hihi inderdaad bianca, je was me voor, had ff middagpauze met me mopsie. Hij komt tussen de middag altijd thuis En me onderschrift heb ik er nog niet zo lang staan, vond hem ook wel geweldig !
Ik kaf ons nog niet vinden! maar ben grieperig en denk geen blaasontsteking. Heb ik vaker gehad en zo voelt het nu niet. Als ik plas dan doet m'n buik pijn. Is de baarmoeder niet lager na eisprong? Snaper niks van. Sta te wankelen op de benen
he meiden Hier dag 141 en nog steeds niks. Wel steeds last van onderbuik, zij en me onderrug. Ben het zo zat om niet ongi te worden. Ik wil ongie worden nu!!!!!!! sorry maar word er een beetje crazy van, heb het nu wel gehad!
He troelala, gelukkig heb je ons gevonden! Ik miste je al, dacht als je nog niks stuurd vandaag, zal ik haar effe berichten dat we verplaatst zijn haha, maar daar was je al! Ik herken je gevoel! Ik wordt er ook crazy van! Vandaag pijnlijke steken in buik en zij. Dus dacht doe maar weer ovu test, maar die was nog langs niet positief! Ga het maar weer een paar dagen doen! Zal dat eigenlijk wel zin hebben? Zal mijn ei nog wel komen bij zo;n lange cyclus? Hoe is het verder qua gevoelens over 4e kindje? Nog met manlief erover gesproken? Blijft ie bij zijn besluit? Nou we moeten maar voor elkaar duimen dat ongi snel komt! Die spotting mag ik niet rekenen als ongi toch? Knuffel voor jou!
Dat is lief van je dat je me anders had opgezocht haha! Ik weet niet of we in zo lange cyclus wel een ei krijgen? Volgens mij niet maar dan kan je toch nooit ongi worden dus dat snap ik niet. Volgens mij hoort er altijd een ei te komen hoe lang het ook duurt maar ik ben geen gyn dus pin me er niet op vast haha..... Nee we hebben het er nog niet weer over gehad. Ik ga er voorlopig ook nog niet over beginnen. Zit nu eerst aan een extreem dieet die ik eerst maar eens vol moet houden haha. En hopelijk daarmee de nodige kilo's kwijt te raken. Ik vraag het van de zomer nog wel een keer, als t dan nog definitief nee is dan is t jammer maar zal ik t moeten accepteren.ASSAQ Ik hoop dat onze ongi er snel aankomt. We hebben nu wel lang genoeg geduld gehad! Nu is het onze tijd!! Dikke knuffel meid!
Nee ik weet ook niet hoe het precies zit met ongi en ei. Ip wordt je ongi als je ei niet bevrucht is?? Maarja als je geen ei krijgt?? Moet nog een week wachten tot afspraak gyn! Elke dag duurt nu 1 te lang. Moet gelukkig veel dagen ervan werken waardoor het misschien wat sneller gaat! Heb sinds vandaag weer wat opgezette en gevoelige (.)(.) en af en toe flinke pijlijke steken! Wat dat nu weer is?? Mijn temp was vanochtend voor het eerst gezakt naar 36.4. Heb afgelopen dagen constant temp tussen 36.5-36.7. Dus wat dat nu betekent weet ik ook niet? Wat goed dat je met een streng dieet bent begonnen! Onderbegeleiding van dietiste? Mag je nu helemaal niks lekkers meer? Ik ben een echte snoeper. Maar snoep nu door de weeks bijna niet meer!! En we wandelen nu ook veel! Denk vanavond nog maar effe uurtje wandelen!
@ Troelala: ja als je veel stress hebt, kan 't idd zijn dat je wel een te hoge bloeddruk hebt, maar dat hoeft natuurlijk niet meteen. En een te hoog cholesterol, dat is opzich wel aardig op te lossen. Mijn cholesterol is zelfs te laag... En ik ben zwaarder dan dat jij bent...Balen dat je nog steeds niet ongi bent meid. Ik weet zoooooooooo goed hoe je je voelt!!!! Constant een gevoel van ongi of iets dergelijks hebben, maar doorbreken homaar... @ Laura: welkom meid! Herkenbaar meid. Ik ben ook pas nieuw hoor . @ liefwondertje: misschien ben je straks wel heel snel zwanger . @ Zwangerwens: respect hoor... ik durf echt niet naar de sauna... @ leanne: heb je geen blaasontsteking? Omdat het plassen pijn doet? @ abbo: ik heb idd ook een abbo op dit topic, dus ik heb ook niet hoeven zoeken... @ ongi en ei: volgens mij kun je ook wel gewoon ongi worden zonder ei. Als je baarmoederslijmvlies te dik word, dan word dit ook afgestoten, ei of geen ei. Dit heb ik nog niet zo lang geleden gehoord. En ik ben dus afgelopen cyclus (die van 29 dagen) uit mezelf ongi geworden, maar zonder ei... Hier had ik vanmorgen een temp van 36,4... Ik blijf de laatste tijd dus weer lekker stabiel, maargoed... ik vind 't nu ook wel weer erg lang duren... Ik hoop echt dat ik snel ongi word en dat dan 4 juni mijn cyste weg is, anders moet ik 2x onder het mes en dat zie ik niet zo zitten eigenlijk...
He dames, verhuist!! Had het eigenlijk niet door... Ik heb een abbo met direct mail, dus krijg een link op mijn mail en als ik die open ben ik meteen hier MamavanJoshua, je kunt ook een ei hebben en niet ongi worden Dus neem aan dat het ook andersom kan... Troelala, pff 141 dagen en dan loop ik al te klagen over mijn 80 dagen Zwangerwens, heerlijk even relaxt naar de sauna geweest... Leanne, Beterschap!! Liefwondertje, geniaal jou onderschrift!! Chila, fijn dat je gesprek je goed deed!! Sorry sorry sorry, ben ff afwezig geweest... Heb 2 drukke dagen gehad op het werk en er komen er prive ook nog 2 aan hihi... Maar wel gezellig want de kleine van vriendin slaapt hier... Ze wil thuis niet slapen en ze ligt er hier toch al weer even in (15 min geleden kwam ze even tot het besef dat de grote lamp uit is en nu horen we der al niet meer)... Zonder gemopper... Maar ja ik heb haar ook voor gelezen... Lieve is dat ze voorheen alleen naar mijn man trok en nu speelt ze samen met mijn man met de knuffels enz, maar op de bank kruipt ze tegen mij aan en ik mag haar alleen naar bed brengen (dat mag hij niet, wel samen met mij)... Ik heb van mijn HA assistent nog tips gekregen ivm zwanger worden... Maar zet die ff in een los berichtje want anders word deze wel heeeeeeeeeeeel lang!!!
Ik heb allemaal tips gekregen van de HA assistent... 1. Schakel over naar decaf-koffie en drink minder cola en andere cafeïne bevattende dranken 2. Volle melk drinken en ijs eten is beter voor vrouwen die zwanger willen worden dan een dieet met magere melk en dito yoghurt. Met een mager dieet lijkt het risico op onvruchtbaarheid toe te nemen. 3. Gebruik geen Ibuprofen meer als pijnstiller >Ibuprofen kan de hormoonbalans verstoren, waardoor een bevruchte eicel zich niet in de baarmoederwand kan hechten. Ga beter over op paracetamol. 4.Heb plezier aan seks. Zowel het klaarkomen van de vrouw als een verhoogde zaadproductie van de man helpen de kans om zwanger te geraken. 5. In de morgen heeft sperma meer zaadcellen. 6. Zorg voor minder stress. Zorg bijvoorbeeld dat je huis op orde is en dat je geen grote stressbrengende dingen moet doen. Ga naar je dokter als je stresst omdat je denkt niet zwanger te kunnen worden. 7. Om de dag seks hebben, of 3 keer per week, verhoogt de spermakkwaliteit. Als de man te vaak klaarkomt zit er minder zaad in het sperma. Te lang 'sparen' is echter ook niet goed voor de kwaliteit van de zaadcellen. Ook niet goed voorde spermakwaliteit: Een tekort aan vitamine A, C of Zink, sauna's en lange autoritten. 8. Val af bij ernstig overgewicht. Zwaarlijvigheid kan de hormonale huishouding ontregelen met eventuele ovulatieproblemen als gevolg. Een hoog lichaamsgewicht kan ook zorgen voor een hoger insulinenivo wat op zijn beurt zorgt voor een overproductie van mannelijke hormonen en het niet meer afgeven van eicellen door de eierstokken. Kom aan bij ernstig ondergewicht als dit wordt veroorzaakt door te weinig eten. Vrouwen met een BMI tusen de 20 en 30 worden het snelst zwanger. 9. Probeer zelf ook klaar te komen, dan ben je vochtiger dus de zaadjes kunnen makkelijker naar binnen zwemmen, en je baarmoeder trekt samen waardoor de zaadjes de goede kant op worden 'geduwd' 10. Als je vegetariër bent is het beter om te veel sojaproducten te verwijden. (ben geen vegetariër, maar wie dat wel is bij deze)
@zwangerwens als je geen eisprong heb word je ook nog ongi.. je word alleen ongi als je een eisprong hebt gehad. Dit heeft toevallig mijn gyn gezegd toen. Want een eisprong krijg je ook niet als je niet ongi word. Gisteren een super leuke en gezellig avond gehad!! Waren gaan uiteten met collegas voor afscheid van een collega die weggaat. En erna een uperdare party!!!!! Ja ja het was ladies night haha.. Ik vond het geweldig, wat hebben we gelachen zeg !! Heb me soort scheergel gekocht tegen rode pukkeltjes en aarbeiensmaak voor orale bevrediging oehlala hahaha ben benieuwd waren ook tweecollega's die een soort vibo hadden gekocht, maar ja koste 90 euro vond ik een beetje duur Maar was echt geinig! Iemand al eens gedaan zon party? Ik ga werken meiden tot morgen xx
Haha ik vind tip 2 heel goed Goed excuse om ijs te eten hahah en manlief vind tip 5 goed. Houdt van ochtendseks haha
Ja zoiets vermoedde ik al. Dus zal wel helemaal geen eisprong hebben???? Heerlijk dat je zo'n leuke dag gehad hebt! Lekker ontspannen!! Heb zelf nog nooit zo'n party gehad/gedaan, maar klinkt wel eens leuk hihi
Hej dames, Hier inmiddels op CD50 en nog geen ongi te bekennen. Ook niet zwanger. Volgens mij hoef je na een eisprong niet persee ongi te worden... Maar als je ongi bent heb je juist wel een eisprong gehad. Zoiets was het volgens mij, tenminste, is me verteld.
Oke bij jou dus helaas ook nog niks te bekennen! Balen he. Ik zit vandaag op dag 96!! :x Ben weer begonnen met ovulatietesten, maar nog niks te bekennen.... Misschien ligt het helmaal PLAT!!! K*TZOOI....
Over het eisprong gebeuren en ongi worden... IK HEB EEN EISPRONG IEDERE MAAND, kan de klok op gelijk zetten... Alleen mijn ongi komt dan niet dat komt blijkbaar om de 4 maanden voor alle 4 de maanden te gelijk!! Dus je kunt wel degelijk een eisprong hebben terwijl je niet ongi word... Oh bij puntje 5 hoort nog dat je rond je ei ook om de 36 uur mag klussen... Dus ochtend wel en dan die avond niet en de ochtend erna niet en dan die avond weer wel... BLIJKT GOED TE WERKEN...
Goedmorgen dames, wat een heerlijk weertje, hier schijnt lekker de zon!! Oke dus het kan wel ei zonder ongi! Nou gelukkig blijven de kansen dan bestaan, heb alleen geen idee wanneer mijn ei is dus! Ben net weer 2dgn begonnen met ovu testen, kijken of ik mijn ei vinden kan!
Ik snap er niets meer van en wil het ook niet meer snappen Keyleigh, Over die 36 uur...dat klopt idd zeggen ze Ik vind dat wel fijn, want 48 uur vond ik soms zo lang. hihi...
haha wat snap je niet meer en wil je ook niet snappen! Ik zie dat jij over 2dgn kan testen! spannend Al klachten van zwangerschap of ongi? Duim voor je!