Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ook gezellig, ik heb wel hakenspullen en boekjes van amigurumi, maar het lukt me niet (geen geduld). Breien heb ik ook eventjes gedaan, maar dat lukt ook niet (veelste strak om de pennen) Ik hou het maar bij borduren, ben nu met een projecht bezig van 24 pagina's ;) Dit moet het worden :D

2. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Ik ga nu ff tussendoor de pfaffs kijken, zo leuk, ook net een kleine boef geboren. :D SoSweet

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Hihi, ik doe, breien, haken, borduren... Ik ben bezig met een aantal schilderijen die mijn oma aan het maken was voor ze stierf... Heb beloofd deze af te maken... Maar doe dit vooral in de zomer in het zonnetje, heerlijk... Nu is het te donker 's avonds ;) blergh zo'n slechte ogen 's avonds :(

4. Infantem Amor

Ik ga maar weer vroeg te bed (normaal slaap ik niet voor half 1)... Want mijn keelpijn komt weer heel hard terug... Grr Mijn tepels pikken is echt klote :(

5. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    ahw...das wel lief van je, dat je het speciaal voor haar doet.
    Ik zet gewoon de "bouwlamp" :D erop...haha nee gewoon zo'n staande lamp, met in het midden zo'n buigbaar spotje...werkt prima. Heerlijk om 's avonds te borduren, overdags kan ik dat niet, als ik weet dat er nog dingetjes op me wachten.

6. Infantem Amor

Haha ja daarom doe ik het vaak in de zomer avonden dan is het langer licht ;)... Zij was met 2 schilderijen voor mij bezig, dus die maak ik af :)... Merk wel dat als ik er mee bezig ben ik haar extra mis... Nu liggen ze nog veilig bij mij ouders, ben nog niet zo lang geleden verhuist... Ben bang dat ik ze hier kwijt raak in verbouwingen enz...

7. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Je oma missen is altijd moeilijk...
    Nog niet zo lang geleden?
    Gelukkig heb ik ze allemaal nog.
    Wat ben je aan 't maken?

8. Infantem Amor

Een schilderij met paarden er op... En eentje met een landschap een een prins en prinses achtige figuren ;)

Op zich al weer tijdje geleden... Mijn oma is juni 2006 en opa mei 2007 overleden, heb daar soms toch wel moeilijk mee, omdat in een fase in mijn leven ik meer bij hun was als thuis :(

Maar ja ook daar komen we weer overheen... Super dat jij ze nog allemaal hebt... Mijn opa aan mijn vaders kant is al overleden toen mijn pa 13 was en mijn oma van die kant leeft nog...

9. Infantem Amor

Tot morgen middag... Ik ga echt mijn bedje op zoeken... Mijn oren en keel doen weer zo'n pijn :(:$

10. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Das inderdaad alweer een poosje geleden, maar maakt het gemis er niet minder om. Leuke werkjes ben je aan t maken.
    Het patroontje van de honden zijn eigen foto's, en die omlaten zetten naar een patroon, binnenkort nog een van marterachtigen (fretten) en eentje van al mijn huisdiertjes incl nog een keer mijn fretjes.

11. liefwondertje

liefwondertje Bekend lid

17 okt 2011
    537
    0
    16
    bakkerij
    Ergens langs de waal
    Weltrusten, kayleigh!

12. Infantem Amor

Trusten Chantal ;)

Jij maakt ook leuke dingen...

13. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Hihi, jullie kletsen hier ook lekker veel!

Ik heb vroeger veel geborduurd, maar doe het nu niet meer.
    Pas een setje gehad om te haken, maar kan het nog niet zo goed ;)

Ik ga binnenkort leren naaien...dus dat is dan wel weer leuk, vooral als er straks hopelijk een kleine komt!

14. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

He meiden ik zie dat jullie alweer veel gekletst hebben leuk! ik kom vanavond of morgen even verder reageren. heb zostraks een crematie gehad en die was erg heftig, het is me zeker niet in de koude kleren gaan zitten. En ben ook weer even met de neus op de feiten gedrukt dat het leven zo voorbij kan zijn! En je echt moet genieten van het leven en alles eruit moet halen wat je kan!

Fijne dag nog meiden, sorry voor me ego berichtje!

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

dus allemaal aan het breien, haken en/of borduren. Geloof niet dat ik zo handig daarin ben. Als meisje dat wel gedaan trouwens haha

@Troelala geeft niks hoor zo'n berichtje! Zoiets gaat je ook niet in de koude kleren zitten.

Nu kom ik even met mijn ego berichtje... haha
    Voel me vandaag erg verdrietig. Mede dat er op mijn werk door iemand werd gevraagd, nou ben je nu al eens zwanger (en dit was niet de 1e keer dat hij dat vroeg) Had al eerder aan geven dat ik het niet leuk vond dat hij het vroeg en nu voor de 3e keer gezegd!! Het heeft mij de hele dag bezig gehouden... wij willen zo graag, maarja moet wel lukken. En deze dingen helpen niet...

Vandaag weer een streepje bruine afscheiding... en ovu testen nog steeds negatief, lijkt zelfs lichter dan donkerder te worden. Borsten zijn wel opgezet en doen zeer! ARGGGGGG IK WORDT GEK van al die gevoelens (snik snik)

Zo! dit ben ik weer kwijt, sorry meiden! (schaam)

16. chila

chila Niet meer actief

Hey allemaal,

@Troelala: Jeetje, sterkte! Ik weet uit ervaring hoe zoiets je idd niet in de koude kleren gaat zitten.

@Zwangerwens: Ach meis, knuffel voor jou. Echt naar als iemand weer zo begint. En dan die bruine afscheiding.
    Hier vandaag ook niet zo'n lekkere dag. Erg verkouden enzo. Hoop niet dat vriendlief mij met de griep heeft aangestoken.

Maar nou had ik vanochtend dus best wel wat bloedverlies/bruinig en dat hield even aan en nu is het weer gestopt!
    Wat is dit nou weer. Heb de kliniek opgebeld maar zij zei; ja kom sowieso maar even maar je hebt morgen toch intake. Nou hoop wel dat ik medicijnen krijg.;):(

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chila, bedankt voor je knuffel! Ja jij mag morgen al heen he! spannend! Moet je ook es vragen of je zoiets mag rekenen als ongi?
    Laat je even weten wat er uit is gekomenn?

18. chila

chila Niet meer actief

Graag gedaan. Spannend ja, ben ook al wel een beetje zenuwachtig haha. Ik ga het in ieder geval ff vragen ja. Want dat tussentijdse bloedverlies is zo vaag!
    Ik laat zeker weten hoe het is gegaan, heb pas om 16.00 uur de afspraak dus kom dan wel savonds ff om bericht te doen denk ik.

Liefs, Chila

19. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chila, oke einde van de middag dus. Ik heb morgen late dienst dus of lees het 's nachts nog of vrijdag ochtend!

@iedereen, zou het kunnen dat ik niet reageer op ovu testen? Of kan dat niet?
    Auw mijn borsten doen zeer! Heb ook het idee dat mijn tepelhof opgezet is! Zo niet leuk al die klachten... temp vandaag weer 36.6....waarom die gister dan gedaald is naar 36.4??? Iemand een idee?

20. Infantem Amor

Zwangerwens, ja dat zou inderdaad kunnen, mijn ovu testen reageren ook niet ;)... HA wil ook niet meer dat ik ze probeer want maak me zelf erg gek der mee... Mijn temp en echo geven wel duidelijk aan dat ik een ei krijg... En van je collega, sorry maar wat en lul zeg!!!

Chila, bruine afscheiding zei je he, geen helderrood?!

Troelala, poeh moeilijk he, vaak gaan mensen voortaan veel te jong...

Hier, um net felle steken in mijn onderbuik links, pijnlijke borsten en vooral tepels... En telkens gevoel van ongi, maare niks te zien...:(

Deel Deze Pagina