Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Waarom zijn sommige mensen toch zo... Mijn schoonzus vertelde mij, dat zij eerst zwanger zou raken, dan mijn andere schoonzus (de oudste die is nu bijna uitgerekend) en dan ik pas, want ja ik was ten slotte jong en ja wat ik met haar broertje heb betekende niet zoveel, dus hij zou me toch wel dumpen. EN BEDANKT... Wij zijn ondertussen toch weer bijna 8 jaar samen en getouwd, dus hoezo hij zou me dumpen :$ Ik ben alleen 4 jaar jonger dan zij "ja en"... Nu is de oudste dus zwanger en nu heeft ze alle banden gebroken.. Ik denk dat als ik nu zou vertellen dat ik zwanger ben ze nog verder door draait, ze heeft van de gyn te horen gekregen eerst bij de psycholoog zich zelf weer op orde te krijgen, want na het vertellen dat mijn oudste schoonzus zwanger was is ze geflipt en moest ze op eens versnelt IVF... Dit deed de gyn dus niet... Ze heeft hysterisch lopen krijsen en mijn schoonvader was de schuld dat zij niet zwanger raakte enz...

Moet zeggen als zij nu verteld dat ze zwanger is weet ik niet hoe ik reageer. Denk dat ik eerlijk zeg dat ik niet blij voor haar kan zijn.. Zij heeft de eerste maanden van de andere schoonzus aar zwangerschap verpest, die heeft maanden met een schuld gevoel gelopen...

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Jeetje meis ook al zo heftig verhaal. Hier dus net zo zij zijn ouder dus zij hadden meer recht op eerst een kindje. Als ik op hun had moeten wachten dan had ik nu misschien pas me eerste gekregen. Maar goed de eerste van ons is een onverwachts cadeautje, dus daar konden ze al niks tegen doen. De 2e en 3e hebben we bewust voor gekozen en daar hadden ze het ook moeilijk mee. Ze deden heel blij maar later hebben ze wel verteld dat het wel zeer deed dat we meteen maar voor een 2e hadden gekozen en dus ook daadwerkelijk zwanger waren. Bij de 3e konden ze het meer accepteren. Een jaar erna raakte ze zelf zwanger van hun kleintje. Nu willen ze graag een 2e en wij een 4e. Ik heb ook altijd een schuldgevoel gehad, waarom ik wel en zij niet. Maar goed ik weet nu dat ik daar niks aan kan doen de natuur heeft het zelf in de handen helaas. Ik gun iedereen een kindje, hun dus ook zeker een 2e. Stiekem hoop ik dat de natuur ze een 2e gund en we beide nog een keer een zwangerschap mogen meemaken met uiteindelijk een lief klein wondertje. Maar goed dat is afwachten........

3. Infantem Amor

Dat is zeker afwachten... En van de ene kant hoop ik ook wel dat ze ooit zwanger raakt, anderzijds weet ik niet of ze het wel aan kan... En zij maakte haar zus echt het leven zuur. Hun zijn ook nog buren, ze kijkt hun dus niet meer aan!

Ach ik heb heel lang gedacht als ik maar niet ook nog eerder zwanger raak en nu denk ik ja en boeien, mijn leven, mijn lijf... Ons wondertje...

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Zo nu ben even een 2 dagen vrij, mag het weekend weer aan de bak!.

@liefwondertje: Ik zou niet alleen gaan hoor, misschien zou je toch iemand kunnen inlichten waarbij jij je goed voelt en die mee vragen. Mijn man gaat wel mee 16maart en daar ben ik stiem wel een beetje blij mee, tis toch altijd spannend, en als ze bij hem ook wat willen doen of vragen is hij maar direct mee en hoeven we niet op een vervolg afspraak te wachten

@Chila: Ja tis altijd lastig als er veel over baby's gesproken wordt. Ervaar dat zelf nu ook. In onze vriendenkring zijn ook 2 meiden, beide in 1e ronde zwanger geraakt en dat doet best zeer. Ik gun het ze van harte, maar wij willen ook zo graag. Tijdens verjaardagen etc wordt er dan alleen maar ovr baby's gesproken..... en dan denk ik ahhhhh ik wil ook mee kunnen praten. Misschien beetje echo.. maar gevoel schakel je niet zomaar uit. Ik kan het er gelukkig wel heel goed met mijn man over hebben, dat het mij soms zeer doet.

@ Bianca, goh was erg benieuwd naar wat de gyn zei, en gelukkig mag je beginnen met medicatie. Om dat nog weer 2weken te moeten wachten is echt teveel he;), snap je helemaal. Heb je urine vanochtend al ingeleverd. Want ik hoop natuurlijk dat het helemaal niet nodig is en dat je gewoon zwanger bent:) Ik duim heeeeeeeeeeel hard voor je (na dit bericht afgetypt te hebben:p) haha. Laat je het wel effe weten!!!

@Kayleigh, goh wat een vervelend familiedrama zeg, zo'n strijd is niet goed voor de band. Er kan niks gezegd worden over wie eerst etc moet. En je kan niet de ander de schuld geven als zij wil in verwachting raakt. Kan me wel voorstellen als je al lang bezig bent en iemand zomaar in verwachting raakt dat zeer doet, maar uitspreken is wat anders. Bij ons zijn onze oomzegger en zijn vriendin zwanger.(moeten oom en tante zeggen tegen ons) Zijn zo'n 7j jonger als ons, en weet niet zeker of het wel gepland was. Maar daar moest ik wel even aan wennen en deed ook zeer. Maar heb er niks over gezegd tegen hun, alleen dat ik blij voor ze was. Maar tegen mijn man natuurlijk wel. Best gek dat je neefje eerder wordt dan jij.....

@Troelala, mensen kunnen heel wat oordelen. Tuurlijk snappen jullie ook wel dat je blij mag zijn met 3 wondertjes, maar voor jullie zal een 4e wonder erbij helemaal geweldig zijn!! Daar mag niemand over oordelen vind ik. Gewoon heerlijk genieten van jullie gezin en hopelijk snel de 4e wonder

Ik ga straks naar mijn vriendin, die is net bevallen, en dat heeft ook wel een moeilijke weg gehad. Ik ben dan ook super blij voor haar. Ga straks ook een kraamkado uit. Ben benieuwd hoe het voelt straks, al ik de kleine vasthoudt. Beetje dubbel denk ik wel, hoop ook zo snel zo'n kleine dreumes vast te mogen houden. Maar ik ga er vooral van genieten:)

5. Troelala21

Ach ja als je al kinderen hebt mag je volgens sommige niet meer verlangen. Na ja ze denken maar, wij weten wel beter!

Wat leuk! Lekker gaan genieten van de kleine! Jou tijd komt ook snel dat je een wondertje van jezelf mag vasthouden en noooooooit meer zal loslaten!

6. Infantem Amor

he zwangerwens, ja is een rare situatie.. Nu is mijn schoonvader stuk vriendelijker tegen ons... Maar ja de situatie blijft... Ik heb vandaag negatief getest, dus denk dat ik toch maar even rustig aan doe hier op ZP... Las op mijn andere topic een meisje die een knoop heeft in haar buik, spierknoop en daardoor zou ze niet zwanger raken.. Ik heb dit ook al langere tijd, een harde bobbel vanaf mijn ribben naar mijn buik... Eens kijken of ik dat weg kan laten halen en niet meer te veel denken aan zwanger raken... Ga toch ff ovu testjes halen om te checken, kijken of ik toch iets kan vinden... Hoop de komende 4 maanden niet ongi te worden dan kan ik als nog naar de gyn...

Troelala, dat verlangen is er toch of het nu kind 1 of kind 10 is als je er voor gaat ga je der voor toch? Succes meisje... Ook jij verdient dat je wens uit komt..

7. Troelala21

Knoop in de buik? heb er nog nooit van gehoord, lijkt me wel vervelend!

Dank je meis voor je lieve woorden!!

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Chila ja ik vond het ook vreemd dat ze het niet dan op de (inwendige) echo konden zien. Maar goed, net urine wezen inleveren en zou vandaag wat te horen krijgen over de uitslag. En dan laat ik zeker hier wat weten ;) Bij jou ook een heftig verhaal zeg jeetje! Wij hebben ook wel eens meningsverschillen hoor meid, je moet maar denken als die er niet zijn klopt een relatie ook niet ;)
    pfff schoonouders ook he hahah!

@kayleigh87 Zo dat zijn me nogal een heftige verhalen zeg.. balen dat er een haantje de voorste in de familie zit. Maar gewoon leven hoe jullie dat willen hoor! Bah wat een schoonzus heb je zeg, verschrikkelijk! Zo’n mensen verdienen het niet eens vind ik om kinderen op de wereld te zetten op deze manier! Ik hoop zo dat je voor haar zwanger mag worden!! Ik snap dat je het niet stom bedoeld meid, ik ga niet ervan uit dat de test positief zal zijn, want er is immers geen eisprong geweest. Hopelijk bellen ze snel en dat ze dan meteen zegt dat ik vandaag of morgen mag starten met provera.
    Pff wat enorm *** dat je negatief hebt getest meid!! Bedoel het niet verkeerd, maar misschien zet je teveel druk op jezelf met de ovu-testen? Ik heb dat zelf wel gehad, ik deed iedere morgen tempen, maar werd op er een begeven moment gek van! Ben er mee gestopt en kreeg zo wat rust in mezelf terug. Ik hoop dat je snel naar de gyn mag gaan meid!

@Leanne2 dankjewel meid, ik hoop het ook! Komt allemaal goed meid, ook bij jou. Ik snap je verhaal en gedachtens volkomen meid! Is trouwens ook niets geks of vreemds aan vind ik! We willen het allemaal erg graag!

@troelala Dankjewel meid ! En dat zwanger worden geld ook voor jou meid!!

@zwangerwens hahaha dat is lief van je meid! Dankjewel! Jij lekker 2 dagen vrij heerlijk, lekker genieten meid! Gefeliciteerd met je vriendin zeg! Wat leuk zeg, wat heeft ze gekregen? Ik maak kraamkado(tje)s hihi ;) als je de site wilt hebben PB me dan maar ;)

Ik wil even zeggen, dat jullie onwijs lieve meiden zijn!!!

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bianca haha, dat had ik eerder moeten weten, heb net een kraamkado gekocht echt zo schattig, zoveel leuk spul gezien. Mijn vriendin heeft een meisje gekregen zal haar straks bewonderen.

Ja ik vind dat we hier ook echt een leuk/lief clubpie hebben:D Allemaal zo belevend met elkaar en wanneer het nodig is beuren we elkaar op, voelt zo fijn met elkaar kletsen en soms effe je emoties tonen. Eigenlijk best gek he zo close met elkaar, maar eigenlijk kennen we elkaar niet hihi, Behalve van alle verhalen dan. Misschien kennen we elkaar qua intiemheid wel beter dan dat onze vrienden doen hahaha:D

10. Infantem Amor

Zwangerwens, ja raar is dat he maar ook heel leuk...

Ik heb net de HA maar weer gebeld want voel me niet lekker... Nu moet ik volgende week woensdag (want dan heb ik alleen een avond dienst) nuchter komen laten prikken en dan een stevige maaltijd eten en dan 2,5 uur later weer komen laten prikken... Misschien heb ik dus suiker... Als ik zelf prik zit ik onder de 3 en dat is veel te laag!!! Ik heb ook vaak honger (behoefte aan suiker)...!! En heel veel dorst, plas heel erg veel, heb veel hoofdpijn, zie wazig, krijg de kilo's er niet af enz... Nu kom ik er achter dat ik vroeger altijd erg druk en zelfs agressief werd van Taksi (dit heeft mijn moeder mij vroeger ontnomen daarom), blijkbaar kreeg ik daardoor een suiker stoot binnen... Als ik suiker heb (en waarschijnlijk toen al had) kon mijn lichaam die suiker boost dus niet aan.. Nooit aan gedacht dat ik misschien wel eens suiker zou hebben en insuline is ook een hormoon dus kan zijn dat ik daarom zo'n klote cyclussen heb... De assistent van HA gaf aan dat je heel lang ongemerkt suiker kunt hebben, omdat je lichaam instaat is hier mee te leren leven.. Maar dat je er ooit ergens tegen aan gaat lopen... Nou ik ben benieuwd en erg zenuwachtig voor woensdag...

11. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Dat blijf ik ook echt heel raar vinden, zo close als dat we eigelijk zijn op zo'n forum, je kent niemand en toch lijkt het net of we een grote familie zijn, echt zo lief.
    Gelukkig kan ik verder goed met me schoonouders opschieten.
    Me vriend gaat misschien toch maandag mee, hij werkt namelijk bij zijn ouders in het bedrijf, dus hij kan niet makkelijk zeggen van we gaan naar de Gyn, aangezien ik het nog niet wil dat de familie het weet, maar hij ging nu een smoesje bedenken om maandag toch met mij mee te gaan.
    Pff de hele middag bezig geweest met de pc omruimen, me harde schijf was vol, heb nu weer 20 gb terug ;)
    Nu weer lekker verder met borduren.
    Ps Bianca, ben eigelijk wel benieuwd naar de site van je kraamcadeau's.

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    #232 Bianca88, 1 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
    @Kayleigh ik denk ook aan suiker indd als ik het zo lees wat je schrijft. 3 is indd erg laag! Ik ben benieuwd wat de h.a volgende week gaat zeggen meid, ik denk aan je!

@liefwondertje ik heb je ook een PB gestuurd met de link ;)

@Zwangerwens haha maakt toch niets uit ;) Heb je gekeken op mijn site? Wat vind je ervan?

13. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Dank je wel, bianca.
    Harstikke leuke site...zal er aan denken mocht ik iets nodig hebben.

14. Infantem Amor

Hihi, ja sorry dat verwacht ik dus ook niet :) En vind het fijn dat je dan weer verder mag..

Ga nu dus inderdaad ook niet meer met ovu testjes werken... Had al tijdje door dat als ik bepaalde eet gewoontes had dat mijn gevoel minder werd van misselijk zijn en de hoofdpijn etc. De symptomen van suiker en zwangerschap zijn behoorlijk gelijk, dus kan dus zijn dat er inderdaad woensdag uit komt dat ik suiker heb (te laag dan)...

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Komt allemaal goed meid ! xx knuffel voor jou!

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Dankjewel voor je complimentje meid! xx

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, ja heb al op de site gekeken, kijk je PB!!
    Wat maakt niks uit? heb ik wat gemist?
    En heb je al uitslag van HA, of heb ik dat ook gemist?

18. Madelyn

Madelyn Actief lid

1 dec 2011
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iedereen

Hey meiden!
    Ik heb het ontzettend druk maar wil even laten weten dat ik wel alles lees en ontzettend met jullie mee leef!

En nu snel op weg naar een verjaardag..

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och diabetes, ja die kans is wel vrij groot idd zoals je al je klachten/symptomen beschrijft. Een suiker van 3.0 is wel erg laag, is dat een nuchtere meting? Gelukkig is er wel goed mee te leven mbv medicatie of insuline. Maar het is altijd vervelend!

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden jullie zijn TOP (hoorde net dat het de dag van de complimenten is) hahaha:D

Deel Deze Pagina