Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden clubs'.

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha we zijn verplaats, vandaar, heb eerst een hele tijd lope zoeken!
    Nou dames hou het idd rustig, ben vandaag ook hele dag weg!! Heerlijk dag sauna nou! Ik ga er zeker van genieten!

waarschijnlijk ben ik er vanavond wel weer!

Fijne dag Meiden!!!:D

3. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Dank jullie wel voor de welkomstberichtjes! Ik ga lekker met jullie mee lezen! :D

4. chila

chila Niet meer actief

Hallo allemaal,

Nou heb ook al lopen zoeken haha!

Vandaag gaat het echt k*t met mij om het zo maar te zeggen.
    Echt een rotdag vandaag. Voel me verdrietig, ben moe, heb nergens zin in. Bah bah bah. En dat druppeltje bloed was dus ook weer niks.
    Vanmiddag een gesprek met me psycholoog.

Fijne dag.

Chila

5. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Tjah, ik heb nog weinig te zeggen, haha.
    T is bij mij eigelijk wel saai....kan eigleijk alleen maar afvallen,
    wil ik hier nog wat zinnigs neerzetten. :D
    Verder lees ik wel mee met jullie hoor.
    Vind het wel k*t om af te vallen, dat gaat me echt te langzaam.
    Toevallig waren me ouders vanmiddag hier, en ik weet niet hoe we er op kwamen, want ze weten verder nog niks van dat ik allang gestopt ben met de pil. Maar me moeder zei ineens van 't lijkt me wel geweldig om oma te worden, en me vader zo Ah nee joh nu nog niet:D Owjah me moeder kon de kleine lettertjes niet meer lezen enzo, dus ik zei Haha je lijkt wel Oma, haha jah lijkt me geweldig zei ze :p Maar pa vind dat tie nog niet de leeftijd heeft om opa te worden :p najah voorlopig zal het er nog wel niet inzitten...moet eerst veel afvallen.

6. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Liefwondertje,
    Hoeveel moet je afvallen als ik vragen mag? En hoe wil je het gaan doen?

Ik vind het nog moeilijk om echt mee te kletsen, ken jullie nog niet enzo ;) Dus ik lees even mee en dan zien we wel verder ;)
    Ik heb 1 korte cyclus gehad en als ik van die cyclus uit ga zou ik dit weekend of vlak ernaar weer ongesteld mogen worden, of niet ;) We zien wel!

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Kayleigh wat een super leuke boekjes zeg!! Zal jullie kindje later veel profijt van hebben ;) !

@Paniekertje ohh meid wat spannend zeg!!

@Zwangerwens heeft je ongi nog niet doorgezet meis? Pfff dat wachten steeds he!
    Die spotting mag je niet meetellen als ongi, alleen als je echt helderrood bloed verlies hebt de hele dag.

@Ladylaura welkom meid

@Leanne bah ja vervelend is dat, heb het ook wel iedere week gehad tot voor ik naar de gyn ging in januari. Zijn denkelijk je eierstokken wat je voelt.

@troelala nee ik snap je nu ja.. als je bekend bent met een lage bloeddruk is het idd niet goed als je dan ineens 120/80 zou hebben vooral tijdens de zwangerschap.

Ik heb de pagina opgeslagen in mijn favorieten TiP! Zit je niet iedere keer te zoeken ;)

@liefwondertje aaaahh als het zover is denkt je vader er denkelijk wel anders over ;). Mijn vader/Stiefmoeder een schoonouders weten wel dat wij er mee bezig zijn, vooral nu met het zkh gedoe vind ik wel fijn dat naaste familie mij steunt.
    Collegas weten het ook, ivm ik wel eens eerder weg moet of vrij moet hebben ivm zkh. Maar als de mensen vragen en jullie nog geen kinderen, dan leg ik het hele verhaal uit en kan er soms zo kwaad over worden hoe ze het zeggen. Alsof ik een baby kan toveren! Was het maar waar !

8. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Haha jah dat zei ik ook tegen me vader, Nu zal je nog zoiets hebben van... van mij hoef et nog niet. Maar ik zeg zo...als het er is zal je er wel blij mee zijn, denk ik...hoop ik...:D gaf tie geen antwoord op, maar me moeder juist wel... hij wilt het nog niet toegeven.

@ ladylaura, Ik weeg net 100 kilo :( dus moet wel wat vanaf.
    Ik ben ben 1.75. We proberen gewoon gezonder te gaan eten, maargoed ben al vanaf januari bezig, en er is pas 5 kilo af...duurt me gewoon te lang, maar we gaan binnenkort een zwemabbonement aanschaffen...lijkt me leuker.

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bianca, nee het heeft niet doorgezet, gelukkig ivm sauna. Maar vanaf nu mag het komen hoor! Vandaag nog wel wat bruin bij afvegen maar verder niks. En gister alleen rood bij afvegen verder ook niks. Dus zal dit maar niet als ongi rekenen. Zal het volgende week nog weel effe navragen bij gyn

@liefwonderdje, haha ouders/schoonouders moeten er altijd even aan wennen joh, als ze eenmaal de kleine in handen hebben kunnen ze niet meer zonder

@ladylaura, welkom. Gewoon gezellig meekletsen komt vanzelf hoor. En anders lekker lezen!

Ik heb vandaah heerlijk dag gerelaxt in de sauna!
    Het is trouwens wel een stuk rustig hier sinds we verplaatst zijn. Kan iedereen ons wel weer vinden?

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meid,

heeft je gesprek met psycholoog je nog goed gedaan! Hopelijk wel. En anders gewoon lekker aan toe geven hoor. Heb ook wel eens een rot dag, vooral als je alleen thuis bent he!

Dikke knuffel voor jou!!

11. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Hihi, wie missen we allemaal, ik had het zowieso opgeslagen bij abbo, dus had het zo gevonden...

12. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Dames! Waar zijn we? ;) ik kon dit gesprek inderdaad nergens weervinden! Nu een oude link aangeklikt op mijn tel en ik kom hier. Wat kan ik op de pc invullen?

dit typt beetje lastig maar even een update. Mijn temp is nu twee dagen hoog. Maar ben ook ziek. Weet niet of het daar door komt maar volgensmij ben ik ziek van de eisprong. Klinkt gek maar mijn onderbuik zeurt niet maar doet pijn! Alsof constant wat tegen mijn blaas lies zit aan te drukken. Plassen doet pijn. Ben erg moe zwak geen eetlust duizelig en misselijk. Vermoed alles bij elkaar. Zou ook wel een griepje achter zitten! Maar bleh hopelijk snel weer fit!

Zwangerwens hoe vond je de sauna? ;)

13. chila

chila Niet meer actief

Hey,

Ja gelukkig wel! Vooral als ik alleen thuis ben inderdaad. Dan ga je toch ongewild aan dingen lopen denken. En ik ben zo'n type die mezelf de schuld geeft dat het niet lukt ;) Maarja vandaag gaat het gelukkig beter. Dankje voor je knuffel :) Het is fijn dat we hier allemaal zo lekker kunnen kletsen, jullie weten hoe iedereen zich voelt hier.
    Wat fijn dat je lekker hebt gerelaxt in de sauna! Is ook wel ff nodig soms.

Nou, ik moet wel steeds ff zoeken om dit topic terug te vinden haha, beetje lastig te vinden.

Groetjes Chila

14. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Volgensmij heb ik een pagina gemist op m'n tel. Maar lig op bed dus moet wel via de tel.

@chila ben je naar de psycholoog geweest? Goedzo meid. Is helemaal niets verkeerd aan. Heb zelf in het verleden ook een paar sessies gehad en die vrouw heeft me helemaal opgebeurd! Moet wel zeggen dat de persoon je wel moet liggen!

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He leanne,

we zijn verplaatst naar zwanger worden clubs!

Dus beetje ziek, als je pijn bij plassen heb kan het ook een blaasontsteking zijn he.(van te veel klussen:p:D) Kan ook pijn in de buik van komen. Anders even plasje inleveren bij huisarts. Ontsteking moet niet doorschieten naar de nieren, krijg je weer nierbekkenontsteking.

Sauna was heerlijk, echt gerelaxt en genoten!:)

16. chila

chila Niet meer actief

Hey hey,

Ja, gistermiddag. Normaal heb ik wekelijks een gesprek maar nu een tijdje niet meer gehad. Maar het deed me wel weer even goed. Even lekker praten en vaak word ik er ook wat rustiger van.

Ik las dat jij een beetje ziekjes bent. Beterschap en hoop dat het je eisprong is geweest!

Liefs Chila

17. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Meiden, neem gewoon een abbo op dit verhaal, dan hoef je niet meer te zoeken...:D Ik drukte gewoon op mijn abbo's en kwam gelijk hier op terecht, dan hoef je niks te zoeken.

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    abbo's? Hoe en wat doe je dat??? hahaha:)

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He,

of ik lees nu pas je onderschrift of het hebt het er nog niet zo lang staan haha. Maar vind de tekst erg goed:D. Moet er om lachen en het doet goed hihi. JA IK WAS OOIT HET SNELSTE HAHAHA!!

20. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Bovenaan onderwerp tools klikken daar staat aboneer op dit onderwerp ;)

Deel Deze Pagina