Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen meiden

Beterschap voor alle zieke meiden, hoop dat jullie snel weer fris en fruitig zijn!!

Hier gaat het super! Ik pas me laarzen weer die ik 6 jaar geleden eens gekocht heb. Paste ze elke keer niet door zwangerschap en veel aankomen. Donderdag paste ik ze totaal niet. En vanmorgen zou ik even kijken wat ik ongeveer kwijt zou moeten zijn als ik ze aan wil. En ze paste ineens!!! Jippieeeeeeeeee mijn kuiten zijn in 4 dagen gewoon enorm geslinkt!! Plus me broek zakt me enorm van de kont af haha. Het is echt een zoutzak die nu om me heen zit. Moet oppassen dat ie niet van me kont zakt anders sta ik in me blote kont haha. Hij zit enorm wijd om me benen, billen en kont. Lijkt nergens op maar ik ga ook geen nieuwe broek kopen want dat vind ik flauwekul voor die korte tijd. Er liggen 2 broeken op me te wachten die bijna aanpassen in de kast dus daar ga ik voor. ben zo benieuwd wat ik vrijdag ben afgevallen! Voel me nu al super en helemaal happy!!

Kreeg ook minder goed nieuws, me oudste zoon kan het niet bijbenen op school Dus daar moeten we echt aan werken, doen ze op school ook al. Maar anders word het nog een jaar voor hem. Hij is al een late leerling dus als ie blijft zitten word ie alleen maar ouder als ie op de hoge school komt. Maar goed even afwachten wat er gebeurd tot de zomervakantie.

Fijne dag meiden!!

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Troelala, Groene thee met Gember en een tabletje kaloba doen wonderen.. Heb nog het idee dat ik een keelontsteking heb maar de rest is al minder geworden... Verslikte mij net wel in een paaseitje, tot spugen aan toe... Thanks voor je beterschap wensen ;)

Enne super gaaf!! Kom op meid, het gaat je lukken om af te vallen... En als je de vooruitgangen ziet is het gevoel altijd nog lekkerder!! Ik geef je een virtuele steun in de rug...

Van je zoontje is minder dat het op school minder gaat... Hoe oud is je zoontje?! Hangt er omwille van het 4de kindje wat stress in huis bij jullie?! Niet vervelend bedoeld, maar mijn ouders hebben 2 miskramen gehad tussen mij en mijn 4 jaar jongere zusje, daardoor was er stress en deed ik het (was dan wel de peuterspeelzaal) minder goed op school... Succes en hoop dat je kleine man gewoon haalt dit school jaar... Maar als ik je zo mee maak dan ben jij een hele goede mama dus dat komt zeker goed...

3. Troelala21

:) dank je wel voor je lieve woorden. Ik doe me best om een goede moeder te zijn! Wat het probleem bij me zoon is weet ik niet. Hij is 7 en word in december 8. Hij kan het hele jaar al niet echt mee komen, de juffen doen hun best, maar het wil niet echt. En nu kreeg ik dus de waarschuwing dat het alleen maar slechter met hem gaat. Ik weet wel dat hij veel na anderen kijkt, en veel na andere opkijkt. Dus is een ander klaar dan is hij ook zogenaamd klaar. Hij is teveel met anderen bezig dan met hem zelf. Maar goed daar zal het niet allemaal aan liggen. Ik weet niet wat het is bij hem. Zijn broertje daarin tegen zit in groep 1 en werkt op niveau van groep 3 want die is weer veel te pienter haha. We hebben dus heeeeeeeeele verschillende kinderen. Maar dat maakt niet uit. We gaan extra veel oefenen met hem, blijven stimuleren en gewoon ons best doen. Meer kan hij niet doen, vind het sneu voor hem. Maar goed we zetten onze schouders er dubbel zo hard onder en we zien wel hoever we komen dit jaar. Hopelijk lukt het om na groep 4 te gaan, zo niet dan is het jammer maar dan heeft ie wel alles eraan gedaan om het te proberen.

Stress van een 4e hangt er ook niet in huis, want we hebben het er eigenlijk nooit over waar de kids bij zijn. Alleen me man vroeg het van het weekend aan me dochtertje maar verder praten we er niet over. Maar het had zeker gekund. We moeten afwachten wat het is, of hij gooit er echt zelf met de pet na omdat ie teveel met andere bezig is en teveel na anderen kijkt. Of hij kan gewoon echt niet goed leren, dat zal ie dan van zijn vader hebben. Zijn vader kon ook niet echt leren maar wel enorm veel met de handen. En zo is hij ook, hij is heel technisch en slim met zijn handen, maar het denkwerk is dus heel anders. De tijd zal het leren. Ik ga er geen probleem van maken, en stressen want ik wil niet dat hij stressen gaat, en teveel op zijn schouders neemt of onzeker er van word. We gaan er gewoon samen voor knokken en aan werken en we zien wel waar het schip strand!

Bedankt voor je virtuele duwtje in de rug! Altijd fijn! Ik ga lekker zo door met afvallen want het stimuleerd enorm!! Fijn dat je je alweer wat beterder voelt, hoop dat je snel helemaal de oude mag worden!
    Dikke knuff!!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Troelala zoooo wat goed zeg dat je weer in je laarzen past!!!! En je broek valt van je kont af, alleen maar goede tekens in dit geval ;)!!! Hoeveel kg ben je al kwijt meis?
    Pff wat balen van je zoontje :( zit hij op een speciaal onderwijs? Mijn man kon niet goed leren en was snel afgeleid en zat op het speciale onderwijs, maar is helemaal goed met hem gekomen hoor hij is inmiddels manager ;).. Dus met je zoontje komt het ook helemaal goed meis echt waar!

@Kayleigh nog steeds keelpijn, bah is echt vervelend he!! Thee met honing is ook heel goed voor je keel! Beterschap meis!!

Ook voor de andere zieke meiden hier, beterschap!!!!

Ik ben er vanmiddag niet meiden... krijg mijn beste vriendin en haar zoontje van bijna 2 maand op bezoek :D!!!! zooo lieef....
    Tot straks xx

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Troelala: bedankt voor de beterschapswensen meid! 't gaat hier al een heel stuk beter :D.
    Wat super zeg, dat 't zo goed gaat met afvallen! Ben benieuwd naar vrijdag :D.
    Ik hoop dat 't helemaal goed gaat komen met je kleine man...

@ Kayleigh: fijn dat de rest al wat minder is geworden zeg!

Hier nog steeds flink ongi... ben er nu wel weer klaar mee hoor hahaha, maar denk dat 't nog wel ffies aanhoud... Vaak áls ik ongi ben, ben ik ook echt een volle week ongi, dus dan heb ik nog ff tot zaterdag, pfff.
    J.oshua en ik zijn beiden weer beter gelukkig :D... J.oshua klaagt nog een klein beetje over buikpijn, maar lang niet meer zo erg als gisteren. En ik heb nu nergens meer last van. Wat een warme kruik bij 't slapen gaan al niet kan doen :D.

6. Troelala21

@bianca Ja goed he! Ik weet niet hoeveel ik kwijt ben, vrijdag moet ik wegen dus ben benieuwd! Het voelt alsof ik al veel kwijt ben haha....
    Me zoontje zit op een normale basisschool, groep 1 en 2 gingen perfect, en hij kan het ook wel. Thuis kan ie rekenen en schrijven enz. Dus ik snap het ook niet zo goed, maar goed in de klas kan ie schijnbaar dus niet mee komen. Het komt vast ook wel goed met hem, we zullen er aan werken en zien wel waar het schip strand!

@mamavanjoshua Ik ben ook heel erg benieuwd haha. Ben nu op dag 5 en heb het gevoel alsof ik al veel ben afgevallen maar goed misschien gaat omvang sneller dan het gewicht. We zullen zien!

Bedankt voor jullie lieve woorden wat betreft me zoontje!!

Ik voel me zo goed haha. Echt raar nu ik laarzen aan heb voel ik me veel vrouwelijker. Durf veel vrouwelijker te lopen voel me veel zelfverzekerder en dat allemaal alleen maar door me laarzen haha. Vraag me af hoe het straks gaat als ik weer leuke rokjes/jurkjes/tuniekjes aan kan, volgens mij voel ik me dan helemaal DE VROUW hahahaha........

7. leanne2

leanne2 Niet meer actief

dames!

ik ben niet zwanger, er is een virus.
    krijg tablettenkuur.

ben wel blij dat ik nu weet wat het is!

8. Infantem Amor

Leanne beterschap..!! En balen niet zwanger...

Troelala, thuis doet hij het wel??? Verveeld hij zich op school dan niet gewoon?! Dat had ik vroeger ook, ik haalde slechte reseltaten omdat ik te weinig uitdaging had :(

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kayleigh, wat fijn dat je je alweer iets beter voelt! Huisarts nog wel gebeld of was het toch niet meer nodig?

@ Troelala, goed bezig meid. Echt fijn dat je je laarzen weer aan kan! Nu heb je echt een doel voor ogen! Wat voor dieet volg je precies. Fijn dat het zo goed gaat, dan zit je ook lekkerder in je vel! En met je zoontje komt het echt goed hoor, als jullie en hij zo jullie best doen, kan het niet anders dan goed komen!!

Hier geen verandering. Temp was vanochtend gedaalt van 36.7 naar 36.4, dus dacht misschien eisprong??? Maar nog steeds geen pos ovu test. Streep wordt wel wat breder... maar niet echt donkerder. Iemand idee waarom temp dan zo daalt? Snap echt niks meer van (blehhh)
    Moet het nog even volhouden en dan vrijdag hopelijk duidelijkheid, maar het wordt moeilijk!!!

@leanne, jammer dat je niet zwanger bent, maar was ook wel gek geweest als je zulke symptomen had he! Gelukkig weten ze nu wat er aan de hand is en krijg je de juiste behandeling! Beterschap!

@mamavanjoshua, fijn dat je ook langzaam wat opknapt!

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames waar zijn jullie allemaal haha. Het is zo stil hier hihihi

11. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Zwangerwens,
    poeeeh snap hoe moeilijk het wordt!:( Jammer dat je temp daalt...ben benieuwd, meid.

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Troelala: nou als je zo doorgaat, moet 't gewoon goedkomen! You go girl!

@ Leanne: he bah, wat vervelend meid! Beterschap.

@ Zwangerwens: beni k ook blij mee... alleen heeft m'n zoontje nu koorts...
    Hahaha, ik ben de hele middag bij de moeder van m'n beste vriendin geweest hahahaha.

13. chila

chila Niet meer actief

Hallo dames,

Nou hier niet veel veranderd. Was de laatste tijd weer héél moe.
    Dus vandaag maar weer een injectie gehaald bij de dokter voor mijn vitamine b12 tekort. Nu hopen dat het helpt. En nu nog 2 nachtjes en dan eindelijk naar de kliniek.

Zwangerwens, wanneer had jij ook alweer je afspraak?

Liefs Chila

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    he chila,

ik moet vrijdag naar de gyn! Duurt me nu echt wel te lang eigenlijk. Zo liever vandaag dan gister! Snap echt niks van mijn lijf. temp daling, draderig slijm maar negatieve ovu-test:(

15. chila

chila Niet meer actief

Hey,

Ja snap ik! Zo raar he. Gelukkig eind deze week en hopen dat ze dan wat doen. Ik had ook al rare afscheiding etcetc. Maar ook niks.
    Het zal er wel allemaal bij horen

16. Infantem Amor

He zwangerwens, hihi heb drukke namiddag en vroege avond gehad ;)
    Wachten duurt ook zo lang ;)

17. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Haaaaallloooooooooo dames, poeh poeh heb alles even bijgelezen, maar kan het echt allemaal nieto onthouden hoor.
    Voor alle zieken heel veel beterschap...Veel fruit eten, en elke avond een kopje thee, en optijd naar bed :D
    Hier nog niet veel veranderd, moet nog steeds de huisarts bellen...echt gewoon zo stom van mij...
    @.... Balen dat het een virus is, maar je weet nu in iedergeval waar het van is...liever natuurlijk zwanger geweest...maarjah.
    @....Afvallen, Deze week begonnen met fietsen of zo'n apparaat ;) en had vannochtend het idee om ook te gaan skeeleren, had vorig jaar splinternieuwe dure skeelers gekocht, maar kwam nu tot de grote schrik, dat ze nu alweer te klein zijn...zooooo ontichelijk balen, ze zijn pas 1x buiten gebruikt.
    Ben er echt chagerijnig van...heb ze nu maar te koop gezet op marktplaats, en dan binnenkort weer nieuwe halen. Wist niet dat me voeten nog zo zouden groeien.
    Maarjah ik ga weer verder borduren...Iemand die dat hier ook doet?

18. Infantem Amor

He Chantal, hihi ik borduur ook ;)

19. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    oh serieus:D leukk!