Hee meiden, Ik zit net te denken, ik ben afgelopen vrijdag bij de fertalileit geweest, was erg teleurgesteld want ik kreeg nog even geen hormoon mee en geen opwekkers. Uit het bloed kon ze zien dat ik 16 februari een eisprong had ( bloed is geprikt op 27 febr) en zag een verhoogde innesteling hormoon. Helemaal niet doorgehad dat ik misschien al wel zwanger kan zijn! Hoever zou ik dan zijn? Is de eerste keer dat ik uit mezelf een eisprong heb. Groetjes
Als je 16 februari je eisprong hebt gehad, dan had je allang ongesteld moeten zijn... Dat komt normaal 12-18 dagen erna ongeveer... Ik weet niet wanneer je ongesteld was voor 16 februari, maar die eerste dag moet je eigenlijk dan tellen als de eerste dag van je zwangerschap. Als dat twee weken ervoor was (2 februari dus) zou je nu al ruim 7 weken zijn. Testen dus! Of snap ik het nu niet goed?
Ik zou zeggen testen en kijken wat die aangeeft. Dan weet je of je zwanger bent! Succes ben benieuwd!
Ja dan had je inderdaad al lang ongesteld moeten zijn... Ik zou idd testen! Zu fijn zijn zeg om spontaan zwanger te raken ipv mmm! Ik duim voor je! *en nu heeeeel snel testen ben benieuwd ha ha *
Helaas. Had geen test dus keek even naar mijn lichaamstemp die zit altijd 36.5 nu 37.7 en 2 knal postieve ovulaties. Geen postieve zwangerschapstest net gehaald.
Aangezien we nu al eind maart zitten, je een negatieve zwangerschapstest hebt en positieve ovulatietesten, denk ik dat je nu je eisprong weer hebt of kan dat niet? Waarom loop je bij fertiliteit trouwens? Heb je onregelmatige cyclussen of PCOS? Bij PCOS kun je overigens heel irritant ook valspositieve ovulatietesten krijgen vanwege de krans van eitjes op je eierstok welke voor een verhoogd LH kunnen zorgen. Bloed was geprikt op 27 februari, bijna een maand geleden. TOEN was er een verhoogd innestelingshormoon. Dan zou je nu bijna 4 weken later al lang positief moeten testen met een zwangerschapstest, mocht je zwanger zijn.