Hoi dames, Ik wordt zo gek van mezelf!! Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn, maar dat gaat echt niet!! Ik heb een cyclus van 34 dagen en zou volgens mijn banner as donderdag mijn eisprong hebben, nu heb ik die gisteren al gehad, tenminste dat denk ik. Ik verloor vandaag een druppel helder bloed, meer niet! Maar nu komt het: ik heb nu al pijnlijke borsten, kan dat nu al? Of is het zo dat ik dat sowieso kon krijgen en als ik zwanger ben dat het meer wordt, gelijk blijft of weggaat? Is het zo dat je na je eisprong gewoon pms kan krijgen en toch geeoon zwanger raakt? Ik ben gewoon bang nu dat het niet raak is? In mijn eerste ronde had ik ook pijnlijke borsten en mijn tweede ronde weer helemaal niet!! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden hè!! Wat zou dat bloed kunnen zijn? Een super onzeker typje....
Ik heb altijd pijnlijke tepels/borsten na mijn eisprong. Het is bij mij echt een teken dat mijn eisprong geweest is. Dat bloed weet ik niet. Het komt voor dat vrouwen bloed verliezen bij de eisprong, maar volgens mij is dat echt heel bijzonder. Ben je al lang gestopt met anticonceptie? Want je gaat op een gegeven moment je symptomen herkennen.. Succes met zwanger worden!
Hoi aster14 Ik ben nu ongeveer al 4 jaar van de anticonceptie af en een jaar van het koper spiraaltje dus daar kan het niet aan liggen!! Ik hoop gewoon niet dat het nu al niet raak is! Dankje!!
Nee, dan kan het daar niet aan liggen. Wat bedoel je precies met nu al niet raak? Gemiddeld duurt zwanger worden namelijk een jaar. Ik ben daar zelf inmiddels al overheen, dus het is altijd iets waar je rekening mee moet houden.
Dat klopt, dat is ook zo.. Haha maar we willen zo graag en ja misschien is het nu wel al raak we weten het niet!!
Ik had ook tijdens mijn eisprong en daarna gevoelige borsten. Het wil nog niet zeggen dat je zwanger bent,.... geduld!
Ik ben nu twee rondes van de pil af, maar zeker weten niet zwanger, en ik hou zo veel mogelijk symptomen bij. Opvallend en niet te negeren bij mij zijn de pijnlijke borsten rond de eisprong (paar dagen ervoor tot paar dagen erna). Dus kan ook gewoon bij je eisprong horen.
Ik heb daar elke maand last van na mijn eisprong. De ene maand wat erger dan de andere maand. Hoort erbij. Heerlijk he.....hormonen....
Ook ik ben er inmiddels achter dat pijnlijke/gevoelige borsten direct na de eisprong gewoon door je progesteron komt. Bij mij zakt dit na een aantal dagen weer af, zit nu 3 dagen voor NOD en heb er al een aantal dagen geen last meer van.
Ik heb dit ook elke maand, en naarmate mijn nod nadert mindert dit en dan weet ik gelijk dat het niet raak is. Wat ik mij dan ook afvraag is of die pijnlijke borsten direkt na m'n sprong betekenen dat het game over is. Ik heb dan ook al menstruatiekrampen enzo......echt pms , niet leuk!