hallo allemaal mijn naam is puck al mijn vriendinnen zijn inmiddels bevallen en of zijn zwanger. ik heb een tijdje geprobeerd er niet zo meer mee bezig te zijn en dat lukte heel goed ik was weer flink aan het sporten en op dieet als afleiding mijn colega is net twee maanden geleden bevallen en omdat ze met velof was had ik weer wat rust ik werd er elke dag mee geconfronteerd. nu kwam vrijdag een andere colega op het werk met de mededeling dat ze zwanger is 4 weken pas.in ronde twee. maar goed het is z,n lieve meid en ik gun het haar echt alleen het is zooo moeilijk nu begint weer alles van voor af aan op het werk. op één dag kunnen wel 6 klanten vragen en jij puck wanneer begin jij eens het wordt onderhand wel eens tijd grrrrrrr ik ben heel het weekend van slag geweest ik ben haar baas en ik vind het nu al moeilijk om haar te vragen hoe haar weekend is geweest ik ben zo van slag. hebben jullie misschien tips om hier mee om te gaan?
hoi puck ik ken dat gevoel..... ik zou niet weten wat je er aan moet doen. heb er zelf ook last van. ik gun het iedereen maar elke keer is het toch een steek en word het verlangen om zelf zwanger te worden alleen maar groter... vooral toen mijn vriendin kwam met ....foutje ik ben zwanger.....en opmerkingen ging maken....nu ben ik je nog voor......en nu jullie nog he...... zou ook graag een manier vinden om er gewoon mee om te kunnen gaan en te denken ach...mijn tijd komt wel....
tja dat is dus het moeilijke van het geheim houden dat je ook bezig bent. mijn schoonzusje en ik waren beide bezig en bij haar is het al gelukt maar omdat zij wist datr wij ook bezi zijn kon ik dus eerlijk tegen haar zijn. Dus heb haar eerlijk gezegt ik ben mega blij voor jullie maar vind het wel moeilijk . Ze begreep het gelukkig wel dus nu praten we over en mijn dingen en over haar geluk. Dus misschien is het fijn als je 1 iemand zoekt waar je het mee kan delen zoals een goeie vriendin zus of je moeder .
Ik vind het ook heel moeilijk maar probeer het wel. Wij zijn nu 21 maanden bezig waarvan al een tijdje in de MMM, al veel onderzoeken gehad en een kijkoperatie. We hebben weinig kans om op de natuurlijke manier zwanger te raken. Ondertussen moet mijn zus volgende week al bevallen, een vriendin en een nicht zijn al bevallen en twee vriendinnen en een nicht in no time zwanger en allemaal na mij begonnen. Tuurlijk ben ik weleens jaloers, maar zij hebben net zoveel recht op een beepje als wij. Ik probeer altijd maar mijn eigen gevoel opzij te zetten hoe moeilijk het ook is.....
dank julie wel voor de antwoorden het gaat alweer een stuk beter ik kan er al weer beter mee omgaan ik had vorige week echt even een dip. ik ben blij voor mijn collega en kan er ook al beter met haar over praten. hopelijk ben ik zelf snel zwanger dan kunnen we er samen over praten. groetjes
wel herkenbaar , gelukkig hebben wij al 2 kindjes mogen krijgen en in juni heb ik een bbz gehad en hoopte daarna weer snel verder te kunnen, en heb ook wel 2x gedacht dat het helemaal weer raak was , maar helaas , mijn eigen lichaam is me enorm voor de gek aan het houden .... Heb ook veel pijn rond mijn ei en begin van ongi ook , ik ga het nu eens 2 maanden opschrijven , waar en waarneer ik pijn heb en dan maar weer eens aan de bel trekken .. Het er elke maand weer voor gaan vind ik niet zo erg , maar die laatste week voor de test en die stress er omheen en dan toch weer negatief en iedereenom je heen die zwanger wordt ............. Ik gun het ze van harte maar diep van binnen ben ik er niet zo blij mee , misschien wel egoistisch maar zo voelt het nu eenmaal .. knuffel
heel herkenbaar hoor, hier op het werk een grote babyboom! en het lijkt wel alsof het bij iedereen makkelijk gaat en ik intussen in ronde 30 zit! beste vriendinnetje ook zwanger.. blijft moeilijk! hoe je ermee om moet gaan? geen idee, je kunt er weinig aan veranderen... succes
idd , je kunt er weinig aan veranderen ! Ik zie dat het voor jou weer spannend is aan je banner ! Ik zal voor je duimen hopes !