Lange cyclus en zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naatje, 16 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

misschien innestelling? of oud bloed? Ik weet er iniedergeval alles van buitenom bloed dan want dat heb ik niet gehad maar kwa cyclus zit ik zo 4 a 5 dagen van je af!

2. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik zat ook al te denken aan een eventuele innestelling... Hou jij je temperatuur ook bij? Want aan de hand van je temperatuur kan je meestal zien wanneer je eisprong is geweest etc.

3. chila

chila Niet meer actief

Innestelling zat ik ook aan te denken maar, de laatste keer dat wij ''geklust'' hebben was een week voor het bloedverlies. Omdat ik die week echt in een dip zat vanwege me schoonzussen die zwanger zijn, natuurlijk heel leuk voor ze!! Maar wel lastig voor ons en ik was aan het kwakkelen, steeds beroerd, dan weer niet.
    Zou dat niet te laat zijn voor een innestelling?

4. chila

chila Niet meer actief

Ik hou me temperatuur niet bij nee, ik heb daar nog even mee gewacht omdat ik het niet zo heb op rectaal temperaturen. Klinkt misschien raar maar dat is echt iets waar ik tegenop zie. Maar als ik mijn menstruatie terug heb wou ik wel gaan temperaturen.

Oja trouwens; ben 4 weken terug bij een verloskundigenpraktijk geweest omdat ik steeds dikker werd, misselijk etc.etc. En de dokter wou verder niets doen dus de verloskundige die heeft bij mij een echo gemaakt (omdat ik medicijnen slik wou ik het risico niet nemen zwanger te zijn zonder dat ik het wist) en er was toen geen zwangerschap maar er stonden wel eitjes ''klaar'' zei ze...

5. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Volgens mij had ik ergens gelezen dat een innestelling tussen de 5 dpo en 10 dpo kan plaatsvinden dus dan zou het niet te laat zijn hoor! Je hebt dan misschien gewoon heel goed geklust :p Als je een lf hebt van 14 dagen zou je na komend weekend misschien wel kunnen testen?

Maargoed...ik ben geen expert hoor ;)

6. Troelala21

Als je na het weekend nog niks hebt dan zou je idd na het weekend eens een test kunnen doen!

7. chila

chila Niet meer actief

Ja, dan zou ik misschien eens een testje kunnen wagen. Maar krijg je wel een eisprong bij zon lange cyclus dan? Volgens mij niet toch

8. Troelala21

Tuurlijk wel. Hij komt dan alleen later.....

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Mijn 2e ronde duurde 43 dagen, zit nu inmiddels al op dag 67. Zie dat jij ook cyclus van 67 dagen heb gehad. Dus je bent in de 3e ronde zwanger geraakt?
    Zou je uberhaupt in zo'n lange cyclus nog wel zwanger kunnen raken. Wel klussen gewoon gezellig door:D maar heeft dat nog wel nut? (buiten het feit dat het natuurlijk leuk is) Voordat ik ongi wordt zal ik toch een eisprong moeten krijgen (die dan niet bevrucht wordt als ik ongi wordt tenminste)??

Wachten duurt echt lang. Gevoel dat ik nu stil sta, kan niet verder en kan er zelf niks aan doen:(

10. Troelala21

Voel me precies zo, ik zit al op dag 114 of 115 pff.....

11. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Ik heb verhalen gelezen van meiden met een lange cyclus die toch zwanger zijn geworden dus zij hebben wel een eisprong gehad. Ik zit vandaag op dag 105 en FF geeft sinds vandaag een kruis aan op dag 102... Hoop zo dat het klopt! Als ik terug denk aan de maandag zou het best wel eens kunnen. Had zondag en maandag ontzettende last van mijn rechter onderrug. Die maandag was het het ergst, nog aan mijn vriend gevraagd of 'ie me ff kon masseren :p

12. Troelala21

Spannend!!! Ik dacht ook me ei te voelen maar ik weet het nu zo goed nog niet. Begin alweer te twijfelen heb overigens me testen binnen dus die gooi ik er morgen eerst tegen aan. Ben ik niet zwanger dan hoop ik dat het wel snel los komt!

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij alles wat je voelt denk je zal dit mijn eisprong dan eindelijk zijn?? Maar dan na 14 dgn nog geen ongi te bekennen. Ik heb zat (2wk geleden de laatste test gedaan) dus of doe dit weekend of volgend weekend weer een poging. Gewoon maar door gaan met klussen haha, wie weet nou!!

Gaan jullie ook gewoon door met klussen of heb je er even geen zin meer in na al dat wachten?

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hoop idd dat het je ei is. Maar dan hoop ik ook dat je -+ de komende 14 dgn ook niet ongi wordt, want dan wordt kans op eventuele zwangerschap groter!!:)

15. Chai

Chai Niet meer actief

Hallo, ik heb het al vaker geplaatst op zp maar ik hoop er toch dames wat mee op te beuren elke keer.
    Ik had ook belachelijke cyclussen, ze varrieerde van 35 tot 60 en ik heb er zelfs tussen gehad van 120.
    Toch ben ik gewoon de eerste ronde zwanger geraakt, dus het kan wel!
    Geef de moed dus niet op, dat je lange cyclussen hebt betekend niet dat je moeilijker zwanger raakt dan iemand met hele nette cyclussen. ;)

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke bedankt voor je berichtje, geeft weer beetje hoop:) Tis alleen beetje lastig om te weten/voelen wanneer je eisprong nu precies is. En mbv ovulatietesten is ook lastig bij die lange cyclussen, betekend misschien wel dat je weken moet testen. Hoe heb jij dat gedaan? Of niet getest en gewoon regelmatig klussen? Zo doen we dat nu gewoon, wil eigenlijk og niet beginnen aan de ovulatietesten, maar begin wel al te twijfelen

17. chila

chila Niet meer actief

Zou natuurlijk wel zwanger kunnen zijn, van de week (maandag) nog een test gedaan maar die gaf negatief aan. Te vroeg? Heb de dag van het bloedverlies wel steekjes in de onderbuik gehad. En maandag/dinsdag het gevoel ongesteld te worden, die pijntjes maar niks. Raar allemaal

18. Troelala21

Nee wij klussen niet verder, wij wachten tot ik ongi word. We spelen heust wel hoor haha, maar DE daad compleet nee dat doen we nu even anders. Daarbij ik moet eerst afvallen voor me lichaam een zwangerschap aan kan. Ik ben veeeeeeeeeeeeeel te zwaar op dit moment dus ik ga liever nog even afvallen, maar blijkt morgen dat ik wel zwanger ben dan ben ik er natuurlijk reuze blij mee en dan is het pech voor de kilo's!!

19. Chai

Chai Niet meer actief

Wij hebben eigenlijk helemaal geen rekening gehouden met mijn eisprong. Ik had ook geen test gedaan en niet eens veel geklust, denk die maand misschien maar 2 keer zelfs.
    Er is natuurlijk ook maar 1 keer voor nodig. :)
    Het is wel zo dat als je ongedwongen vrijt en er dus dan ook misschien meer van geniet dat je dan veel vruchtbaarder bent dan dat je het gedwongen op schema doet.
    Als je nogniet toe bent aan ovu testen zou ik dat dus ook niet doen, alleen als jeje er zekerder of fijner bij voelt.

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja raar he wat je lichaam allemaal aan symptomen laat voelen. Ben je ook nog aant ontpillen of...
    Ik denk (maar weet het niet zeker) dat is afgelopen vrijdag mijn eisprong heb gehad, dus mogelijk (5-10dgn later) dus innesteling. Nou bedenk ik mij net wel dat ik gisteravond en vannacht (zat in nachtdienst dus kon het goed voelen) wat buikkrampen heb gevoeld dus wie weet.... verder geen afscheiding ofzo gehad nog.
    Wel zijn mijn borsten flink opgezet. Mijn man zei gister lijk wel of je plastische chirurgie heb ondergaan :D

Deel Deze Pagina