Klopt heb ik ook gehoord. Maar, de fertiliteitsverpleegkundige zei tegen mij dat ik iets af moest vallen anders gingen ze eventuele behandelingen niet starten
Ahhhh balen meid! Dan wil je inderdaad zo snel mogelijk ongesteld worden en doorgaan naar de volgende ronde Maar wanneer wat je eisprong dan? Ongeveer 2 weken geleden?
Zolang je nog niet zwanger bent, kan je gewoon bezig zijn met afvallen. Misschien dat dat juist ook het zwanger worden bevordert want er wordt wel eens gezegd dat vrouwen die zwaarder zijn moeilijker zwanger raken. Al heb ik hier op het forum ook zat verhalen gehoord van vrouwen met overgewicht die wel gewoon zwanger zijn geworden. Ikzelf moet eigenlijk ook wat kilootjes kwijt, maar dieet met vlagen... Wat dat betreft heb ik gewoon 'levenslang' en om nu mijn hele leven te gaan dieten zie ik niet zo zitten...
2 weken geleden had ik last van draderig slijm. 2 dagen ofzo daarna was het weg en is het ook niet weer geweest. Had toen ook last van steken in me buik en zeurderige rugpijn. Maar er is nu nog steeds niks los en de test is ook negatief....Snap er niks van, zal wel verkeerd gedacht hebben dan dat het me eisprong was?
Ik ben de 3e keer ook met flink overgewicht zo zwanger geraakt. Nu ben ik net zo zwaar als dat ik woog aan het einde van me 3e zwangerschap ik moet nu echt flink afvallen!
Het zou heel goed je eisprong kunnen zijn, maar je lichaam kan je net zo goed voor de gek houden helaas... Je doet verder niet aan ovulatietesten en tempen? Misschien heb ik dat gisteren ook al een keer gevraagd, maar zit in verschillende topics waar veel gereageerd wordt waardoor ik soms de kluts een beetje kwijt raak
Nee ik doe niet aan tempen en ovulatie omdat mijn cyclussen altijd mooi zijn geweest, maar ja helaas nu dus niet. Ik wacht nog even af. Ik hooooooooooop dat het straks eens een keer los komt, mocht het over 2 maanden nog zo zijn dan ga ik dan maar even na de huisarts. Hij doet nu voorlopig toch nog niks.....