hoog (en zelfs dan blijft 't meestal op 37 hangen, maar ik temp onder de tong, als je rectaal tempt is ie altijd wat hoger). Je kunt alleen met 1 temperatuur niet zoveel. Je zou het elke dag moeten opnemen op hetzelfde tijdstip. Dan kun je ontdekken wat je gemiddelde temp van voor en na je ei is. Met 1x is het eigenlijk gewoon een gok. (Al ben ik met je eens dat ie hoog is en dat het logischer zou zijn dat je ei geweest is).

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik snap het niet helemaal ,want op internet staat overal dat je baarmoeder goed kunt voelen als je eisprong naderd en als hijhoog ligt dat je ei dan geweest is en niet dat hij nog komt.
    ik kan het verkeerd hebben hoor!!
    maar als je je baarmoedermond dan niet kan voelen dan houdt dat in dat je je ei al voorbij bent toc?
    anders moet ik toch me baarmoedermond kunenn voelen?
    die kon ik sinds maandag niet meer voelen nu nog steeds niet.
    en k kon hem zondag heel duidelijk voelen!!
    nou ik snap er ook niet veel meer van.
    Van morgen was mijn temp 37.1

Deel Deze Pagina