he meiden Sorry ben hier niet elke dag maar dat komt omdat ik mezelf een beetje probeer te beschermen. Als ik met jullie praat wil ik heel graag ook nog een 4e kindje. Als ik er wat buiten blijf ben ik er ook niet zo mee bezig en kan ik best afstand er van houden. Van t weekend zei me man tegen me dochtertje wil je nog een broertje of een zusje? Ik zeg doe niet zo stom want jij wil niet meer. Oh ja dat is ook zo we blijven lekker met zijn 5en he. Kan er dus geen pijl op trekken bij hem ben er wel een beetje klaar mee haha....Maar goed zolang ik was afstand bewaar van teveel bezig zijn met baby's heb ik er ook niet zo last van. Aan de ene kant heb ik zelf ook wel zoiets van ja ik heb 3 gezonde kinderen stel dat er iets is met het 4e kindje. Ik kan het niet weg laten halen, dat kan ik gewoon niet. Stel dat er tijdens de bevalling wat gebeurd met het kindje. Ik heb wel al 3 kleintjes lopen die ook hun aandacht en liefde verdienen. Elk kindje is welkom bij mij, wat er ook mis is. Maar........het draait niet alleen om mij maar ook om me gezin en daar moet ik ook rekening mee houden. En ja dan denk ik, het is goed zo. De kleins dat er wat mis is of gaat is klein, maar het is er wel. Dus ja.....maar goed we zien wel. Me man zal definitief de keuze moeten maken want hij moet zich laten helpen niet ik! Zoooo genoeg geklaagd over mij, ik zal eens even gaan terug lezen want volgens mij hebben jullie aardig gekletst haha....
@troelala maar meid dat is toch geen geklaag!!! Je zit echt een tweestrijd.. Jij wilt wel maar je man niet, en dan gaat hij zo'n vraag aan je dochtertje stellen. Vind het wel beetje dubbel van hem niet? Jij wilt het zo graag en hij weet dat en dan doet hij zo? Heeft hij al een keuze kunnen maken om er een knoop anders in te leggen?
@Leanne graag gedaan meis van de fruitmand . Ik ben eens benieuwd wat uit de bloeduitslagen komt! Wanneer hoor je wat?
Ja ik zit zeker in tweestrijd. Aan de ene kant wil ik heel graag. Aan de andere kant heeft ie ook wel weer gelijk. Tis zo moeilijk je kan niet een tussenweg kiezen het is een JA of een NEE. Nee hij durft de stap nog niet te nemen, maar ja ik vraag me af waarom? Ik bedoel ik had het zo gedaan. Maar omdat ik vind dat hij nu ook wel wat mag doen doe ik het zelf niet. Plus dat van hem is maar een paar minuten behandeling en van mij zijn ze wel even bezig volgens mij....ik heb 3x 9 maanden gelopen, kindjes gebaard (wat ik overigens met alle liefde gedaan heb hoor heb het er zeker voorover gehad) maar nu is het zijn beurt. Maar hij durft het niet. Maar goed heb hem wel gezegd dat als ie echt niet meer wil, hij ook moet ophouden met zulke fratsen en er ook niet weer over moet beginnen. Heb geen zin om steeds in tweestrijd in me hoofd te staan. Een jaar geleden heeft me dat heel wat kopzorgen en stress gekost en dat wil ik nu niet weer.....Het is of JA of NEE.......
even een wijziging in mn vorige bericht.. waar @zwangerwens staat moet @chila staan @troelala jeetje hij maakt je wel aan het twijfelen zeg! maar dat is een teken dat hij zelf ook nog twijfelt. kan me anders niet voorstellen waarom hij er anders grapjes over zou maken! dat doe je niet als je weet dat je vriendin/vrouw wel nog een wens heeft! Ben benieuwd of we je binnenkort nog een keer terug zien met een wens bericht allebei maar even nog een tijdje nadenken dan maar!
Nou, mijn schoonfamilie bemoeit zich gewoon overal mee en ik heb daar geen zin in. We kunnen prima alles zelf beslissen. Ik woon samen met mn vriend, niet met hun. Daar erger ik me aan en als ik daar dan wat van zeg dan heb ik het gedaan. Plus dat zijn ex van jaren terug nog steeds contact heeft met de fam. en ik dat soms moeiljk vind maar dan moet ik weer niet zo ''zeuren''. Gewoon lastig. @Troelala: Jeetje, wel heel flauw van je man om dan zoiets tegen je kind te zeggen. Misschien verandert hij toch nog van gedachte.
He leanne, Ik denk dat je chila bedoeld. Ik ben niet aan het twijfelen hoor!! Ga nog steeds 100% voor mijn zwangerschap
Oh je had het al aangepast haha. Dus wanneer krijg je uitslag van je bloedonderzoek? En waar hebben ze op geprikt?
Zwanger wens, normaal zou je geloof ik 10 dagen na je menstruatie moeten beginnen met de ovu testjes... Leanne en mamavanjoshua, beterschap, denk dat ik mee mag gaan doen... Heb volgens mij een fikse keelontsteking... Kan eigenlijk niet praten, heb dan ook nog hoofdpijn of beter gezegd gezicht pijn en koorts en ben misselijk, grrr Chila, hoop dat de week een beetje snel voorbij gaat en ze je in de kliniek goed gaan helpen... Vervelend dat je schoonfamilie zich er mee bemoeid... Ik kreeg van mijn schoonouders te horen dat ik nog maar niet zwanger moest raken want dat kosten hun te veel geld... Snap niet waarom want wij betalen toch alles gewoon zelf... Troelala, vind het een beetje gemeen van je man omdat aan je dochtertje te vragen... Is toch iets waar jullie voor kiezen...?! Zwanger wens en leanne, de kans is er dat ik zwanger ben... Maar denk het niet hoor en eventueel een ongi... Ben zelf ook erg benieuwd...
@ Kayleigh, ja maarja weet niet wanneer ik ongi wordt haha, dus ben maar gewoon begonnen Jij dus nu ook ziek aan het worden. Is het besmettelijk via de computer ofzo haha. Anders ben ik er even een paar dagen niet hoor @chila, laat je niet beinvloeden door je schoonfamilie. Gewoon van de voorpret genieten! Hopelijk kan je er een beetje met vriendlief over praten @troelala, begrijpelijk dat je er wat minder bent hoor! Wel jammer dat je nog steeds niet helemaal duidelijkheid hebt wat je man nu precies wel. Lijkt mij erg frustrerend
Hey meiden, ik ben nog steeds niet echt lekker, dus voor nu even geen reacties sorry... Het lijkt er nu misschien toch op, dat ik toch bezig ben een cyclus te verkrijgen... Ik blijf nog wel ff meekletsen, maar hoop natuurlijk dat dit niet meer nodig is
Zwanger wens, haha nee denk niet dat het via de pc besmettelijk is... En ja dat zou normaal gesproken gedaan worden, maar met onze cyclussen gaat dat niet... Denk dat mijn keelontsteking komt van het roepen en mopperen... Mijn oppaskindjes zijn in de puberteit, dus is vaak feest met mopperen en heb het hele weekend een kindje van vriendin van ons gehad, die was een snip verkouden en twee is het moeilijk om haar te laten luisteren zeg... Krijgt thuis geen structuur... Hebben dan ook nog een hele dag door de dierentuin geslenterd... Haha... Heb ook al even 0,3 verhoging... Ach ja komt wel weer goed... Ga morgen bellen voor AB-kuurtje...
@ Kayleigh, denk je er om dat je bij eventuele zwangerschap niet zomaar alle antibiotica's mag. En als je last van je keel heb, is misschien lichte keelontsteking. En daar krijg je geen antibiotica voor want dat is een virus! Kan je beter ijsjes en keelsnoepjes nemen. Geen strepsils, tenminste als je al zwanger zou zijn, mag geloof ik ook niet! @ mamavan joshua, snap je verhaal niet helemaal. Tis toch mooi als je een goede cyclus krijgt. En waarom klets je even niet meer? Zo ziek? Beterschap in ieder geval!
@ zwangerwens: ik bedoelde dat 't voor mij misschien niet meer nodig is om hier mee te kletsen . Het is zeker goed dat ik misschien toch een cyclus aan 't ontwikkelen ben. En nu hopelijk ook een ei, dat zou helemaal super zijn hahahaha... Ben idd nog steeds niet helemaal fit hoor. Heb nog steeds buikpijn en daarnaast is m'n zoontje ook ziek... dus vandaar even wat minder reacties...
Zwangerwens, ja dat weet ik lieverd, dat vermeld ik er ook bij als ik om een AB-kuurtje vraag ... Heb al eerder een fikse keelontsteking gehad, dus heb wel goed een beeld en gevoel bij als het meer is dan alleen een virus keelpijn ... Ben vandaag al aan de waterijsjes (want gewoon ijs mag ook niet ivm eventueel slijmvorming) en de keelsnoeppies... Strepsils mag inderdaad tijdens zwangerschap niet... Pff ben niet snel ziek , ben zelf studerend verpleegkundige dus kan normaal wel tegen een stootje... Ben blij dat ik hierbij niet hoef te praten want ben niet te verstaan!! Moet voor mijn man ook alles op schrijven...
@kayleigh ooh bah een keelontsteking! dat ken ik helaas ook! rustig aan doen, en waarschijnlijk ook lekker duf van de ab? @zwangerwens de dokter vroeg of ik al een test had gedaan, toen ik uitlegde dat dat waarschijnlijk nog niet mogelijk was omdat ik pas sinds een paar dagen mn temperatuur omhoog had, gaf ze me gelijk. ze heeft mn buik gevoeld en voelde dat ik bepaalde pijnplekken had omdat je die niet kunt indrukken omdat ik dan verga van de pijn.. maar eerst kijken of ik zwanger ben (dmv bloedonderzoek) mocht dit niet het geval zijn dan is er wat anders aan de hand.. hier heeft ze ook bloed voor afgenomen. ben uurtje geleden bijna onderuit gegaan zo duizelig. lig nu op de bank. m'n buik doet pijn en ben duizelig... zoooo benieuwd wat dit is! lijkt me toch stug dat ik bij wijze van nu zwanger zou zijn, dat daar die symptonen van komen. kan toch nooit zo snel na een eisprong!
@Kayleigh: Ik hoop het ook. Ben dit onzekere zo zat. Maar jullie allemaal waarschijnlijk. Heel stom ja, en wat stom van jou schoonouders ook! Het is toch jullie eigen keus. En inderdaad betaal je toch alles zelf. Mijn vriend grapte een x dat ik al 3 maanden zwanger was toen het over kinderen ging,toen zei zijn zus; ''ach jongen toch dat kan toch niet, weet je hoe duur een kind is, dat kunnen jullie nooit betalen! Wat was ik pissig zeg. Waarschijnlijk omdat ik niet werk, maargoed we kunnen het betalen anders deed ik het ook niet. @Zwangerwens: Gelukkig heb ik vandaag een beetje aan mijn vriend uit kunnen leggen hoe al die rare dingen voor mij voelen. Alsof ze nog steeds niet aan mij gewend zijn als zijn vriendin. Nou dat zullen ze maar moeten accepteren. Hun leven sowieso heel anders als mijn familie. Het is alsof zij daar alles met elkaar overleggen. Nou sorry maar ik ga toch echt geen toestemming vragen of wij een kindje mogen maken. Leanne: Wat naar dat je zo beroerd bent zeg, ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt. Beterschap voor jou! @Iedereen: Ik vandaag ook beroerd, misselijk, buikpijn, rugpijn. Soort ongesteldheidspijn maar niks. Wel soort bruinige afscheiding. Oud bloed? Heel vaag weer. Mijn buik is ook weer behoorlijk opgezet en dat terwijl ik toch al 2 kilootjes kwijt ben!
@Kayleigh, ja ik ben ook verpleegkundige haha. Vandaar dat ik mij er even mee bemoeide haha. Heb zelf ook veel last van keelontstekinge. Erg pijnlijk. Heb er 1x AB voor gehad, maar toen was er al bijna abces vorming. Anders doen ze het niet snel! @ Leanne, wat vervelend zeg die pijn klachten. Zou wel raar zijn als dat je symptomen zijn bij zwangerschap! Jij had toch ook last bij/van plassen? Misschien heb je wel nierstenen of blinde darm?? Hoop dat je snel uitslag krijg van je bloedonderzoek! @chila, gelukkig heb je met je vriend erover gesproken en fijn dat hij jouw steunt! Goed dat je al 2kg kwijt bent zeg. Ga zo door. @iedereen, ik heb net getraind, was lekker en best pittig. Door de winterstop was het ook tijdje geleden. Wel zelf gewandeld, maar voetballen is net weer wat fanatieker! Voelde bij elke beweging mijn borsten haha.. langleven de opgezette borsten hihihi Nou zal douchen en mijn bedje opzoeken, wekker gaat weer vroeg! Weltrusten iedereen!
Leanne ga morgen bellen voor ab-kuurtje, maar ben al suf van de hele dag die pijn... Zwangerwens, hahaha is ook niet erg was lief bedoelt (jij kunt dat niet weten ) Heb net maar weer ijsje achter mijn kiezen... Ik heb slechte longen en kan doorslaan naar mijn longen dit heb ik al eerder gehad, vandaar dat ze wat sneller zijn met AB-kuurtje... Chila, ja als jullie daarvoor kiezen is dat toch jullie keuze? Hebben hun niks over te zeggen... En je bent met je vriend samen, je hoeft niet met hun een kind te krijgen, dus waar doen ze moeilijk over toch all, ik ga zo mijn bedje op zoeken, ben kapot...