Ik vraag me soms even af hoe sommige vrouwen erbij komen dat het erger moet zijn als je al helemaal geen kinderen hebt. AL heb je al 10 kinderen een wens gum je niet uit. En die frustratie van lov over haar cyclussen komt voort uit het graag willen van een derde kindje. Begrijp me niet verkeerd muscade, maar haar 2 zwangerschappen staan niet tegenover een vrouw die helemaal niets heeft. Dus omdat zij 2 kinderen heeft, is het minder erg? Ik vat de context, of logica niet zo goed van je tekst. heb zo'n hekel aan die vergelijkingen, vraag me nu af wie er eigenlijk aan het vergelijken is....
Jammer dat jullie het op deze manier lezen, ze ziet het op een negatieve manier. Ze kan het ook anders zien, maw ze heeft al twee kindjes en hopelijk een derde. Het kan altijd erger. Waarom altijd kijken naar het groenere gras van de buren terwijl je zelf genoeg hebt om dankbaar te zijn. En lov dat je vind dat het jaloezie en afgunst is: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten
Muscade ga aub in een ander topic rellen meid.... En grappig dat je schijnbaar me opzoekt in het forum om te kijken wat ik schrijf. Snap nog altijd TOTAAL niet wat jij nu probeert te zeggen... Iig slaat het nergens op wat betreft mijn bedoeling van dit topic. Dus ik zou het fijn vinden als je het nu zo kan laten .... En mij verder laat gaan met me k.t. voelen dat ik zo'n lange cyclus heb. Wie beslist eigenlijk in godsnaam of ik wel of geen recht heb op mijn gevoel? Omdat ik al 2 prachtige meiden heb mag ik me dus nie zo voelen nu? Pfffffff....
+1 en men of ze vraagd niet of ze al 2 ,3 ,4 kinderen heeft ook al heeft iemand er maar 1 ieders keuze natuurlijk maar ook al ga je voor een nieuwe zwangerschap elke keer is anders en elke keer is er die WENS... Je kunt toch moeilijk zeggen nee je hebt al een kind dus die wens of drang mag je NIET hebben ??!
Gelukkig snappen jullie me wel thanks.... Zeker weet ik dat er langere cyclussen zijn.....dat er vrouwen zij die niet zwanger raken enz.,...heel erg Maar nu ging het alleen even over mij .....de lange cyclus en anderen die dat ook zo voelen. Niet over al die andere dingen waar we het nu over hebben...
Ben al een tijdje een stille lezer hier op het forum, het valt me op dat je erg moeilijk tegen kritiek kan en meningen die niet stroken met die van jou! Je gaat erg snel in de aanval. Maar dat boeit me erg weinig. En ik zoek je op? Last time I checked is het nog ZWANGERSCHAPspagina en niet de LOVpagina! Ik volg vele topics, moest erg lachen toen ik zag dat je indirect hulp ging inroepen incl. Link. Bedankt voor de credits hoor daar niet van. Maar goed, mijn boodschap ontgaat je blijkbaar. Want ik ben blijkbaar van het raap jezelf op en ga door en jij bent van het OEH AAH BAAh wat erg. Dus meid, your life sucks! En je Cyclus helemaal! Zo, ben ik nu we'll goed?
Laten we t ff gezellig houden Ik snap dat je baalt van die lange cyclussen zeker als je korter gewend bent! Ik heb ook een hele wisselende cyclus (gehad), nu aan de clomid en dat gaat een stuk beter in ieder geval weer elke maand een eisprong (als t goed is). Ik heb ook veeeeeel gebaald van mn cyclus en mn lichaam, dus weet hoe t voelt, meid!
Zou nog wat worden als je niets meer mag zeggen omdat andermans cyclus langer is. Dan kan dit hele forum wel offline gehaald worden Ik snap namelijk heel goed dat het zuur is om je cyclus goed te kennen en dat dan opeens alles verandert. En dan maakt het niet uit of die periode voor anderen kort lijkt, iedereen hier wil een kindje en iedere dag extra is zenuwslopend. En zelf nog midden in je cyclus zitten terwijl anderen zwanger zijn of alweer in de volgende ronde is gewoon balen! Nog één weekje doorzetten en dan zit je alweer aan je ovulatie meid. Ik hoop voor je dat het raak is.
Ik heb een tijdje terug cyclussen van 40 gehad en daar baalde ik flink van.. Toen ben ik gestopt met de vitaminepillen en nu is het 'maar' 33 dagen. Maar hoe korter hoe beter natuurlijk want dan heb je meer kansen mijn 10 gefaalde rondes duurden echt lang
Ik heb cyclussen van 56 dagen geteld, helaas wisselt het nog steeds bij mij. Ik slik Etos Zwanger worden capsules, en heb het vermoeden dat ik alweer een eisprong heb gehad. Even voor de info: mijn laatste menstruatie begon 7 maart, zit nu op dag 42. Ik heb sinds gisteren weer wat meer puistjes en steken in mn borsten, dit betekent meestal dat ik richting een eventuele menstruatie ga, maar hoop natuurlijk van harte dat dit uitblijft! Wij zitten in de eerste ronde, dus heb nog niet echt baalmomenten wat betreft mn cyclus. Er gebeurt veel in mn lichaam sinds ik die capsules slik, dus ik heb goede hoop. Maar uiteraard heb ik ook al wat negatieve testen in handen gehad de afgelopen dagen. Want tsja, wanneer is je NOD nou?! Daar word ik vooral erg moe en onzeker van, je kunt gewoon geen berekening maken! Ik ga vooral op lichamelijke klachten af, en aangezien ik kwaaltjes heb die ik nooit eerder had, heb ik het vermoeden dat het raak zou kunnen zijn. Maargoed, de tijd zal het leren....*duurt lang, zucht.
En dus...? Iedereen met al kinderen moet dan z'n waffel maar houden en mag neit zeuren? Zal het rustig worden op ZP Nou dan moet je je eigen bericht eens terug lezen. Erg positief komt het niet over Ehh nu val je door de mand, blijkbaar boeit het je wel anders doe je niet de moeite om iemand zijn berichten in een ander topic te gaan lezen. Of ben jij een stiekeme meelezer in dat topic? En hier meermaals te reageren. En waarom nou weer die stempel? "jij bent"? Ken je haar dan? En nog even voor de helderheid": dit is inderdaad openbaar maar dat wil ook niet zeggen dat je MOET reageren he? Zo ik heb Lov ook "geholpen".
Jeetje wat een 'geruzie' op dit topic zeg, heb ik nog niet meegemaakt hier. Iedereen heeft recht op zijn eigen gevoel en hier mag alles gedeeld worden dus dat moet ook gerespecteerd worden
Muscade ik lees het niet negatief, maar jouw opmerking wordt niet alleen door jou gemaakt maar door meerdere mensen dus ik zette de opmerking niet alleen maar naar jou maar meer naar het algemeen. Ik vind zulke opmerking ook best wel bot in sommige situaties en ben het beu/zat dat mensen die niet weten wat de achtergrond is van een ander dat die gaan oordelen. Vandaar mijn reactie. Je hebt gelijk, het kan altijd erger. Maar is dat niet met elke situatie zo? Alleen wil ik duidelijk maken dat je soms even in een situatie verkeert waar je even niet uitkomt en dan herkenning zoekt van anderen om je juist omhoog te trekken en een ieder doet dat op zijn of haar manier. Je bent erg duidelijk en sterk in het argumenteren over het feit dat ze vergelijkt en dat ze denkt dat het gras elders groender is. Misschien is ze juist erg dankbaar maar heeft ze gewoon even een down moment,.. en de ene heeft die meer als de andere in het leven. Als iedereen elkaar hier op deze aardkloot wat meer in de waarde zou laten dan zou de wereld er pas groener uit zien!
Misschien moeten we elkaars angsten, baalmomenten en verdriet niet met elkaar vergelijken. Lov, is op zoek naar meiden die hetzelfde voelen en wil daarover praten. Voor de één lijkt het onbelangrijk, maar een ander ligt er nachtenlang van wakker. Is het daarom minder? Nee! Als je griep hebt voel je je ook ziek en rot, maar als je redeneert zoals een enkeling hier dan mag je niet klagen, want er zijn ook mensen met hele nare ziektes. Soms zoeken we enkel een beetje erkenning en een beetje steun. Dat mag toch, hoe groot of klein het ook is?
Wow wow wow haha, hele boekwerken, heeft charlie al z'n oempa loempa's eropaf gestuurd. Ik lees overal mee zonder te reageren klopt!! Vind het heerlijk om te lezen, zo valt me ook erg veel op. Dat zal ik ook blijven doen! En nu reageer ik, jullie zijn een stel kakelende kippies bij elkaar blijkbaar die elk afwijkende comment afstraffen, zoals een ander al een keer heeft gezegd, lov haar clubbie en zo zullen er we'll meer zijn die dat vinden. Voor de rest toeter en die madam erboven die de moeite heeft genomen om alles te onderstrepen (waar haal je de tijd vandaan? Haha!) On topic: mijn mening! Lastig dat je het zoooo erg vind dat je cyclus lang duurt, maar als t komt komt het. In de tussentijd... Count your blessings. Snap niet dat jullie kippies dat als negatief zien haha... Zo, ga weer lekker verder met m'n eigen leven. Bye! Ps. Verwacht niet dat ik inhoudelijk ga reageren op geblaat
Hier ook lange cyclussen 38,60,48 en nu op dag 45 ei niet kunnen vinden met ovutesten. Elke dag is er boven de 28 dagen 1 te veel. Echt balen!
Ah oké dus jij hebt echt een probleem met mij. Nou prima hoor....mij interesseerde het niet zo veel hoor.... Laat aub je domme reacties achterwegen zeg. Ga nu reageren op normale mensen want hoe jij reageert is echt laag en behoorlijk kinderachtig dus alles wat jij van mij vindt mag je vinden. Je laat meer van jezelf zien op dit moment die helaas niet zo mooi is.
@flora fijn voor je dat je iig een ei hebt nu.....want da is dan wel erg belangrijk he En fijn dat je me wel bergrijpt. @ tempus idd Ja eigenlijk is het nu gewoon weer een spannende tijd voor me dus positief blijven. @scorpio welke slikte je dan? @marriedgirl ja daar heb ik al eens van gehoord die capsules. Die schijnen wel goed te zijn als je cyclus langer is he? Ik hoop voor je dat die puistjes gewoon van een zwschap zijn hoor En dan is het misschien wel fijn voor jou om ovu te gaan gebruiken? Meiden bedankt voor jullie steun!.... Alsof ik jullie heb gevraagd hier te komen hahahaha echt. Muscade valt zelf behoorlijk door de mand.....wat een reacties zeg...te erg gewoon. Maar ga me topic niet laten vervuilen hoor.....dus ik klets er lekker overheen @blondie niet leuk he meid