Zwangerschraps test wit streepje wie kan me helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jaimyr, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    Hallo meiden.
    Kunnen jullie mij soms helpen ik ben aan het eind van mijn 2 maand klussen. Ik heb vandaag een test gedaan omdat ik veel symtonen had.
    Maar nu geeft mijn test aan op het vakje van waar hoor te staan als je zwanger ben of niet. Een wit streepje aan heel licht en dun. je moet goeden ogen hebben om het te zien mijn vriend heeft ondanks slechte ogen en zag hem ook kan dit betekene dat ik zwanger ben? Of is gewoon puur toeval? Want het test streepje er naast is wel goed paars. In de bijsluiting stond ook als het streepje zeer licht is kan hem mogelijk zijn dat je zwanger bent. Vriendelijke groet van een senuwachtige jaimy :confused:

2. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    Er staat ook in de bijsluiting LEES NOOIT DE TEST af na 10 min en nu zie je hem echt echt echt heel wazig. kan dat?

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Hoi!
    je hebt ook digitale testen van Clearblue en die geeft aan dat je 'zwanger' of 'niet zwanger' bent ( dus in woorden / tekst )
    deze zijn dus veel duidelijker en hoef je niet te twijfelen of je nu wel of niet een streepje ziet....
    ze zeggen wel een streep is een streep....
    spannend hoor!

4. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    Ja dat denk ik dan ook, maar nu droogt me urine op in de test en zie ik hem bijna echt bijna niet meer maar omdat er staat nooit na 10 min aflezen denk ik nu helemaal van is het nouh so ja of neej:( iedegeval bedankt voor je reactiej meis

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Heb je niet nog een test thuis liggen dan waarmee je kunt testen? wie weet is het dan iets duidelijker te zien hoe of wat....
    anders morgen naar de drogist en een digitale test halen!
    succes en laat je even weten wat de uitslag is?
    Knuf!

6. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    neej heb nu niet iets anders maar ik zal het zekker morgen doen en laten weten wand tog elke maand ben je weer senuachtig en dan nu dit maar straks is het tog niet so dus ga niet te snel jeugen. ik laat het weten meis dikke zoen

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als hij wit/grijs van kleur is, ben je niet zwanger. Dat wordt namelijk een indrooglijntje genoemd. Als hij wel iets roze of blauw van kleur is, dan zou het kunnen. Anders over een aantal dagen nog eens testen.

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    een wit streepje is geen zwangerschapsstreepje helaas.

9. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Weet je: eigenlijk zouden ze geen testen meer op de markt mogen brengen die twijfel toestaan. Ze weten zeker niet wat voor een hel ze ons doorsturen...

Wel, hopelijk gaat de winkel mogenvroeg zeer snel open, dan kan je meteen eend egeleijke test halen!

Liefs
    Kitty

10. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Inderdaad.
    Ik denk dat ze het heel goed weten maar er niets aan doen. :rolleyes:

De beste testen zijn toch de digitale testjes, die geven duidelijk 'zwanger' of 'niet zwanger' aan.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Maar die zijn ook wel erg duur.

12. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0

Ja dat is zo maar je hebt wel direct duidelijkheid.

13. Jaimyr

Jaimyr Lid

18 dec 2007
    26
    0
    0
    Meiden hartstike bedankt. Jammer helaas en idd ik kijk het idd nog een paar dagen aan. en dan doe ik nog wel een test. Maar ik eet so veel heb vandaag 10 boterhammen op en nog meer sooi ships soep koekjes alles. Maja bedankt en ik laat het op me af komen.

Deel Deze Pagina