Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hoi allemaal,

@Kayleigh, ja dan loop je er niet zo snel in. Wij kunnen er eigenlijk niet om heen, me vriend loopt er makkelijk langs maar ik niet :)
    Lijkt me wel lastig dan als jullie er een kindje in te logeren krijgen.

@iedereen:

Nou het weekend is weer voorbij, superleuk weekend gehad met het nichtje van ons. Maar vandaag gaat het wat minder met mij...ben alleen thuis en dan ga je toch zitten nadenken over van alles.
    En ik baal zo ontzettend dat ik al 5 maanden niet meer ongesteld ben bah bah bah! Ik moet nog tot volgende week donderdag wachten maar het kan me echt niet snel genoeg gaan. Weet niet hoe ik deze week en die paar dagen nog door kom ha ha.

Groetjes Chila

2. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Hihi, Wees gerust ik ben al 8 maanden niet ongesteld geweest. Maargoed vanmiddag naar de gynaecoloog toe. Vind het echt mega spannend. Ik laat het nog wel weten, en voor jou veel succes, blijf veel op het forum, dan heb je afleiding!

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Liefwondertje, Jemig 8 maanden.. Dat is al een tijdje... Dat jij nu pas geholpen word zeg... Normaal doen ze dat na 6 maanden al... Ik duim voor je... Hoop dat je meer duidelijkheid krijgt vanmiddag...

Chila, ook 5 maanden is al een hele tijd...

Ik ben eerst 28 dagen en nog eens 28 dagen en vervolgens 4 maanden niet ongi geworden en vervolgens zit ik nu ook bijna op 3 maanden weer... Stom dat ik het zeg, maar hoop dat ik de 6 maanden haal want dan word ik geholpen.. Ben nu al weer 9 maanden aan het proberen :(...

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    liefwondertje; succes vandaag bij de gyn, ik hoop dat hij/zij wat duidelijkheid kan geven waarom je niet ongesteld wordt.

zwangerwens; balen dat de test negatief is, valt toch iedere keer tegen vind ik.

kayleigh; raar he die lijven van ons. dat ze gewoon zn werk eens doen!

hier ; nog steeds buikpijn, net of het ieder moment kan losbreken. maar vanochtend was mn temp ietsjes hoger, maar ik had hem ook later gemeten als normaal dus morgenvroeg nog maar eens checken of hij dan nog steeds iets hoger is.

wordt je na een half jaar standaard doorverwezen? we zitten hier nu op 4,5 maand. maar die van cyclus van 80 klopt ook niet helemaal , weet niet of dat wel echt een menstruatie was..
    denk dat ik het deze maand nog even afwacht en anders even ga bellen met de huisarts.

5. chila

chila Niet meer actief

Nou daar zit ik echt niet op te wachten 8 maanden. Ik weet ook wel dat ik niet de enige ben hoor maar het is gewoon zo vervelend. En helemaal als je in het ziekenhuis gewoon niet geholpen wordt!

Ik wens je veel succes en ben benieuwd wat ze zeggen.

6. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Chila, dat is ook zeker vervelend... En dat is iets wat je geen een vrouw toe wenst... Dat ieder lijf nou gewoon meteen ongi word en dat je gewoon relatief meteen zwanger raakt... Maar helaas is dat niet altijd... Jij ook veel sterkte en succes in die kliniek...

Duim voor jullie allebei...

Oh en chila, ja op zich wel moeilijk dat ze daar komt logeren, zij voelt voor ons als dochtertje... Kindje maakt ook meer contact met ons als met mama... Maar dat heeft te maken met het feit dat mama haar geen structuur bied en wij wel... Hoe oud is jou nichtje?

Senna, eigenlijk word je na 12 maanden pas doorgestuurd als je dan nog niet zwanger bent, want tussen de 12 en 36 maanden is nu tegenwoordig heel normaal, dat je ergens in de tijd zwanger raakt... Voor de 12 maanden is tegenwoordig blijkbaar erg bijzonder...

Maar je mag eigenlijk niet meer dan 6 maanden er over doen om ongi te worden, want dat zou niet goed zijn ;)

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Troelala wat leuk zeg dat je de kinderwagen hebt gekocht, hopelijk vind je gauw een buggy inzet erbij!! Misschien op MP eens kijken?

@paniekertje leuk meid dat je mee komt kletsen! Ik vind je cyclussen tot nu toe nog meevallen, maar ja dat wachten is vervelend ja ik weet het :(.. Wij zijn ook voor ons 1e kindje bezig. We zijn nu 13 maanden bezig, waarvan een 1 maand met clomid, ga nu de 2e maand in. Hopelijk mag het jullie snel lukken meid!

Ja indd leuk die apparte dieren ;) Maar niets voor mij hihi.. Ik houd het bij onze 2 hondjes en 1 vogel :p

@Zwangerwens ahnee pff wat enorm *** lieverd had nog zo voor je geduimd!!! Was het toch een indroogstreep geweest bij de vorige test dan? Lekker genieten in de sauna daar ben je nu wel aan toe meid, hopelijk kun je wat ontspannen! En hopelijk word je nu dan snel ongi zodat je door kunt gaan naar een nieuwe ronde!

@liefwondertje spannend meid hoelaat moet je erheen? Wel fijn dat je man mee kan gaan meid, dat is toch altijd een stuk rustgevender! Ik denk en duim aan/voor je! Ik ben benieuwd naar wat de gyn gaat zeggen!

@Leanne2 klinkt wel veelbelovend waterachtig slijm waar je draden van kunt trekken! Misschien toch voor de zekerheid flink aan de klus?? Ik heb helaas geen ervaringen met ovu-testen..

@kayleigh ja ik had die klachten ook continue en dacht dat ik ongi ging worden, maar helaas bleef deze maar uit... :( Ik werd ook pas naar 1 jaar geholpen helaas :( en dan is dat wachten zenuwslopend en stressig pfff

@chila wat fijn dat je toch een leuk weekend hebt gehad met je nichtje, hoe oud is ze? Aah meissie ik leef toch zo met iedereen mee hier! Positief blijven meid.. hopelijk is het gauw volg week donderdag!! Moet je dan terug naar je h.a?

@Senna999 ik zou gewoon deze maand al bellen met je h.a meid!

8. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Bianca, Ik moet er om half 3 zijn. Bedankt dat je aan me denk...de rest ook ;)

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    tja ik zit een beetje te dubben, ben bang dat de huisarts zegt dat ik maar moet afwachten omdat voor de bevalling mn cyclus wel redelijk normaal was.. tussen de 30-35 dagen. is wel ietsjes langer maar had wel een eisprong enzo, dat hebben ze in het ziekenhuis toen een maand gevolgd omdat wij al ruim toen 1 jaar bezig waren en het niet lukte. we hebben over onze dochter ook 2 jaar gedaan maar toen was mn cyclus iig wel goed.
    kan toch niet zijn dat er nu ineens iets is ofzo , of kan dat wel?

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @liefwondertje hoe is het geweest meid?? Heb aan je gedacht en nog steeds!!

@Senna999 ik zou gewoon bellen meid, nee heb je en ja kun je krijgen. Misschien zegt je h.a wel gewoon van ga maar eens naar de gyn? Je blijft nu alleen maar in onzekerheid zitten :(

11. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Zo, ik ben bij de gyn geweest, een inwendige echo gehad, alles was verder goed, zaten wel wat blaasjes op 1 van de eierstokken, is dat goed of juist niet?? Verder adviseerde ze mij om heeeel veel af te vallen, tjah dat had ik zelf ook nog wel kunnen bedenken, owjah en ze gaf het advies mee om toch tijdelijk met de pil te beginnen, zodat er toch een menstruatie opgewekt word, maar dat zie ik niet zitten om weer met de pil te beginnen, en ik kon dan ook naar de huisarts voor andere medicijnen...maar welke moet ik dan vragen...hebben jullie een idee... t was maar een stom wijf;) stond dan ook in 5 minuten weer buiten de deur...ajuus paraplu...:D

Alsjeblief Bianca XD zie ineens nu je berichtje, terwijl ik dit typte :p

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Bianca, bedankt voor je lieve woorden! Hoe gaat het slikken van de medicatie? Niet beroerd van ofzo?

Ik heb net toch nog even de verloskundige gebeld? Het kan nog steeds dat ik zwanger ben, sommigen testen heel laat. Ik test do nogmaals (dan zou ik zo'n 13 dgn over tijd zijn) nou dan zal die het heus wel aangeven!! En anders ben ik gewoon niet zwanger! En kan ik heerlijk genieten van de sauna. Misschien dom dat ik verloskundige heb gebeld, maar wilde toch graag bevestiging. Ip kan het geen kwaad als ik al zwanger zou zijn (en het dus nog niet weet), maar gewoon niet tot het uiterste gaan qua temp etc. Als ik wel zwanger ben en ik weet dat donderdag (waar ik absoluut niet van uit ga!!!) dan ga ik niet heen hoor, ga geen risico's nemen!

Mijn temp blijft wel hoog 36.7 vanochtend (zit constant tussen de 36.5-36.7) Dus wat dat betekend???

@ liefwondertje, hoe was het bij de gyn? ben benieuwd?
    @ Leanne: lekker aan de klus :p
    @ Chila: nog even vol houden meid! Die dagen zijn zo voorbij. Ik weet dat we liever gister dan vandaag willen, maar helaas.... Gooi het er hier maar lekker uit. Ik heb dat ook wel, van die emo dagen! dat je alleen maar janken kan! Geeft niks
    @ senna: ja die negatieve testen blijven idd een flinke tegenslag. Maar aan de ene kant, wen je er ook aan. En neem je de test al af met het idee, zal toch wel negatief zijn ofzo... bepaald gevoel! Denk dat als het dan ooit eens positief mag zijn, dat ik omval.... haha

13. chila

chila Niet meer actief

Liefwondertje..

Als je mijn verhaal gelezen hebt kun je dus lezen dat ik ook blaasjes in 1 eierstok heb. Bij mij is dit hoogstwaarschijnlijk het pco syndroom. Het kan zijn dat jij dat ook hebt. Heeft zij daar niets over gezegd? Hoeveel kg moet jij afvallen? Ik ben zelf niet zo zwaar namelijk en bij mij moet er 5 kilo af maar dat lukt niet vanwege mijn medicijngebruik, dit heb ik toen ook aangegeven maar omdat ze niet wilde luisteren ben ik overgestapt naar een kliniek.
    Want als jij veel moet afvallen dan is dat mogelijk wel hetgene waardoor jij geen menstruatie meer krijgt. Dat is wel wat ik weet.
    Ik zou zeker ook niet weer met de pil beginnen.
    De medicijnen die zij bedoeld is waarschijnlijk de medicijnen om je menstruatie op te wekken. Dat kan de huisarts je wel voorschrijven.
    Maar dan nog weet je niet of je een eisprong krijgt.

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He,

maar hoe nu verder dan? Waarom zegt ze niks over die blaasjes of start ze geen medicatie? Bedoel dat moeten zij dan toch onder controle houden of het verloopt ervan is, of dat de dosering misschien omhoog moet etc?

Het voelt alsof je met niks weer naar huis bent gestuurd of lees ik het verkeerd?

15. chila

chila Niet meer actief

@Kayleigh: Helaas is dat niet altijd zo nee, vind het zo stom. Vroeger was ik altijd regelmatig, en juist dan wil je altijd dat die ''stomme'' ongesteldheid wegblijft en nu kan je niet wachten tot je het word(als je dan toch niet zwanger bent)Bedankt!

Dat is apart haha, ons nichtje is 3. We hebben sowieso heel vaak neefjes en nichtjes over de vloer, die zijn dol op ons haha. Heel leuk. Maar juist dan denk je wel na over hoe het zou zijn als je er eentje van jezelf hebt ;)

16. chila

chila Niet meer actief

@Bianca:

Ja, dat is wel leuk ja. Ze is 3 jaar. Ze wilde zelfs nog een nachtje logeren haha. Fijn dat je zo meeleeft, het is sowieso fijn dat je hier lekker kunt kletsen over alles.
    Ik hoop het ook. Ik moet dan naar een speciale vruchtbaarheidskliniek. Omdat ik vanwege medicijnen geen 5 kilo eraf krijg en eigenlijk niet veel te zwaar ben en de gyn mij niet wil helpen zijn we daar naar overgestapt. Ook omdat ik waarschijnlijk pcos heb. Ik hoop dat ik dan medicijnen krijg! En ze ons gaan helpen.

Hoe gaat het nu bij jou dan?

17. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ik moet inderdaad veel afvallen, t gaat niet om een paar kilo.
    Ik zal morgen de huisarts bellen, en even vragen wat hij mij voorschrijft.

Het voelt alsof je met niks weer naar huis bent gestuurd of lees ik het verkeerd?
    Daar lijkt het inderdaad wel op, maar ik weet in ieder geval wel dat van binnen alles redelijk normaal is. Deze week ook maar een abbonement regelen voor zwemmen.

Owjah en over de blaasjes zei ze, dat die op wacht zitten...:(

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Liefwondertje: Dankjewel meid ;) Wat was dat voor een rare gyn?? Medicatie?? Wat voor medicatie? Ik zou zelf ook niet aan de pil gaan als ik jou was meid. Kunnen ze je geen provera voorschrijven zodat het even een zetje misschien heeft? Dat afvallen had je zelf ook al aangedacht, moet je veel afvallen meid? Pff wat een gedoe allemaal zeg! Ik heb ook teveel blaasjes aan beiden eierstokken en rechts heb ik een cyste. Daardoor krijg ik van uit mijn eigen geen eisprong of menstruatie, vandaar bij mij de clomid (hormonen).

@Zwangerwens graag gedaan meis! Helemaal niet dom dat je de VK hebt gebeld meid. Je wilt advies en dat heb je gevraagd.. Het kan indd dat je toch zwanger bent, je hebt dan gewoon een latere innesteling gehad. Ik hoop het echo zo voor je meid dat je alsnog positief gaat testen deze week en met een gerust hart anders naar de sauna kunt gaan! Met welke testen test je ? KV zijn erg gevoelig en zou je eigelijk nu al posi mee moeten testen, maar het ligt er ook hoeveel HCG er in je urine zit natuurlijk. Blijft wel spannend bij jou zeg!

@Chila wat een leuke leeftijd zeg 3 jaar! Ik heb helaas neefjes of nichtjes rond die leeftijd. Heb wel een stiefneefje en nichtje (kinderen van mijn stiefzusje) maar die zie ik nooit vanwege omstandigheden. Zijn super lieve en leuke kinderen 2 en 3 jaar oud bijna. Ik hoop ook echt dat je snel medicatie krijgt meid!!!

Meiden ik ga werken, ik ben er morgen weer!!
    Fijne avond xxx

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bianca, nou denk echt niet meer dat ik zwanger ben hoor! Doe nog wel een test donderdag ofzo, (voor de zekerheid) Maar weet nu al dat ik negatief is :(

20. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Meiden wat is precies het verschil tussen clomid en provera?

Aan de pil wil ik sowieso niet beginnen, ze stelde me dat voor maar ik heb gelijk nee gezegd, najah dan moest ik van haar maar naar de huisarts toe. Echt een raar wijf. Welke kan ik het beste aanvragen clomid of provera. Denk dat de huisarts me ook niet echt wilt helpen, daar ben ik met 5 maanden geweest, en dat was ook een zak:p. Moest nog maar een paar maanden wachten van hem, vandaar dat ik toen de verloskundige zelf gebeld heb, werd daar prima geholpen, maar nu bij de gyn weer niet...:(

Deel Deze Pagina