Nou, hier een beetje moed: zwanger in een cyclus van 103 dagen Ik zou onder behandeling bij de gyn. Vanwege het uitblijven van de menstruatie. Eerste bezoek echo gehad, diagnose PCOS. Kreeg kuur mee naar huis om bloeding op te wekken. 2 weken later terugkomen, geen bloeding, helemaal niks. Toen de gyn zei dat dat niet goed was, zakte de moed me in de schoenen. Hij ging een stukje weefsel uit de baarmoeder halen om te kijken of daar dan iets mis mee was. Alles in gereedheid gebracht, ging de stoel weer naar beneden. Hij wilde eerst een echo doen. Gelukkig maar, ik bleek zwanger.
Er is dus nog hoop! hier dag 42 en 3x negatief getest, ik ga door naar volgende ronde. Laatst getest op dag 36
vraagje: hoe bereken je je eisprong als je cyclus zo lang/onregelmatig is??? op zp kan je de calculator gebruiken maar die gaat tot 35dagen. mijn cyclus is veel langer dan dat
Kijk naar mijn cyclussen, dacht ook dat ik zo nooit zwanger zou worden.. Echt geen touw aan vast te knopen, liep ook al bij de gyn maar net op tijd bleek ik zwanger wat een miskraam werd(missch wel door de provera die ik moest slikken). Toen dacht ik, he het kan toch?!!Ik kreeg vertrouwen en na een mk ben je extra vruchtbaar; volgende maand was ik meteen weer zwanger, en nu gelukkig nog steeds!!!
mama27, spannend hoor! ik ben ook totaaaaal niet geduldig. test nog net niet dag na het klussen haha onzin natuurlijk maar ik kan er heel slecht tegen om 2weken te wachten, en nu met mijn cyclus (gister op dag 43 eindelijk ongi geworden) is het helemaal lang wachten. ik sla nu heel auguastus ove rmet NOD. dus ergens 1ste of 2de week september ben ik weer aan de beurt met testen of ongi. dat slijm heb ik dus niet, of het valt mij niet op dat kan ook
Wat fijn om te lezen dat er voldoende dames zijn - met een lange cyclus - toch zwanger zijn geworden! We zijn zelf nog niet echt begonnen met het proberen om zwanger te worden omdat we binnenkort ons eigen stekkie krijgen. Als dat achter de rug is, gaan we los .. Ik ben in april gestopt met de pil zodat al dat 'troep' uit mijn lichaam kon gaan. Normaal gesproken duurt mijn cyclus 32 dagen, de vorige keer voor het eerst 40 dagen en zit vandaag op dag 39. Ondanks dat we nog niet voor het eggie gaan, zou ik stiekem wel heeel blij zijn als ik wel zwanger zou zijn .. Sinds kort hou ik mijn lichaamstemperatuur ook bij alleen heb ik helaas niet alle dagen van deze cyclus bijgehouden, beetje jammer. Ik hou het nu zo'n 1,5 week elke dag bij.. Mocht ik eind deze week nog niet ongesteld zijn, ga ik voor de zekerheid toch een testje doen.
Hoe is het zo met iedereen? Hier op dag 51 alweer, we wachten en we wachten.... Volgens FF was mijn eisprong op dag 47, dus het zal me benieuwen Heb alvast geen vruchtbaar slijm gezien, maar ja dat heb ik 1 keer in mijn leven gezien (toevallig de vorige ronde maar toch) Alvast nog 10 dagen geduld opbrengen, en misschien wel langer:x Zucht steun, klaag graag,arme ik, pfffffffffffff
Linda, wat is FF?? Ik denk dat ik zondag mijn eisprong heb gehad.. ik had vorige week 4 dagen lang menstruatie pijn, zondag ineens links steken en had die 4 dagen ook heel veel slijm.. en zondag ineens ander slijm.. (sorry klinkt lekker he). Daarvoor had ik ook zere borsten.. alles is nu weg, geen zere borsten meer, geen slijm en geen steken/. menstruatiepijn. We hebben alleen vorige week niet erg ons best gedaan.. zondag wel s ochtends en 's avonds.. haahha! We zullen zien.. en ik weet het ook niet zeker.. baal wel, want zondag op vakantie en dan zal je zien dat ik daar met tampons in de weer moet.. bah..
FF = fertility friend: kun je online je temperatuur bijhouden en wordt het gelijk in een grafiek gezet. Die zere borsten had ik vorige week ook in 1 keer; ze waren 's avonds ook gelijk een stuk groter Maar ja dat is ook weer afgezwakt helaas haha. Alvast een fijne vakantie! Wie weet was zondag wel goed genoeg en heb je geen tampons nodig
dag dames, Ik sluit mij ook aan, zie mijn cyclussen hieronder. Ik moet eerlijk zeggen bij de cyclus van104 dagen had ik de hele maand door meer klachten, geef je toch meer hoop dus lijkt de tijd korter. Achteraf was ik nog aan het ontpillen. Sinds jan. 2011 namelijk gestopt na 14 jaar pilgebruik. Storm of een van de andere dames: ik lees dat bij jou PCOS is gediagnostiseerd, kan dat al aan de hand van een echo?? Ik heb in juli mijn eerste echo gehad ivm die lange cyclus (een erg meedenkende huisarts) maar er kwam niets bijzonders uit.Mag ik er dan vanuit gaan dat ik geen PCOS heb? Hier sinds vrijdag ook pijnlijk, harde tepels, wordt sinds gisteren iets minder, was dit een teken van mijn ei? Erg fijn dit forum, leer ik veel van in deze onzekere tijd, liefs maud
Maud, die zere tepels heb ik wel rond mn eisprong, het begint net ervoor en blijft een dag of 5 aanhouden. Hier weer dag 8, eerste kop is er weer af...gelukkig ga ik maandag een weekje naar Turkije en als ik terugkom zit ik al weer bijna in mn vruchtbare dagen. Dat scheelt wel met wachten. Ik slik trouwens vanaf de derde ronde teunisbloemolie en had toen ineens een cyclus van 31 dagen, maar de rondes erna hielp de teunisbloem niet meer lijkt wel. Slik het nog steeds namelijk de eerste 3 weken na mn ongi.
Dank u, Teunisbloem olie slik ik ook sinds kort. Ik merk dat ik hier ook rustiger van word. Ik slik het wel de hele cyclus door. Vorige keer direct erna, ongeveer 4 dagen ongi geworden, na cyclus van 104. Nadien potje op en weer gestopt, vorige week weer begonnen en sinds het weekend dus eisprong klachten,zou het dan toch werken?? Zeker het proberen waard dacht ik zo. liefs maud
Hallo Maud! welkom hier. Geen idee of je ovulatie er is; ik heb af en aan klachten (krampjes, borsten etc.) tijdens mijn cyclus; bij mij is het gewoon ontpillen... Ik slik geen teunisbloem; gewoon zwangerschapsvitamines met visolie en tarwekiemolie. Ik heb een aantal maanden etos zwanger worden geslikt, maar ik had er niet zo'n goed gevoel bij dus daar ben ik mee gestopt. Ik hoop voor je dat je klaar bent met ontpillen; jouw 2e ronde was wel heeeeel lang...
Goedemorgen iedereen! Ik ben gisteravond begonnen met mijn nieuwe cyclus! Gisteren rond 22:30 uur werd ik heel licht ongesteld en dat heeft doorgezet. Ik ga met goede moed de volgende rond in zodat mijn cyclus goed kan bijhouden en bestuderen (d.m.v. tempen) want momenteel heb ik geen idee wanneer mijn eisprong is. Heb maar een banner aangemaakt waar een indicatie wordt weergegeven, ben benieuwd! Het weekend staat weer voor de deur (bij mij is 'ie al begonnen ). Nog leuke plannen voor het weekend? Groetjes, Naatje
Naatje: jij ookal naar volgende ronde. Ik zit nu ronde 3. heb maar een September NOD topic geopend begint al wat drukker te worden daar. ook meiden met lange(onregelmatige) cyclussen. nu gokken wanneer mn eisprong is geen weekend plannend trouwens dacht dat ik morge naar mondhyg. moest maar das pas de 20ste
Hoi, hier ook een lange cyclus, de eerste duurde 70 dagen, de tweede 39 en nu ben ik zwanger. Is gelukt mbv ovulatietesten. Succes meiden.