haha mja ik win ook liever een andere wedstrijd hahaha. Ach ik zie het zo: heb 10 jaar de pil geslikt en dan vaak 3 strips, 1 stopweek en ben in de tussentijd aardig wat aangekomen, dus het is op zich wel logisch dat mijn lijf tijd nodig heeft om weer op te starten. Heb alvast zat hormonen heb ik gemerkt (en manlief ook )
Jeej meiden, met schaamrood op de kaken lees ik dit topic. Ik begon moedeloos te worden over mijn langer wordende cyclus (het lijkt erop dat ik weer de 36 dagen ga halen), maar als ik over jullie cycli lees dan valt het van mij nog heel heel erg mee. Gelukkig ook het goede nieuws tussendoor van sommigen dan is dat toch een bemoediging. Dames... op naar veel roze! (En kortere cycli )
Hebben jullie tijdens die lange cyclussen ook last van kwaaltjes. Ik heb echte menstruatiepijn en al 2 weken zere borsten.. :S En de ovu testen, zijn die bij jullie ook altijd met een vrij dikke streep, tegen het positieve aan?
vorige maand zo veel symptomen dat we er beide zeker van waren dat ik zwanger was. maar we waren stom verbaasd toen ik ongi werd.. vrouwelijklichaam kan verradelijk zijn hier geen ovu testen, kost mij te veel geld om elke keer maar te gaan zitten testen, mij te veel gedoe
Ovutesten heb ik 2 maanden gedaan en weet nu precies wanneer mn eisprong nadert. Kan het voelen aan mn tepels die worden ontzettend gevoelig en dan binnen 3 dagen hebk mn eisprong. Als je elke maand moet blijven testen met die cyclussen van ons dan kan je wel een lening afsluiten
Ik heb dus ook lange cycli. En met de ovulatietesten ben ik in principe ook opgehouden, want je betaalt je er inderdaad blauw aan! Alleen heb ik nu Clomid voorgeschreven gekregen en deze cyclus heb ik waarschijnlijk mijn eisprong rond dag 20/21 gehad. Dus als het goed is, is deze cyclus korter!
Hallo, Van mij op pagina 1 een positief stukje, wat het helaas niet is. Ben toch niet zwanger ondanks posi test. heb begin feb een miskraam gehad de cyclus daarna was 70 toen 50 en zit nu alweer op 61 en nog niets. afgelopen zaterdag een licht posi test gehad. eergisteren veel buikpijn en echo gehad bleek geen zwangerschap te zien, maar wel veel kleine eitjes. Nu denken ze dat ik misschien PCOs heb. 16 augustus afspraak bij de gyn. Verlies nu wel heel veel dun slijm dus hopelijk is die enorme buikpijn van een innesteling geweest en is de 16e niet nodig.
@ Marley, ben blij dat je het noemt! Juist door die langere aanloop heb ik na mijn ovulatie tot aan de menstruatie last van kwaaltjes (lees: zere ()(), weeeig etc. ) Toen ik een "normale" cyclus had (al bijna 10 jaar zeer regelmatig, zonder pilgebruik ) had ik enkel na mijn ovulatie eventjes last van mijn borsten Ik merk overigens wel dat mijn normale "menstruatie-aanduider" "hoofdpijn" twee dagen van tevoren blijft komen. Hierdoor heb ik de afgelopen keren op het laatste moment toch weer duidelijkheid gekregen "dat het weer niet raak was" Ovu-testen heb ik nog niet gebruikt. Ik wil het eerst eventjes proberen via temperaturen. @ mamavan2boys - Wat super rot zeg! Ik heb er geen woorden voor, echt heel heel vervelend. Een dikke knuffel ('t gaat om het idee van een knuffel )
dag 42... nog steeds geen rode duiveltjes. hoe frustrerend kan zoiets zijn pff. weet ook megod niet wanneer ik mn eisprong heb, en dus best lastig om zwanger te worden... bij mn zoon was ik nét gestopt met de pil en 1ste maand meteen zwanger. slik sinds dien geen pil meer. hoopte dat ik weer rond de 35 zat zoals vorige maand maar helaas, we zijn de 40 al weer ruim gepasseerd
Dag 51 inmiddels en niets te bekken, behalve veel witverlies. Soms het gevoel dat het mijn menstruatie is, maart blijkt alleen wit te zijn.. :S Ik word hier ook gek van.. Herken je gevoel Roozjuh.... balen he...
Hier dag 47 en ook nog niks te bekennen.. Temperatuur was wel opeens omhoog vanochtend. Fertility friend vermoedt dat mijn eisprong is geweest, dus ik ben benieuwd... Als het zo is heb ik alvast op tijd geklust hahaha Wordt er ook helemaal moedeloos van...
jeetje 47 en 51 bij jullie... valt mijn 42 nog wel mee was er maar een manier om erachter te komen wanneer mn eisprong is. zonder hulp van temp en ovu testen... heb helemaal geen zin om er zoveel geld en tijd aan uit te geven. je betaald je er helemaal blauw aan en ben er dan gewoon veel te veel mee bezig
42 is ook lang hoor, dus je mag gewoon meeklagen Tja ze zeggen dat je moet zoeken naar vruchtbaar slijm... Vorige ronde wel gezien, maar de eerste en deze niet... Ovulatietesten vond ik ook niks, naast het geld werd ik er helemaal gek van. Ze klopte ook gewoon niet. Met temperaturen vind ik het meevallen... probeer het op te nemen in mijn ochtendritueel. Maar dat valt ook niet mee met een thermometer in je kont hahahaha. Maar goed, laat ik maar weer gaan werken
Ovu testen ben ik mee gestopt, was er teveel mee bezig en had 3 weken gedaan, maar ei niet gevonden.. Was wel heeel dichtbij.. en paar dagen geleden bij steken opnieuw geprobeerd.. dacht wie weet en toen haast geen streep, dus denk dat ei al geweest is.. Temperaturen nooit gedaan, weet ook niet helemaaal hoe dat werkt.. Ik ga eerst lekker oip vakantie. Maar heb vandaag weer een onzekerheidsdipje.. bahhh..
Marley fijne vakantie! en dat tempraturen met zo'n ding in je achterste... nee dat zie ik dus echt niet zitten he
Hier ondertussen op dag 63 dus schiet nog niet erg op. Af en toe echt het gevoel ongi te worden, maar dan is het veel waterig slijm. had gehoopt onder de 50 te blijven van de vorige keer, maar gaan nu weer rcihting de 70 van de keer daarvoor. Wat is dit vervelend zeg.
Jeetje 63.. Niet alleen mannen snappen vrouwen niet, maar vrouwen snappen hun zelf/lichaam ook soms niet
Haha nee, ik snap er helemaal niks van hier! Hormonen gaan alle kanten op 63 dagen... ook al zo'n rotcyclus!