Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ik ga slapen, tot morgen,,,weltrusten

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hihi ja bij ons ook genoeg winkels, in eindhoven, veldhoven, helmond, gemert en als je ff wilt rijden richting tilburg en den bosch zitten er ook nog ;)

Trusten, tot morgen.

xx

3. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Den bosch is juist weer hier in de buurt. Ik ken niet slapen. Dus maar ff pingelen op me mobiel. Maar ook die is bijna leeg ;)

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

goedenmorgen

Wat waren sommige nog laat wakker, dat lukt mij niet meer haha....

Ik kan niet zwanger zijn omdat wij de laatste 2 weken ofzo alleen maar gespeeld hebben haha geen sex dus zou dan alleen kunnen zijn dat ik laat positief test maar de test was vanmorgen nog negatief dus ben echt niet zwanger. Krijg wel met de dag meer last van me buik dus hoop zoooooooooooooo dat ik morgen of dinsdag eindelijk eens ongesteld word want hier word ik ook niet goed van!

Wij hebben hier babyhuis wiersma, babydump ofzoiets haha en nog 2. Niet dat ik er kom alleen bij prenetal haha....Maar goed wij hebben ook alles wel, behalve de box die haal ik wel van mp koop geen nieuwe meer voor 1 kindje. Voor de rest is alles er wel geloof ik . Ik heb alleen een man die op dit moment weer begint te twijfelen. Pff mannen daar word je zo moe van. Hij wil wel, maar durft niet haha. Ik ook niet maar ik ga er gewoon voor. We leven maar 1x we zien wel wat op ons pad komt. Ik weet zeker dat als we het niet proberen ik straks echt spijt ga krijgen. Omdat ik me dan altijd zal afvragen wat als........maar goed eerst maar eens ongi worden en afvallen want dat schiet ook niet op haha.

Vandaag maar eens even een lui dagje. Me man is met de 2 oudste na het zwembad. Normaal gaan we met zijn allen maar de jongste blaft zich zo enorm rot, heeft waterige oogjes steeds en loopneus dus lijkt me nu maar even beter om thuis te blijven. Zwembad loopt niet weg!

5. Infantem Amor

Liefwondertje, heb je berichtje vannacht nog wel gelezen, maar kan op mijn telefoon niet terug reageren :(...
    Den bosch is voor mij maar een 30 min/45 min rijden... Ligt er aan hoe hard :p

Troelala, beterschap met je kleintje... Dan zijn ze altijd zo zielig, gherm... En misschien test je gewoon laat, maar ik zou er inderdaad niet meer vanuit gaan om eerlijk te zijn...

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hellooo ben ik weer ff, gaan zo lekker even de stad in..

@chila ik snap het meid wat je bedoeld. Ik hoop dat je indd ook met provera en clomid mag gaan beginnen, en dat ze zien wat het is. Ik duim voor je!

@liefwondertje je hoeft geen streep te krijgen, vrouwen met een donker pigment krijgen dit sneller, er zijn ook vrouwen bij die dat helemaal niet krijgen. Vind het wel wat hebben :p. Winnie the pooh ja lief he ;) bij kv hebben ze nu leuke spulletjes ervan! Wat een leuke kinderwagen zeg en helemaal niet duur!

Zwangerwens ohhhh echt!!! Ik hoop het zooooooo, ben echt benieuwd naar je nieuwe test!! Keep my fingers crosses!!

@troelala is ook een leuke kinderwagen, ga je hem nemen?

@kayleigh fijn meid dat je het wat los hebt kunnen laten meid, het is ook zo moeilijk allemaal. We willen het zo graag, is allemaal zo oneerlijk :(

Wij hebben hier, prenatal, babypark en babydump liggen op 20 minuutjes afstand van bij ons thuis. Valt mee ;) gaan tegen die tijd denkelijk alles bij babydump kopen is in verhoud veel goedkoper dan die andere zaken! Allhoewel wij een hele mooie babykamer bij babypark hebben gezien voor 444euro, was afgeprijsd... zie zoooooveeel leuke spullen he!!

7. Troelala21

@kayleigh Dat is zo neem het liever van ze over maar ja dat kan niet. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, dan had ik vast al een dikke streep gehad!

Jaaa ik heb de kinderwagen zeker haha. Die gaat ook niet meer weg, moet alleen nog even een buggy inzet er bij vinden want die zat er niet meer bij maar voor de rest wel alles!

8. chila

chila Niet meer actief

Goedemiddag,

Goh wat veel gepraat weer hier! Kan het niet bijhouden haha.

Hier ook een dierengek, wil dolgraag een leguaan ben er helemaal gek van maar mijn vriend wil (nog) niet. Eerst een kindje zegt hij en dan kijken we verder, we hebben namelijk ook al honden. Haha.

Dus ik ben niet de enige die alles al koopt haha, nouja ik heb zoiets van als het niet gebruikt kan worden dan verkoop ik het wel weer.

@Bianca: ja hoop zo dat ik daar mee mag beginnen want ik hou het niet lang meer zo hahaha.

Dit weekend is ons nichtje komen logeren, heel leuk maar oh wat verlang je dan naar een kindje van jezelf zeg. Tenminste, ik wel!

Liefs, Chila

9. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    He dames,

Ik kom ook even gezellig meekletsen.
    Helaas ook last van lange cyclussen. Dacht eventjes dat het goed ging, maar zit nu inmiddels alweer op CD 44. Wij zijn nu wel sinds 1 maart onveilig gaan vrijen, ben benieuwd hoelang het gaat duren.
    Ook ik ben af en toe al eens op sites aan het kijken naar babyspullen en heb al precies in mijn hoofd zitten hoe ik alles wil hebben.
    Heb mezelf wel voorgenomen om pas dingen te gaan kopen als ik daadwerkelijk zwanger ben en hoop dat ik het vol kan houden tot de eerste echo zodat ik weet dat alles goed is (denk dat de eerste spullen al gekocht worden zodra ik zwanger ben;) haha, maar een goed voornemen is nooit weg).
    Hebben jullie al lang een kinderwens en hoelang zijn jullie er al mee bezig?
    Voor ons is het de eerste, en heb al heeeeel lang een kinderwens. Sinds ons trouwen sept afgelopen jaar is het bij mij alleen maar sterker geworden, moest alleen wachten op manlief. Nu we er echt voor gaan vind ik het ook wel onwijs spannend! Manlief heeft gezegd dat ie superzaad heeft en ik gelijk zwanger ben, ben benieuwd of ie gelijk heeft hahaha!! :p

10. chila

chila Niet meer actief

Wel fijn dat je er niet zoveel moeite mee hebt. Wij moeten langs het kamertje lopen om de trap af te gaan dus ik kan het dan niet laten om er even naar te kijken :) Moet ik ook niet doen maarja. Wij hebben de babykamer ook met fikse korting kunnen kopen en dit was precies onze smaak! Scheelde ook wel iets van 500 euro. Dus wij hadden zoiets van waarom niet? Vooral omdat ik momenteel geen werk heb. En ik zag een hele mooie kinderwagen met zebra print..ik vond hem helemaal leuk en mijn vriend ook dus die hebben we ook gekocht.

Cool trouwens dat jullie een koppel leguanen hebben. Wil er ook al heel lang zo graag 1. Haha

11. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha wat grappig al die aparte dieren die jullie hebben. Wij hebben 2 poesen en een vis. Vinden we eerst wel goed zo. Op den duur zou ik wel een hond willen, maar alles we allebei volledig werken vind ik dat niet handig!

Qua spullen kopen wacht wij eerst totdat we zwanger zijn. Als het nou heel lang duurt of iets dergelijks en we lopen ergens tegen aan wie weet, maar eerst niet. Kunnen we nu nog mooi sparen!

Maar vanochtend dus getest! Omo-wit. Dus zal wel echt niet zwanger zijn! Vandaag wel wat meer krampen, dus hoop nu echt dat mijn ongi eens komt, wordt er zo langzamerhand beetje crazy van!
    Ik doe de test do nog wel effe zo vlak voor de sauna. Dan weet ik het gewoon zeker. En misschien bel ik een verloskundige morgen ook nog wel effe voor advies:)

12. Troelala21

@paniekertje welkom!
    @zwangerwens misschien worden we morgen of overmorgen wel samen tegelijk ongi haha.....ik heb er ook schoon genoeg van, die krampen in me buik steeds word er gek van!!
    @ dieren wij hebben een labrador en een poesje en dat is voorlopig wel even genoeg haha.....

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat hoop ik echt, want die positieve test kom deze cyclus niet meer, Heb er een hard hoofd in. Geloof niet meer in een eisprong! Nu totaal geen tekens van duiveltjes...:x

14. Troelala21

Ik blijf last van me onderbuik houden, af en toe hoofdpijn dus ik hoop zooooooooo dat me ongesteldheid morgen of dinsdag er is. Kan ik weer met een nieuwe cyclus beginnen haha. Ik hoop voor jou ook dat het nu eens los komt zal wel eens tijd worden!

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke ik heb niet heel veel klachten, soms wat vaag misselijk. Vanmiddag wat krampjes. Gister waren borsten wel opgezet en gevoelig vandaag niet veel last van. En nu wat hoofdpijn, maar kan ook komen omdat ik niet zo veel gedronken heb vandaag volgens mij.... Maar weer afwachten. Heb wel iets meer rust in me, na de neg test. tenminste zo voelt het nu even haha. Ben benieuwd hoelang dat duurt hihihihi:p

16. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Hier ook elke dag steken in me buik, echt ver naar onderen toe.
    Snap echt niet waar het van is, eerst dacht ik nog zal de menstruatie doorkomen, maar naar 2 weken nog steeds niks, eergisteren zw-test gedaan, maar ook nog steeds wit. Elke avond voordat ik naar bed ga heb ik ook hoofdpijn. Morgen naar de Gyn toe:$. Gelukkig gaat me mannetje mee, dus dat maakt het gelukkig al wat minder eng. Moet morgen om half 3 daar zijn...
    Hele ochtend zenuwachtig doen:)

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Meiden. Weet precies hoe jullie je voelen.
    Als je ongi wordt of bent geweest, weet je tenminste waar je aan toe bent. Nu denk je de hele tijd: word ik ongi of ik ben ik zwanger. Heel irri.
    Wij zijn nu midden in mijn cyclus begonnen en ik weet ook totaal niet waar ik aan toe ben. Heel irri!

Over de boerderij:
    Wij hebben 5 grasparkietjes, een huiskonijn en een vijver met vissen. En hier en daar natuurlijk een verdwaalde spin ;)

18. Troelala21

@liefwondertje succes morgen meid!!!
    @zwangerwens ik heb alleen maar last van me onderbuik, me borsten zijn al weken pijnlijk, veel moe, hoofdpijn enz....maar ja het zal er wel bij horen!
    @paniekertje voor jou dus ook nog afwachten waneer jou ongi aan komt!

19. leanne2

leanne2 Niet meer actief

hallo allemaal!!!
    ik heb een druk weekend achter de rug! druk maar leuk :D dus ik heb niet veel tijd gehad om op dit forum te komen. Wel alles even gelezen natuurlijk.
    @zwangerwens wat spannend zeg, las je verhalen en ik denk, die kan nog weleens zwanger zijn! helaas negatieve test! wel hogere temperatuur dus? ben benieuwd! misschien toch je ongie dus.

@liefwondertje succes morgen! ben benieuwd met welke info je morgen thuis komt!

ik heb eigenlijk best veel last van slijm. Ene keer meer als de andere keer. En ik kan er nu al een paar dagen draden van trekken (sorry voor deze info haha maar misschien dat iemand het snapt hoe het zit), maar ovulatietest van zwangerschapstest was afgelopen vrijdag nog vaag. (controlestreepje ook) iemand ervaring met die ovulatiestrips van zwanger en kids?
    morgen maar weer eens even mn temperatuur opnemen. dit weekend was ik later wakker dan anders dus heeft temperaturen geen zin, zit dan altijd een groot verschil tussen. ik zit dinsdag op dag 28, maar kan jullie vertellen, dr is nog geen ongesteldheid op komst..

20. Infantem Amor

Chila, hihi ja ik kan er wel om heen... dat kamertje zit naast onze kamer, maar zit zeg maar in een hoek dus heb niet snel de neiging er binnen te lopen. Alleen komend weekend slaapt er een jonge dame...

Troelala en zwangerwens, ik hoop dat jullie snel ongi worden, of posi testen... Heb jullie klachten al weer zo'n 46 dagen en nog geen ongi en mijn testen blijven negatief...

Paniekertje welkom...

Leanne, ik heb ooit gehoord dat je rekbaar slijm kunt hebben vanaf 7 dagen voor je eisprong tot 2 dagen na je eisprong...

Pff ik ben super moe, maar ga ik nu in bed liggen ben ik klaar wakker..

Deel Deze Pagina