etos zwanger worden pillen goed voor je cyclus?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Troelala21, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik ben in sept gestopt met de pil, heb een ontrekkingsbloeding gehad, in oktober na 51 dagen ongesteld geworden. En sindsdien niks meer zit nu op dag 113 en nog steeds niks te bekennen. Heb al getest maar negatief. Ik hoor nu veel over de etos zwanger worden pillen dat die wel kunnen helpen je cyclus op regel te maken. Maar wat is daar van waar? Heeft iemand ervaringen met deze pillen en een slechte cyclus??

2. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik heb ze destijds wel genomen, maar volgens mij deed het weinig met mijn cyclus. Als je je echt zorgen maakt zou ik even langs de huisarts gaan. Dit is volgens mij wel aan de lange kant als het om ontpillen gaat, maar een HA kan je vertellen of het abnormaal is, kijken wat er aan de hand is en je eventueel een middel geven dat je cyclus reguleert. Ik zou niet gaan aanklo**ien met middeltjes die je over de toonbank kan kopen.

3. Chai

Chai Niet meer actief

Hallo,

De Etos zwanger worden pillen werken wel goed.
    Maar ze kunnen niet de ontpillingsvase verhelpen helaas.
    Dat is iets waar echt weinig aan te doen is als je daar nog middenin zit.
    Ik ben ze gaan gebruiken vlak na mijn eisprong en ben daarna gelijk zwanger geraakt de eerste ronde die toen volgde.
    Het rare was wel dat mijn cyclussen varieerde van 35-60 en de cyclus waarin ik zwanger raakte was inneens een cyclus van 28. Die had ik nog nooit gehad zo kort, dus toenvallig is het wel... ;) Ik was overgins niet meer in de ontpil fase. Ik was al jaren daarvoor van de pil afgegaan.
    Je kan het trouwens wel proberen, de pillen die de dokter je voorschrijft zijn schadelijker dan die Etos pilletjes.

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb al een eerste normale ongi gehad. En zit dus te wachten op me 2e normale ongi. Had wel verwacht dat ie ook zo zou komen omdat de eerste na 51 dagen er ook wel was, maar dus nog niet. Na ja moet maar afwachten. Me huisarts doet de eerste 6 maanden toch niks, dus moet ik nog 2 maanden wachten voordat ie wat wil gaan doen. Dacht als de pillen van etos kunnen helpen met cyclus wat korter te krijgen dan zou dat mooi zijn!

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

Share This Page