Ja, dat vond ik ook. Begon de hoop op een zwangerschap al bijna op te geven omdat ik niet wist of ik uberhaupt een eisprong had. Grote kans dat ik dt mijn eerste cyclus ook niet gehad heb, maar 2de wel (kwam ik pas achteraf achter). Uiteindelijk toch nog snel gegaan.
Hier ook laaaaange cyclussen. Toen ik net met de pil gestopt was, waren ze rond de 32 dagen. Dus dat viel mee. Maar na een half jaar werd het steeds langer, > 40 dagen, >60 dagen en uiteindelijk raakte ik zwanger in een cyclus van 60 dagen (helaas mk) toen in een van 37(weer mk) en toen in een van 47 (zie banner ). Ik wist dat ik een eisprong had dmv temperaturen en ovutesten, maar wat duurt zo'n 'maand' dan lang zeg! Ik was uiteindelijk in ronde 8,9 en 10 zwanger, maar was wel 1,5 jaar bezig. Maargoed, het is dus gewoon mogelijk met een lange cyclus! (Ben wel benieuwd hoe het straks gaat als we ooit voor een 2e gaan. )
Geeft mij ook wel beetje moed! Mijn cyclussen variëren tussen de 35-71! Dat is gewoon niet te doen en na 1,5 jaar gaan we 16 aug officieel in de mmm beginnen
Zo zie je maar, wat een hoop meiden met een lange cyclus. Het is vooral het wachten en de onzekerheid die zo vervelend is vind ik. Je bent er zo veel meer mee bezig dan wanneer je ongeveer weet wanneer je een eisprong hebt. Ik ben in ieder geval 2 dagen geleden ongesteld geworden (pas de 2e keer sinds de bevalling..) dus op naar een nieuwe ronde!
Wat is het toch k*t die lange cyclus bij iedereen. Zelf zit mijn cyclus op 48 dagen. Bij mijn dochter was ik gelijk de eerste keer zwanger. Nu zit ik op dag 17 en heb ik vreselijke steken onderin mijn buik links onderin. Ik heb geen doorzichtig slijm dus het zal niet mijn ei moeten zijn maar wat het dan wel is? Vorige maand ook rond deze dagen gehad maar vandaag is het wel heel erg
uhm...ik had curretage, duurde 7 weken voordat ik weer ongi werd ( ergggg lange cyclus dus ) daarna een cyclus van 32 en daarna een cyclus van 45 ofzo...en deze cyclus raakte ik zwnager wij deden het wel sowieso om de dag...en met ov testen ( testte me suf) heb k mn ei gespot en daar dus wel extra klussne dus ene soort succes verhaal
Hallo meiden, Hoe is het nu? Hier nog steeds op de wachtbank, inmiddels dag 58 alweer. Gisteren en vandaag allemaal krampjes en buikpijn, moe en barstende hoofdpijn dus ik heb hoop dat het einde van deze ronde in zicht is. Wie duimt er mee Mijn temperatuurkaartje slaat trouwens nergens op haha
Ook hier nog niets, dag ....(weet niet meer goed wat mijn cyclus is dus 38 of 72). Ik ga ervan uit dat het weekend mijn ongi komt of juist niet, anders een afspraak staan in sept bij gyneacoloog. Mijn klachten:moe en nog steeds gevoelige borsten, verder geen verandering, af en toe een steek in de zij maar dat heb ik vaker. Hopelijk hebben we allemaal snel duidelijkheid. liefs maud
ik zit op dag 10 nu. Dus ehh ik heb nog wel even te gaan Probleem is meer dat ik mn eisprong niet weet
Hallo meiden met lange cyclussen, Hier nog iemand met een lange cyclus. Vandaag op dag 63 van mijn cyclus... Meestal voel ik altijd een paar dagen van te voren aan mijn stemming dat de menstruatie er aan komt. Maar het lijkt er nu nog niet bijna op... Bij mij is inmiddels een diagnose gesteld en we lopen sinds half juli bij de gynaecoloog, waar we eind augustus de uitslag krijgen van het zaadonderzoek van mijn lief. Succesverhalen zijn wel fijn om te lezen! Groetjes, Elmo
Heey dames! Hier op dag 50 en een positieve ovulatietest vandaag wel raar want voel niets en heb ook geen doorzichtig slijm of iets wt op m'n ovulatie wijst..
Hey! Heb een tijdje geleden ook op dit forum gereageerd omdat ik ook lange cylclussen had (35 - 42 -?). Maar nu ben ik dus zwanger! Joepie. Dit zou een cyclus van ongeveer 38 dagen geweest zijn. Ik hield altijd het vruchtbare slijm in de gaten en zo wist ik wel ongeveer wanneer mijn eisprong was geweest. Vorige week een testje gedaan en ja hoor! Niet wanhopen dus. Het wachten duurt wat langer, maar je kan zeker zwanger worden. Goeie moed. Ik duim!
Hallo allemaal.. ook ik heb problemen met mijn cyclus... Mijn eerste cyclus was 31 dagen en nu zit ik al op dag 71. Ik ben er vandaag erg moedeloos over. Ik zie het even niet meer zitten. Ik moet geduld hebben, maar helaas is dat is niet een van mijn eigenschappen!! Maar wat ik me afvraag. Als je zo'n lange cyclus hebt, heeft het dan wel nut om te temperaturen of ovu testen te gebruiken??? Want kun je dan toch nog wel een eisprong hebben? Ik dacht namelijk dat je 1 keer een eisprong in 1 cyclus kan hebben, en dat was het dan, dan moet je weer wachten tot je ongi. Of zit dit anders en kan ik het eens proberen met deze dingen??? Dank jullie wel voor jullie hulp!!
hoi allemaal, wij gaan voor onze eerste kleine. Ik ben half mei gestopt met de diana pil en ik heb sinds nu nogsteeds niet echt een goede menstruatie gehad. 1 keer van een 2 of 3 dagen. dus nu weet ik ook niet wanneer ik een eisprong heb of wat dan ook. Ik ga nu maar ovulatietestjes doen om te kijken of alles wel goed is. Ik heb dus wel iedere keer last van me buik of een soort ongesteldsheid gevoel. Soms word ik wakker en ben ik ontzettend misselijk! snappen jullie hier nog wat van? ik weinig allemaal tegenstreidige dingen dus wat te doen???????? afwachten of naar een dokter gaan?
Ik dacht dat ik lange cyclussen had, maar dat valt zo te lezen nog wel mee! Ik ben vorig jaar in aug gestopt met de pil om te ontpillen, daarna bleek de cyclus af te wisselen van rond de 42 dagen de ene periode en 35 dagen de andere periode. Va maart is 'de rem' eraf gegaan en va mei ben ik de dagen een btje in de gaten gaan houden (maar niet met temp en ovu testen ofzo!) bij 3e x gelukt!! Bij een cyclus van 42 dagen. De langste is 46 geweest, de kortste 30... Het leek erop alsof de ene eileider er 5 wkn voor nodig had en de ander 6?! Kan dit?? Nou ha, vorige wk vrijdag was de 42e dag, maandag positief getest Succes!! Grtz Janna
Hee meiden! Ikzelf heb helemaal geen eigen cyclus.... Juni 2010 gestopt met nuvaring, tot januari geen cylus, doorverwezen naar gyn, daar werd microadenoom in hypofyse vastgesteld en in juni bleek dat ik ook PCOS heb. Intuusen 2e ronde Clomid.... Mijn gynaecoloog zegt dat een cyclus land°ger dan 35 dagen reden voor onderzoek, danwel behandling is, dus weellicht een overweging om een doorverwijzing te vragen voor een onderzoek? Ikzelf heb een halfjaar gewacht en achteraf was dat dus helemaal niet nodig geweest Succes allemaal!
Mijn laatste 2 cyclussen waren ook langer dan die 35 dagen, maar aangezien wij pas in september voor het eggie gaan beginnen, wacht ik het eerst nog gewoon even af. Ik slik nu de Zwanger Worden-pillen van de Etos en hoop dat mijn cyclus daardoor wat regelmatiger zal gaan worden.. Maar wel goed om te weten, I keep it mind...
Meiden....misschien nog een tip? Ik ben teunisbloemolie gaan slikken. Van eerste dag ongi tot aan eisprong. Gewoon bij kruidvat te koop. Heb er weer een regelmatige cyclus door gekregen. Ik ging van 40 naar 30 dagen...