Haha, wij houden er wel beetje meer rekening mee qua klussen. Klussen nu wel meer dan anders, maar moet zeggen dat wij het best fijn hebben zo, lekker itiem met elkaar met een goed doel
Heel raar! Ben in juni gestopt daarna wel normaal ongesteld geweest maar vanaf september niet meer. Heel raar. zou goed kunnen, kun je binnenkort testje doen. Ik heb ook last van mijn buik en vannacht heel veel afscheiding gehad. Dus wat zou het zijn. Heb ook opgezette borsten! Ben al 2 cupmaten groter, heel stom
Mijn borsten barsten ook uit me bh weg, ze zijn enorm gevoelig en ik ben zoooooooooooooo moe! Ben niet vooruit te branden bah. Morgen ochtend gooi ik er maar even een test tegenaan. ben benieuwd! ben ik niet zwanger dan hoop ik dat ik snel ongesteld word want hier word ook crazy van!!
Veel slijm kan vruchtbaarheidsslijm zijn, wat betekend dat mogelijk je eisprong er aan komt. Spannend!!
Oh spannend zeg. Laat je het even weten. ben wel benieuwd. Hopelijk positieve test. Maar het kunnen ook ontpil verschijnselen zijn... SPANNEND!!! Ben ook moe, maar kom net uit de nachtdienst dus... andere oorzaak haha.
Laat het zeker weten!! Ik heb nooit last van me borsten, dat is echt iets nieuws voor mij, maar goed net zoals je zegt het kan ook van ontpillen zijn. We zullen zien morgen!
Ohh erg he! Heb al nieuwe bh's moeten kopen . Zwangerwens: zou kunnen maar wat zou dan dat bloedverlies zijn geweest? Haha wat raar allemaal! Heb nu trouwens wel erge buik en rugpijn
Ik heb ook al 3 nieuwe gekocht haha. Ze pasten niet meer in me andere bh's bloedverlies kan soms bij innestelling zijn. ik heb het bij de oudste gehad. Even afwachten dus....en anders testen na het weekend!
Je kan ook bloed verlies hebben bij eisprong volgens mij. Kan het zijn dat je eisprong eraan komt of heb je die al gehad. Bij innesteling kan het ook horen (vaak van bruine afscheiding) maar dat is natuurlijk bij elke vrouw anders. Ik weet niet of je ook veel slijmproductie hebt bij een innesteling daarom zou ik eerder denken aan een eisprong
Haha ik ook, paste ook niet meer. Hm dat wordt dan even afwachten en anders maandag ofzo maar even een testje doen!
Ik heb vanmorgen getest en hij was negatief helaas. Maar goed nu weet ik waar ik aan toe ben. En nu wil ik dat die rot ongi gewoon los komt!!!! Word er moedeloos van om zo lang te wachten!!
He wat naar! Jammer. Ik hoop voor je dat je maar snel ongi mag worden! Wij allemaal trouwens als we toch niet zwanger zijn. Gek word je ervan he, dat lange wachten!
Ja inderdaad jammer maar goed nu weet ik wel waar ik aan toe ben en kan ik verder met afvallen. Want dat moet echt gebeuren. En hopen dat me ongesteldheid eens los komt want het heeft nu wel lang genoeg geduurd!
He Troelala21 Balen man weer een negatieve test. Idd maar hopen dat je nu snel ongi wordt. Hier nog steeds geen verandering Ga volgend weekend maar eens testen!
Dat is inderdaad zo, je weet waar je aan toe bent. Nou ik weet helemaal niet meer waar ik aan toe ben ha ha. Laatst wat bloedverlies, ziekenhuis gebeld die zeiden van je word ongesteld...Nou ben het nu nog niet. Word ook echt gek van dat wachten hoor. Over het afvallen; hoe pak jij het aan? Ik moet ook ietsjes eraf maar al die dieten, vraag me af of dat echt werkt.
Als je een beetje eraf moet dan heb je het er zo af met gewoon 3x daags gezond eten en 2 of 3 gezonde tussendoortjes, en 2,5 liter water drinken. Tenminste bij mij wel. Maar ik moet eigenlijk heeeeeeeeeeel veel eraf. Ik zal eerst al blij zijn met 10 of 15 kilo maar uiteindelijk zal ik ooit in totaal 30 kilo eraf moeten hebben.....
Oke dankje, dat doe ik nu ook wel ja. Maar mijn buik is echt zo opgezet haha, merk er niet veel van of er wat af gaat. Oke nou succes, hoop dat het je lukt!
Dames ik heb gelezen en gehoord dat afvallen tijdens het zwanger worden/zijn helemaal niet goed is?? Klopt dit, dan is het niet verstandig om daar juist nu mee te beginnen maar pas na de zwangerschap....... Of is mijn info fout?
Afvallen tijdens de zwangerschap is fout, maar er voor is niet zo ramp. Tenminste dat ie mij ooit verteld door een gyneacoloog en verloskundige. Als je er voor probeert af te vallen en je valt af is het alleen maar goed. maar tijdens de zwangerschap moet je dat dus echt niet doen!
Als je dan maar wel zorgt dat je voldoende vit, mineralen etc binnen krijgt tijdens afvallen, want stel dat je bezig bent met afvallen en je bijv al 2 wk zwanger bent.... Heel veel suc6 met afvallen!!