Zijn dit zw verschijnselen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door navlis, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hallo dames,

we zitten nu in de eerste ronde voor een tweede kindje, met mijn zoon was ik meteen zwanger toen ik met de pil stopte.
    Ik moet over een week ongi worden als ik een cyclus van 28 dagen aanhoud.
    Ik heb duidelijk mijn eisprong gevoeld en flink geklust.
    Nou had ik afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag als ik afveegde tijdens toilet bezoek een beetje bruin/rood bloed/slijm verlies maar niet tampon waardig. Daar heb ik inmiddels geen last meer van.
    Nu hebben we gisteravond gevreeƫn gewoon normaal niks geks en toen voelde ik mijn baarmoeder behoorlijk het deed niet super pijn maar toch redelijk gevoelig.
    Nu heb ik vervolgens een beetje trekkerig spierpijn achtige pijn in mijn buik als ik sta,uitrek of buk. Als ik gewoon zit heb ik er geen last van.

Zouden dit signalen kunnen zijn dat ik al zwanger ben? het is nog te vroeg om te testen anders had ik dat al wel gedaan.

Bedankt alvast!!
    Groetjes...

2. Alita

Alita Niet meer actief

mmmm vindt ik wel klinken als een zwangerschap moet ik zeggen hoor...maar ja ontpillen ivm bruin slijm zou ook kunnen...heb je anticonceptie gebruikt hiervoor?

3. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Ja ik heb hiervoor 2 jaar de pil geslikt en voor dat ik zwanger werd van mijn zoon 6 jaar van hem ben ik in de eerste ronde zwanger geworden.

4. Alita

Alita Niet meer actief

heb je nog geen testje gedaan? zou ik doen!!!

5. Alita

Alita Niet meer actief

zie net staan dat het nog te vroeg was...

6. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Ja idd, ik kan er nu wel een doen maar ben bang dat ie negatief is. Maar het zijn dus wel dingen die bij een vroege zwangerschap kunnen horen?
    Bedankt!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja vindt ik wel maar ja een tesej geeft je tuurlijk zekerheid, ga je nergens op verheugen en doe gewoon een testje dan weet je het tenminste zeker...
    ik had ook bruin slijmverlies en was ook zwanger dus ja en dat trekkerig gevoel mmmmm doe een testje!!!!

8. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Ik heb net een test gedaan maar uiteraard negatief, Ten eerste veel te vroeg (moet nog een week voor nod) en ik heb het niet met ochtendurine gedaan.
    We wachten af.
    Ik kan me niet herinneren dat ik met me zoon zo ongeduldig was!

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja is nog te vroeg he.......hahaha ik was bij de eerste al ongeduldig!!!

10. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Geduldig zijn is ook lastig als je iets graag wil, voor mij tenminste ook hoor!
    Het zou kunnen dat het een verschijnsel is, maar als je gelijk zwaner was na het stoppen met de pil, heb je ook niet gevoeld hoe die eerste menstruatie aanvoeld na de pil. Die kan wel even flink wat "losmaken" in je buik. Ook kunnen veel na-eisprong-klachten gelijk zijn aan zwangerschapsverschijnselen. Ik hoop het voor je, maar probeer je misschien nog even in te houden een vreugdedansje te maken.
    Succes meid!

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat is ook zo, ik heb nu 1 jaar lang bv gegeven en cerazette geslikt en ook tussendoor 2x getest...je lichaam kan je goed voor de gek houden!!!

12. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Tussen mijn eisprong en nod heb ik ook vanalles gevoeld, steken in mijn lies en uiteraard ook trekkerig gevoel als ik uitrek oid. Daarnaast was ik super misselijk en steken in mijn borsten. rond Nod niet meer misselijk, steken in mijn borsten zijn weg. wel af en toe erge ongikrampen loop je naar de wc omdat je denkt ongi te zijn is er helemaal niks, gisteren sex gehad met mijn lief en kwam er beetje bloed en rest bruine afscheiding uit, tampon in gedaan. paar uurtjes later helemaal niks te zien. Ook af en toe gevoelige tepels maar dat zegt niet zoveel.
    Ik ben uit gegaan van cyclus van 29 dagen dus nu drie dagen overtijd. Mijn langste cyclus was 31 dagen. Dan zou ik nu 1 dag overtijd zijn.

Rond mijn eisprong veegde ik bloed weg toen ik naar de wc was geweest, ws eisprongbloeding?

Ik wacht nog aantal dagen om te testen...

13. Alita

Alita Niet meer actief

mmm klinkt ook weer goed maar ja een test geeft je alleen zekerheid... ik zou nu testen dat geduld had ik dus echt niet he!!!

14. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    Ik doe het maandag omdat ik denk elk moment nog ongi te kunnen worden hihi, ook omdat ik onregelmatige cyclus heb. En maandag is mijn lief vrij en ik ook komende 4 dagen zien we elkaar bijna niet omdat mijn lief vroege diensten heeft en ik late diensten ;). Zaterdag ga ik een test halen....
    Waar ik momenteel ook last van heb is moodswings om de kleinste dingen word ik boos, ben snel emotioneel en dit is momenteel heftiger dan de andere maanden. en het lijkt wel of is mijn blaas lek loop erg vaak naar de wc terwijl ik niet overmatig drink...

15. Alita

Alita Niet meer actief

is dit je eerste eventuele zwschap? het kan ook ontpillen zijn he... en dat bruine bloed kan eventueel inestelingsbloed zijn....pff dat je zo`n geduld hebt..

16. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Het kan erg goed dat dit inderdaad ontpilligsverschijnselen zijn. Ook kan het gewoon bij je nieuwe cyclus horen. Ik heb ook net m'n eisprong gehad, direct pijn in m'n borsten en vandaag echt goed misselijk, maar dat heb ik elke maand, dus nogmaals, die verschijnselen komen gewoon erg overeen met zwangerschapsverschijnselen. Aangezien je net van de pil af bent, kan je ook een langere cyclus hebben en ben je niet overtijd, maar is je eisprong ook later. Dat tussentijds bruinverlies komt vaak voor als je aan het ontpillen bent. Nogmaals, ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent en je binnenkort mag feliciteren.
    Probeer ondertussen lekker je zinnen te verzetten.
    Succes!

17. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    hallo

Ja ik hou er zeker rekening mee maar het is toch anders dan anders haha. Dat bloed bij het afvegen rond mijn eisprong ook was ook raar. Ik wacht tot maandag ben ik dan nog niet ongi dan doe ik samen met mijn lief een test. Ik ben zelf heel benieuwd haha en wie weet is het indd wel gewoon raak en anders dan gaan we gewoon verder hihi, maar lastig is het wel en ja tis indd dan mijn eerste zwangerschap.

Groetjes sunny

18. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    oooeehhh meiden jullie maken het wel heel erg spannend! Jullie symptoompjes horen bij een zwangerschap maar kunnen ook aangeven helaas dat je ongie in de aantocht is...ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en met een dikke positieve test in handen mogen staan! Heel veel succes!

19. Alita

Alita Niet meer actief

ppff je bent wel al 4 dagen overtijd he.... kan zelf ook niet wachten totdat je getest hebt hahahah

20. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    haha ja maar ben uit gegaan van gemiddelde cyclus he dus kan ook minder lang overtijd zijn of juist niet ;) Heb nu niet meer zoiets goh mijn ongi gaat eraan komen heb geen last van ongikrampen. behalve beetje last van obstipatie en plassen voel ik heel erg als trekkerig in mijn liezen vanochtend. We wachten af hihi en ja jij zult nog even moeten wachten op de uitslag van maandag hihi;) eerder gaat niet haha

Deel Deze Pagina