Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Hallo Dames

Ik ben in Juli 2011 gestopt met de pil vanwege een zwangerschapswens. Ikzelf ben 23 (bijna 24) en mijn vriend is 24.
    Nadat ik gestopt ben met de pil heb ik 1 keer een onttrekkingsbloeding gehad en daarna niet meer...Nu op dit moment nog steeds geen menstruatie gehad.
    Inmiddels ben ik al naar de verloskundige geweest, en die heeft mij doorverwezen naar de Gyn (Hiervoor moet ik nog een afspraak maken). Heb ondertussen al 6 2v5 testen gedaan maar nog altijd negatief.
    Sinds gisteren ben ik begonnen met Ovulatietesten, dit wil ik even aankijken hoe het gaat...Het is al ietsjes donkerder als gisteren.

Wie heeft er nog meer van deze lange cyclussen, of is inmiddels al bij de Gyn geweest...of mischien zelfs toch al zwanger.

Liefs Chantal

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hier onregelmatige lange cyclussen. Maar niet zo lang als die van jou. Zou maar snel een afspraak maken, heb je hopenlijk ook snel duidelijkheid.

Nog steeds bezig, ondertussen aan de IUI (bleek PCOS te hebben)

3. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    hoi

hier precies hetzelfde verhaal. in julie gestopt en toen een cyclus van 140 dagen gehad. daarna 1 van bijna 50. ben bij gynecoloog geweest en heb een bloedonderzoek en inwendig onderzoek gehad. hier was nis geks op te zien. we moeten nu beslissen hoe we verder willen.zelf of in het ziekenhuis

4. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    @jupje, das inderdaad ook een hele lange cyclus, maar gelukkig wel op gang gekomen. Als ze bij de Gyn niks konden vinden, zou ik denk ik zelf persoonlijk het toch zelf willen proberen.
    Ik wens je veel succes bij het maken van je/jullie keuze.
    Wil je het nog laten weten wat het word...
    Liefs Chantal

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hee hallo...
    ik herken je verhaal ook... ik heb zelf een tijd gehad dat ik nóóit meer ongesteld werd... en ik heb ook een kinderwens.
    ben naar de HA gegaan, doorverwezen naar de gyn... na onderzoek blijk ik PCOS te hebben. en dat heb ik nog steeds,,, maar ik ben ondertussen al 10 kilo afgevallen op advies van de gyn.
    en nu ben ik 21 januari weer voor het eerst ongesteld geworden.

ik weet niet hoe jou situatie is.. maar misschien heb je er wat aan en kun je proberen af te vallen (als dat voor jou van toepassing is)

succes meid!

6. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Hallo Miranda

Dat is bij mij zeker ook van toepassing, en ik ben begin dit jaar begonnen met afvallen en inmiddels al 3 kilo afgevallen.
    Ben beniewd hoe bij jou nu je menstruatiecyclus gaat lopen,
    hopelijk ben je gauw zwanger.. wat is pcos precies... heb het wel gelezen en geweten...maar door te veel informatie vanalles inmiddels vergeten.

Liefs Chantal

7. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik herken ook je verhaal. Ben zelf in juni gestopt met de pil.
    Heb alleen van sept me cyclus bij gehouden. 35- 78 dagen. Daar voor 2 maal ongesteld geweest, heb al bloed laten prikken alles goed. Woensdag ga ik voor het eerst naar de gyn. Hopelijk komt daar wat uit.

8. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Okeey, ik ben benieuwd hoe je het ervaart bij de Gyn, daar zie ik namelijk zelf tegenop, Daarom ben ik nog ff begonnen met ovulatietesten en als die knalt ff goed bedsporten..
    Maar wil toch sowieso een afspraak maken bij de Gyn...

Heel veel succes.

9. tinusjeikke

tinusjeikke Actief lid

1 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meid, wat een lange cyclus heb je.
    Ik hoop dat de gyn je snel kan helpen en dat je snel zwanger bent.

10. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Dat hoop ik inderdaad ook wel:D
    Ben je al lang bezig of heb je ook lange cyclussen?

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik hoop ook inderdaad dat het bij mij snel gaat lukken...
    en ik hoop dat afvallen bij jou ook helpt...
    PCOS is lastig om goed samen te vatten, maar in mijn situatie komt het er op neer dat ik geen eisprong krijg uit mezelf...
    tenminste dat was altijd zo maar nu ben ik wel weer ongesteld geworden door het afvallen, dus misschien dat het terug komt:)
    ben nog nooit zo blij geweest om ongesteld te worden... haha

12. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    @Peet12, Hoe is het afgelopen bij de gynaecoloog,
    ben je nog wat wijzer geworden?

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hier nog eentje. Ben in september 2011 gestopt heb een ontrekkingsbloeding gehad in sept. In oktober een echte ongi gehad na 51 dagen, en sindsdien helemaal niks meer en zit ik alweer op dag 116....Word er moedeloos van. Moet wel zeggen dat ik sinds het weekend steeds last van buikkrampen enz heb. Dus of me ei komt eraan of me ongi komt eraan. Ik hoop me ongi natuurlijk, het heeft nu wel lang genoeg geduurd. Nou moet ik wel zeggen dat ik al 3 kinderen heb, dus heb misschien niet zoveel haast als jullie. Maar wij willen nog wel graag een 4e, maar goed dan moet me cyclus wel een beetje mee werken denk ik!

Moet ook zeggen dat ik de afgelopen maanden door stress veel ben aangekomen, dus me cyclus kan ook door stress en aankomen in de war zijn. Maar goed dat is even afwachten. Als het nog te lang duurt dan toch maar eens een bezoekje brengen aan de HA.....

14. Peet12

Peet12 Lid

17 dec 2011
    63
    0
    6
    NULL
    NULL
    Liefwondertje heb een inwendig echo gehad. En daar kwam uit dat ik pcos heb. Me bloed had ik al in dec laten prikken en dat was goed.
    Me vriend moest zijn zaad in leveren en daar krijgen we over 2 weken uitslag van. En als dat goed is kan ik met provera beginnen. En daarna met clomid 50. Lief dat je aan me dacht! Hoe is het met jouw?

15. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Troelala tjeminee bij jou ook al zo lang.
    Kan me goed voorstellen dat je er moedeloos van word.
    Ik ben nu ruim 1 week met och- testen bezig. Al word ik
    daar nog niet echt wijzer van. Ik hoop toch voor je dat je 4de
    kleine wondertje zich snel zal melden.
    En je niet meer in de onzekerheid zit.

Peet12 balen dat het pcos is. Heel veel sterkte met de uitslag over
    2 weken. Zal aan je denken. Hier nog bezig met ovu-testen. Zijn allemaal
    nog heel licht.

16. Troelala21

Ja heb nog nooit zo lange cyclus gehad. Me langste was ooit 65 dagen geloof ik dat vond ik al erg. Maar zit nu al bijna op het dubbele. Terwijl me vorige cyclus na 51 dagen al was. En dan die buikpijn en zere borsten er nog bij. Heb vorige week negatief getest. Maar ga van het weekend toch nog maar een test er tegenaan gooien, misschien dat ie dan wel positief is. Zo niet dan hooooooooooop ik echt dat me ongi eens komt, heb het nu wel gehad. Wil er niet aan denken maar dat doe je toch automatisch als je na de wc gaat. Dan kijk je toch automatisch of je bloed hebt. Ik hoop niet dat ik het daardoor zelf tegenhou want ik weet ook niet hoe ik het uit me hoofd krijg.....

Succes meid, hoop dat ze snel donkerder worden voor je!!

17. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Vandaag was mijn test echt zo licht zag gewoon een heel vaag streepje. Je bent er automatisch mee bezig, ikzelf kijk ook bij elk wc bezoek of dat de menstruatie door komt. Ik heb de hele week al jeukende borsten, word er gewoon knettergek van. Succes ik hoop dat je zw-test snel positief is. Wanneer ga je testen? Ben benieuwd. Liefs x

18. Troelala21

Ik heb zonet getest en die was weer helemaal omowit dus ik ga er echt vanuit dat ik maar niet zwanger ben, en verder met afvallen. EN ik hoop zooooooooo dat me ongi er eens aankomt, ben er nu echt wel klaar mee!

Ik heb geen jeukende borsten maar zere borsten en steeds last van me onderbuik. Dus wat daar gebeurd weet ik niet haha, ik hoop een ongi voor bereiden! Jij ook succes, hoop dat je testen snel donkerder worden, het is niks aan om in onzekerheid te zitten!

liefss

19. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Troelala...Ik zie ineens in je handschrift staan dat je geboortekaartjes spaart...me2 !

En ik heb vandaag de gynaecoloog gebeld en ik kan er 5 maart al terecht, moet er 's middags om half 3 heen.

Hoe is het met de rest hier...al wat veranderingen geweest?

Liefs Chantal

20. milolove

milolove Actief lid

18 aug 2008
    320
    0
    0
    Hey meiden,

Ik wil jullie even een hart onder de riem steken...
    Ik heb ook hele lange cycli van nature. Was bij de gyn geweest en cyclus bleek al een half jaar helemaal plat te liggen en zou dus medicatie gaan gebruiken.
    Ben eerst op vakantie geweest en daar SPONTAAN zwanger geraakt!!!

Ik ben dus na de onttrekkingsbloeding van de pil helemaal niet ongi geweest en na een half jaar een posi test!!!

Dus ook met een lange cyclus (mits er geen andere problemen zijn) is het wel mogelijk zwanger te raken!!

Liefs Milo

Deel Deze Pagina