Ik heb ongeveer een cyclus van 45 a 46 dagen. Voordeel daarvan was weinig ongesteld maar ja als je graag zwanger wil worden van je eerste kindje erg frustrerend. Graag kom ik in contact met meer mensen die deze problemen hebben. Ik ben vorige jaar oktober met de pil gestopt en sinds april doen wij het zonder bescherming met hellaas nog geen resultaat. Af gelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden alleen gebeurde dit niet wel de klachten gehad maar verder niet zwangerschaps testen bljvennegatief dus mijn lichaam is vast weer raar aan het doen?
voordat dat zwanger werd had ik ook lange cyclusen zo als jij. we probeerde gewoon 2 tot 3x per week te klussen en als we geen zin hadden dan ook niet want forceren heeft echt geen zin. ik had ergens gelezen dat als de man klaar zou komen op dogystyle of boven op dat je dan meer kans heb op zwangerschap. ook een kussen onder je kont en ff 5 a 10 min lekker ontspannen liggen op je rug zou kunnen werken, dus dat gingen we op den duur ook proberen. ik ben toen zwanger geraakt in juni 2011 maar dit werd helaas een miskraam. ik ben na de miskraam 2x ong geworden met een kortere cyclus en nu dus bijna 30wk zwanger. voordat ik stopte was ik vrij lang aan de pil geweest moet ik zeggen hoor bijna 13 jr. misschien heeft dat er ook wel mee te maken geen idee. maar zeker de moed niet opgeven, en probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn (deed ik in het begin ook hoor) toen later hield ik alleen mijn ong en als we hadden geklust bij en meer ook niet. heb nooit me eisprong of iets gecontroleerd wand ik was zo onregelmatig ong had geen zin naar mijn idee... dus ik wens je suc6 kom goed!
Ik zou eerst eens proberen uit te zoeken of je wel een eisprong hebt, bijvoorbeeld met behulp van ovulatietesten. Bij zo'n lange cyclus is de kans aanwezig dat je die niet hebt. Dat zou ook een verklaring kunnen zijn voor het uitblijven van je menstruatie en de negatieve testen. Succes!