Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben ze een kamer van goud ofzo haha:p:D 2-5 duizend euro is ook wel heel gek niet.... Een kinderkamer met meubels ben je snel 500 kwijt denk ik, maar in de duizende euro's is veels te veel:D

Ik hoop echt dat het raak is ja. Mijn borsten doen echt zo giga zeer, als ik mijn armen optil voel ik dat in mijn borsten. Moest iets uit de schappen halen, bovenin en dat lukte bijna niet ivm pijnlijke borsten. Het trekt helemaal door naar mijn schouders. Zulke pijnlijke borsten heb ik nog niet eerder gehad haha. Hopelijk voor het goede doel!
    Verder eigenlijk geen klachten.

Weten jullie hoe het zit met je temp als je al zwanger zou zijn? Ik temp elke ochtend 6u, zit die tussen de 36.5-36.7. Maar had nu ook 2 dagen rond 9.30 getemp (extra getemp toen ik er uit ging) en toen was temp 36.9 en vanochtend zelf 37.0!!

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Zwangerwens, hoe later je tempt hoe warmer dat hij aangeeft omdat je dan al het een en ander hebt gedaan, je lichaam warmt dan dus op... en vanaf wanneer ben je aan het tempen??!!

Voor de eisprong, wanneer de LH-piek begint, daalt de lichaamstemperatuur. Dit is slechts een daling van 0,1۫ Celsius van de lichaamstemperatuur, dus moeilijk waarneembaar.
    Een tot twee dagen na de eisprong, stijgt de lichaamstemperatuur met minimaal 0,3۫ Celsius. Deze stijging wordt veroorzaakt door het hormoon progesteron dat na de eisprong in het bloed komt. Wanneer je menstrueert, daalt je lichaamstemperatuur samen met het progesterongehalte weer. Wanneer je zwanger bent, blijft de lichaamstemperatuur verhoogd.

Wanneer in de menstruatiecyclus sprake is van een stijgende temperatuurcurve, vindt er een ovulatie plaats. Deze temperatuurcurve geeft ook aan of de tweede fase van de menstruatiecyclus, dus na de eisprong, lang genoeg duurt zodat een bevruchte eicel zich kan innestelen in de baarmoeder. Om dit te bereiken moet de verhoogde temperatuur minstens 11 dagen aanhouden.

3. Infantem Amor

En ja dat is ook te gek haha... Maar ja niet mijn geld ;)...
    Ik heb gewoon een leuk kamertje voor leuk geld :p

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerst heb ik altijd oraal getempt, maar men zei dat dat niet zo betrouwbaar was. Ben 20/2 rectaal begonnen, maar heb toen ook een aantal metingen gemist. Dus vanaf 1/3 doe ik het elke dag!

Het tijdstip half 10, was ik net wakker geworden, dus nog niks gedaan! Had om 6u getempt en toen om 9.30 nog een keer!

Moet gewoon wachten tot woensdag, maar wordt beetje ongeduldig, dus probeer overal wat uit te halen haha. Maak mezelf een beetje gek geloof ik :D

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

He meiden

Wow ik moest echt even bijlezen. Nu hoop ik dat ik het allemaal goed heb haha......

@zwangerwens wat spannend zeg! Ik duim stiekem wel voor je dat je zwanger bent natuurlijk!

@chila (hoop dat ik de goede voor me heb!) wat een verhaal zeg! Goed van je dat je met je vriend er goed over gepraat hebt en een keuze hebt gesteld. Ik moet zeggen dat mijn s-zus nog niet klaar met mij was geweest als ze dat had geflikt bij mij maar goed dat ben ik. Ik heb soms een beetje te snel me mondje open haha.....maar wel fijn dat ie voor jullie kiest en jullie gewoon voor een kindje gaan!

@Kayleigh voor jou is het ook spannend natuurlijk!

Als ik nu iemand vergeten ben dan sorry!! Niet mijn bedoeling heb het nu even uit me hoofd gedaan! Hier gaat het verder super, krijg van alle kanten al complimentjes dat ik er goed uit zie! Ik voel me ook super goed, zit helemaal in me dieet. Heb vandaag weer een maatje kleiner aangedaan, laarsjes eronder leuk topje erboven, op en top vrouw!! Voel me heerlijk en dat na 4,1/4.3 kilo al!! Ben benieuwd hoe ik me voel als ik de eerste 10 kilo eraf heb!

meiden nog een fijn weekend!!

6. Infantem Amor

Zwangerwens, snap je ongeduld helemaal..!!

Troelala, echt super dat je zoveel afvalt, niet te snel he!!

Hier: Om gek van te worden... Toen straks aan het werk en werd op eens dol en kreeg krampen, ik naar het toilet had ik (sorry) roze slijm verlies en verder niks meer, ja nog steeds dol en af en toe krampen... Dus wat moet ik hier nou weer van denken, word ik nog ongi of wat is dit?!?!

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kayleigh, heeft het doorgezet je ongi? Of nu nergens meer last van. Het kan eventueel zowel een eisprong bloeding zijn of innestelingsbloeding. Maar het kan ook zijn dat je baarmoederslijmvlies wat dik wordt en dan af en toe wat los laat en dat is dan ook roze...(vertelde de gyn mij vrijdag).

@Troelala, wat fijn dat je je 'ouwe' kleren weer past. Voel je je vast helemaal op en top!! Fijn man!

Hier ben ik een beetje emo. Hoop is een beetje verloren. Dit omdat mijn temp om 6u: 36.4 was, maar om 9.30 weer 36.9.....
    Mijn borsten blijven continu groot, en grootsgedeelte van de dag zwaar en gespannen. Gister hele dag pijn aan gehad, ben benieuwd hoe het vandaag gaat!
    Heb het nu wel onder in de rug! Nou ben ik bekend met rugklachten dus kan ik weinig uit halen, alleen nu zit het wel onder in de rug!

8. Infantem Amor

Zwangerwens, yeah ik ben ongi..!!! Wist niet dat ik er zo blij mee kon zijn... Ronde 5 is begonnen... Zit te twijfelen of ik toch niet weer met ovu testje ga werken...

Hoop op een beebje deze ronde bedoel je?!?! Jij bent 5 maanden geleden gestopt he met de pil?! Dikke knuf van mij meid

9. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kayleigh,
    FIjn dat je ongi bent, meid! :D

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh fijn kayleigh dat het nu doorgezet heeft! Kan je eindelijk door naar de volgende ronde.

Ik snap je vraag: Hoop op een beebje deze ronde bedoel je?!?! niet???
    Ja ik ben in oktober gestopt met de pil.

Heb nu echt allerlei klachten en wordt er gek van. Wil er niet teveel aan denken en van denken, maar ik voel het echt.
    - pijnlijke opgezette borsten
    - sinds een week spierpijn in de nek en schouders
    - emotioneel
    - af en toe soort spierpijn/zeurend gevoel in re en/of li lies
    - sinds vandaag lage rugpijn
    - moe

Stond gister in de douche en wilde echt door mijn benen zakken, kon niet meer staan, zo moe en raar gevoel. Liefst wilde ik gewoon op de grond gaan zitten, manlief heeft me overeind gehouden en gezegd dat ik even moest blijven staan anders zou ik zo koud worden (de schat):)
    Voel me gewoon beetje anders. Maar ben tegelijker tijd zo tegenstrijdig... wel/niet. Wordt echt gek van mezelf...

Jullie zullen wel denken komt zij weer aan te zeuren...:) Duurt nog zo lang tot woensdag

11. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoi Dames,

@Chila: Wat goed dat je je vent voor die keuze hebt gesteld en dat ie voor jou heeft gekozen. Niemand moet zich bemoeien met jullie keus!

@zwangerwens: Wat spannend allemaal! Heb je alweer een testje gedaan? Ben erg benieuwd of je zwanger bent of niet.

@hier: inmiddels op dag 58 en nog geen ongi te bekennen. Vorige week dacht ik zwanger te zijn met vage klachten, vage testjes, maar bloedtest wees nega uit. Nu maar weer op het wachtbankje, maar we zijn nog vrolijk aan de klus. Heel irri dat je totaal niet weet waar je aan toe bent!

12. Infantem Amor

Wil je niet ontmoedige meid, maare had dat alles ook vanaf vorige week zondag heel erg en ben nu ongi... Maar ik ben hard aan het duimen dat je toch nog positief test!!!

En mijn vraag was of je de hoop op een baby deze maand verloren was of wat je bedoelde met de hoop verloren te zijn?!

Lady Laura, ja super fijn... ronde 5 is begonnen ;)

13. chila

chila Niet meer actief

Nou, ik heb expres er niet op gereageerd want eigenijk ben ik woedend op haar. Maar ik heb geen zin in dit gezeik want dit is al de zoveelste keer dus ik heb haar er verder niet mee geconfronteerd maar dat gaat vast wel een x gebeuren. Ik kook eigenlijk nog steeds hoor. Maar mijn vriend weet dat en heeft haar ook gezegd zich niet meer met ons te bemoeien. Hoop dat het een x doordringt

Wat fijn voor je dat het zo goed met je gaat en met je dieet. Super! Vol blijven houden he!

14. chila

chila Niet meer actief

@paniekertje: Nou inderdaad, dat heb ik hem ook gezegd. Steeds door al die bemoeienissen krijgen wij problemen en dat ben ik zat!

@Kayleigh: Oh, wat fijn meis dat je uit jezelf ongi bent geworden. Dan weet je in ieder geval dat dat allemaal nog wel werkt! Ik zou gewoon wel even proberen met een ovutestje denk ik hoor.

@Zwangerwens: Och wat een symptomen allemaal he? Kan het niet zijn(en dat is niet lullig bedoeld hoor!) dat je het je inbeeld? Je lichaam kan je dat soort dingen laten voelen juist omdat je er mee bezig bent en het graag wilt. Maar ik hoop natuurlijk voor je dat je gewoon hartstikke zwanger bent!

@Hier: Nou heb weer wat raars hoor. Gister tijdens het douchen viel me op dat mijn tepels veel donkerder zijn! Heb het aan vriendlief laten zien maar die ziet natuurlijk geen verschil. Mannen ;) Verder ben ik steeds misselijk, rugpijn, afscheiding dan en ik ben ontzettend moe. Laatst smiddags zelfs liggen slapen en dat doe ik echt nooit. Ook als ik vroeg naar bed ga en sochtends er lang in lig ben ik nog moe. Gister toen ik het huis aan het doen was ook nog naar geworden. Heb er mee moeten stoppen.

En wie van jullie herkent dit: Ik was met vriendlief aan het ''klussen'' maar dat deed dus ontzettend zeer in me buik :( Hebben jullie dat ook wel eens? Of zou dat nu door de medicijnen komen. Staat niet in het bijwerkingen lijstje.

Liefs Chila

15. Infantem Amor

Aaaaaah wat kunnen sommige mensen toch moeilijk doen zeg... Ben ik bezig met die babyshower voor mijn vriend en vriendin en dan gaat een vriendin van haar lopen emmer omdat die vriend niet mee mag.. Ja waarom jou man wel... Ja omdat mijn man een vriend is van hem en ik een vriendin van haar... Gaat ze dus mijn vriendin smsen, leuk dat er een babyshower voor jou geregeld word, fijn weg verrassing... En waarom mag P... niet mee... Oh echt ben zo pissig, dus mijn vriendin had er al geen zin meer in door haar gezeik... Fijn dat soort mensen...

Chila, misschien komt het inderdaad door de medicijnen...

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Kayleigh: lekker lullig zeg! Kan me voorstellen dat je vriendin er dan geen zin meer in heeft... Pfffffff, sommige mensen kunnen idd altijd erg lullig doen, helemaal als ze hun zin niet krijgen...
    Ik hoop dat je alsnog een leuke babyshower kan organiseren.

17. Infantem Amor

Haha ik hoop dat hij alsnog leuk word de babyshower... We zijn nu minder boos en ik hoop dat ze mijn vriendin verder met rust laat...
    Want ze heeft echt 25 smsjes naar haar gestuurd en 40 naar mij :(

Mijn vriendin stuurde net:
    Vind het trouwens wel heel lief dat je iets leuks voor ons regelt. Jammer da er dan weer negatieve mensen bij zitten.. van hun had je da nooit hoeven te verwachten da ze zoiets zouden regelen. Maar komt vast goed ;)

DAT smsje gaf me wel even goed gevoel...

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Kan me voorstellen dat dat goed doet! Veel plezier alvast meid!

19. Infantem Amor

hoe gaat het trouwens met jou?

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja gaat goed hoor :D. Lief dat je 't vraagt. Ben van m'n ongi af, dus er kan weer geknuffeld worden ;).
    Mijn temp was weer netjes 36,5, dus ben benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat lopen...

Deel Deze Pagina