Kan het kwaad om 4 wijsheidstanden te laten trekken tussen eisprong en bevruchting?

Discussion in 'Zwanger worden' started by querida2, Aug 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. querida2

querida2 Lid

Sep 14, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,
    Ik vind niet meteen een antwoord op internet en weet niet goed waar ik met mijn vraag terecht kan.
    Op 20 augustus moet ik mijn 4 wijsheidstanden laten trekken onder volledige verdoving. Nu hebben we waarschijnlijk eind volgende week onze eerste IUI. Weet er iemand of het kwaad kan om tussen de inseminatie en de bevruchting dit te laten doen? Ik zal waarschijnlijk ook pijnstillers en antibiotica moeten nemen. Weet nog niet wanneer de inseminatie zal plaats vinden, maar ik gok een dag of drie voor de operatie.

Uiteraard vraag ik vrijdag aan mijn fertiliteitsarts of het kwaad kan en moeten we in het slechtste geval een maand langer wachten, maar na meer dan drie jaar (en eindelijk, na uitstel door bv onderzoeken, verlof van gyn enz) proberen zwanger te worden is elke extra maand een marteling....

2. mamavane

mamavane Bekend lid

Jan 27, 2011
    687
    21
    18
    ik weet niet zeker of het kwaad kan, maar ik denk dat als er ook antibiotica etc bij komt kijken, ik het geen prettig idee zou vinden.

is er haast bij het trekken van de kiezen? Als je er geen last van hebt, zou dat misschien ook nog kunnen wachten, ipv dat je de IUI uitstelt.....

Succes ermee in ieder geval!

3. querida2

querida2 Lid

Sep 14, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer al drie jaar zwanger te worden en heb het bijgevolg al lang uitgesteld. Heb van één kies een beetje last, maar ook niet super veel. Maar ik kan ook echt niet meer blijven wachten. Want als ik dan zwanger wordt en het wordt erger...

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    even een arts/tandchirurg, of eigen ha bellen? die weet het denk beter dan ik :)

5. querida2

querida2 Lid

Sep 14, 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ytest, de tandchirurg wist het zelf niet zo goed. En mijn gyn (fertiliteitsarts) zie ik vrijdag. Als ik die nu bel dan krijg ik enkel een assistente aan de lijn. Uiteraard zal alles afhangen van wat hij zegt. Maar omdat ik nu even met de ontgoocheling zit (afspraak kon niet vroeger) wou ik al eens even informeren of er misschien nog iemand iets gelijkaardigs heeft meegemaakt. Gewoon om er een beter zicht op te krijgen. En om me een beetje op te vrolijken of voor te bereiden op een dikke neen of zo... :) Maar uiteraard zal ik vooral afwachten op de mening van mijn eigen fertiliteitsarts op vrijdag.

Share This Page