Ja ik ben nu alweer een halfjaar van de pil af. En heb voor mijn gevoel nog maar 1 kans gehad in dat halfjaar (1 cyclus van 43 dgn) Tja als je sommige verhalen leest van meiden die al jaren bezig zijn en in de mmm zitten. Is dit nog niks. Maar voor iedereen verschilt dat gewoon qua gevoelens. En idd ben liever vandaag dan morgen zwanger hihi. Daarbij wordt het mij niet echt makkelijker gemaakt als iedereen om mij heen zwanger wordt... net of het uit de lucht valt.. Gun het ze allemaal, echt waar... maar ben stiekem wel een beetje jaloers!
Zwangerwens, meid, dat is zo logisch! Laat dat gevoel gewoon binnenkomen zeg het gedag en zet het da weer buiten, je hebt er niets aan En als een echte positief denker heb ik het idee dat het mij juist mee gegund wordt naarmate ik het andere meer gun..soort karma verhaal Maar goed, ik ben dan ook wel bij tijden lekker zweverig hoor Het helpt me iig wel...
@Ladylaura haha, als jij je daar goed bij voelt moet je dat zeker doen! Ik gun het iedereen, maar stiekem wat jaloers is niet verkeerd dacht ik haha. Zeg dat niet tegen ze hoor ... Hopelijk zijn er snel dames jaloers op ons!!!
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat je psyche zo werkt dat als jij iets graag wilt je juist die dingen kunt gaan voelen terwijl ze er niet zijn! Nee nog niet ongi, moet ook eerst 12 dagen pillen slikken en dan komt er pas wat op gang. Dus tot maandag nog.
Jij vroeg: kan het zijn dat jeje inbeeld? Dus toen reageerde ik daarop met, dat ik die symptomen echt voel Was niet raar bedoeld als je dat zo hebt opgevat... De pijn/zeurderige symptomen zou je je die echt kunnen inbeelden. Ik weet dat iets zoals misselijkheid, je dat kan opwekken/inbeelden en dan ook misselijk wordt maar pijn... Vandaag hele dag wel mijn borsten gevoeld. en nu sinds 1,5uur beginnen het zeurderige gevoel in de liezen weer uitstralend naar mijn heupen. Ook de de rugpijn is er weer. Oke jij moet 12dgn slikken. Heb jij ook provera? Als ik start dan moet ik 10 dgn slikken. Wat is jouw vervolg als je ongi komt? Ik moet op 3e dag waarschijnlijk bloed laten prikken en 10e dag echo maken om eitjes te volgen!!
Heb het niet raar opgevat hoor, ik typte het alleen wat krom terug, heb ik wel vaker, vergeef me Ik bedoelde juis te zeggen dat mijn arts me zei toen ik ong. dezelfde klachten opsomde dat je het je in kunt beelden als je iets te graag wilt. Maar dat vind ik ook raar hoor. Ben ook al dagen met vlagen misselijk en dat beeld ik me toch echt niet in Ik hoop voor je dat je klachten er niet voor niets zijn. Een eindje terug heb ik ook wat klachten opgesomd. Heb jij daar ook last van. Ik heb geen provera, ik heb duphaston. Als ik dan ongi word moet ik bellen en dan op dag 12 een echo om te kijken hoe mijn eitjes zich ontwikkelen. En op dag 3 van me ongi dan starten met clomid tot en met dag 7. Krijg jij geen clomid?
Tis je vergeven hoor haha Zal zo je symptomen effe opzoeken! Ver terug?? Nee eerst niet, denk dat gyn eerst wil kijken of ik zelf eisprong krijg? Maar ik vraag/stel het woe nog wel even voor als ik bel!
Ten eerste Karlijn, ook welkom hier Zwangerwens en LadyLaura Hihi ik denk dat als je der eenmaal aan begint je het altijd jammer is als je een negatieve test in handen hebt... En dat het niet snel genoeg kan zijn dat je zwanger raakt... Ben al weer 10 maanden bezig en merk wel dat steeds erger word ... Chila en Zwangerwens Je kunt inderdaad pijnlijke borsten krijgen en steekjes in je buik, terwijl je niet zwanger bent.. Puur en alleen omdat je het zo graag wilt Geloof me ik ken mijn van binnen en buiten, maar sinds 10 maanden ben ik heel de regie kwijt... Kan er niks aan doen, maar soms heb ik dus inderdaad op eens pijn die niet bij een zwangerschap hoort... Dus zwangerwens ja dat kan en Chila bedoelt het niet verkeerd ... Maar dat had je al door... Liefwondertje, ja ik denk dat je LH piek dan zeker het weekend is geweest... Je LH piek kan heel kort zijn... Sommige vrouwen moeten zelfs 2 keer op een dag testen om de piek te vinden ... En andere hebben weer 3 dagen positesten. Maar je heb flinke bedsport gedaan dus dan komt goed... En leuk dat jou man/vriend dan komt knuffelen... Vertel de mijne nooit wanneer mijn eisprong is, maar altijd rond mijn "ei"is hij extra knuffelig.... Hier: het gaat vandaag iets beter dan de afgelopen 2 dagen met me. Mijn menstruatie kwakkelt de ene keer is het behoorlijk erg en de andere keer valt het weer mee.. Mijn buikpijn gaat door merg en been, maar ja ben dan wel weer ongi.. Ben erg benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat lopen... Heb al wel de hele dag koorts
Haha kreeg pas melding van jullie berichtje ver na dat ik mijn berichtje er op had gezet... Terwijl jullie al eerder hadden gereageerd.. SORRY Zwangerwens, meestal geven ze inderdaad meteen clomid er achter aan... Duim voor je dat woensdag alles goed gaat..
oh geeft niks hoor Ik zal er eventueel wel even naar vragen woe! Heb net gesport, en heb echt last van mijn buik, alsof ik een blok erin heb of 10liter water op heb. Terwijl ik nog niks gedronken had... Laat me maar beginnen met de medicatie dan kan mijn ongi eindelijk eens doorzetten misschien ben ik dan eens af van die klachten allemaal Dames weltrusten, tis weer vroeg dag morgen... en wordt ook nog lange dag, hebben nog vergadering blehhhh
Zwangerwens en ladylaura Nou ik ken dat gevoel ook hoor. Toen we een besloten hadden was ik zo ontzettend blij maar daardoor ook zo ontzettend ongeduldig. Vooral na mijn miskraam ging ik er vanuit dat het ook wel weer snel raak zou zijn. Dat was dus niet zo en dat kwam wel ff hard aan. Ik baal iedere keer harder dat het nog niet raak is en verwacht iedere keer weer mee dat het me wel nooit zal lukken op het moment dat ik of ongie wordt of die negatieve test zie. Maar als mijn ongie voorbij is en de cylcus weer vooraf aan begint begin ik toch altijd weer met frisse moed en ik kan nou na bijna een jaar niet geloven dat we een jaar geleden de knoop bijna doorgehakt hebben. En ik had van te voren nooit geloofd dat we er zo lang over zouden doen. Dus ff samengevat hahaha achteraf gezien is dat jaar zo voorbij en is een jaar niks op een mensenleven maar de pijn en het balen iedere maand verdwijnt niet. Dus ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben met dat gevoel chila en zwangerwens ik weet niet of je die symptomen zo graag wilt dat je ze ook krijg of dat puur door het willen komt. Heel veel symptomen kunnen zowel bij prille zwangerschap als bij een ongie horen. Zo heb ik tijdens mijn zwangerschap echt enorme last van mijn rug gehad. Sindsdien heb ik iedere keer 1 week voor NOD last van mijn rug. Dan denk ik eerst zou het zo zijn maar van de andere kant heb ik al jaren regelmatig last van mijn rug maar het nooit in verband gebracht met mijn cyclus. Ach je moet je ergens op concentreren en mee bezig houden toch?' Kayleigh dat klinkt wel als een heftige menstruatie zeg! ik heb er geen ervaring mee dus kan je ook geen tips geven helaas Net weer een ovulatie test gedaan en zo te zien is mijn LH piek voorbij dus ik hoop dat mijn eitje gesprongen is. Zaterdagavond, zondagochtend en zondagavond geklust hihi. en de voorgaande week ook al 2 keer dus nu maar hopen dat er een eitje gesprongen is en dat er een zaadje mijn eitje weet te vinden
Vergaderingen altijd saai... Nou bij mij is er veel opluchting in mijn buik.. Ik hoop nog steeds dat je stiekem zwanger bent...
Haha gelukkig! Mijn klachten staan op pagina 58. Ik denk dat je gyn inderdaad wil kijken of je uit jezelf wel een eisprong krijgt. Als dat niet gebeurt zal hij/zij het je alsnog wel voorschrijven. Bij mij was het al duidelijk dat ik geen eisprong krijg dus vandaar dat ik het al heb gekregen. Verder heb ik lekker nog last van lage rugpijn en misselijkheid en erg moe. Haha echt vervelend!
Hoe gaat het met iedereen hier? Stil vandaag.. Hier: Pff ben benieuwd, manlief is op sollicitatie gesprek. Weet alleen nog niet of ik er helemaal mee eens kan zijn... Ligt er aan hoe lang die iedere keer naar het buitenland moet.. Hij moet dan namelijk ook op vakantie parken in Frankrijk werken, maar ja hoe vaak hij dan een week in Frankrijk zit werd via de telefoon niet duidelijk... Hij vond een beetje dat ik moeilijk deed. Maar ik vind 1 week per maand (zoals het er nu uit zag) toch best veel... Of ben ik daar echt gewoon heel moeilijk in en heeft hij gelijk... En reageer ik nu gewoon zo omdat ik emotioneel nu een beetje dipje heb?!
@ Chila, hoe hebben ze gezien dan dat er geen eisprong is. Volgens mij is daar bij mij ook voor bloedgeprikt, bepaalde hormonen kon de gyn dat aan zien! @ Kayleigh, ja vervelend is dat soms he, dat het zo rustig is als iedereen aan het werk is ofzo en je net even een praatje nodig hebt ofzo Ik zou het ook niet een fijn idee vinden hoor als manlief elke maand een week of meer weg is. Maar goed daar gaat iedereen anders mee om... Hoe is het sollicitatiegesprek verder verlopen? @hier wel een beetje zenuwachtig voor morgen haha. Terwijl ik toch verwacht een negatieve zw bloeduitslag te krijgen en te mogen starten met medicatie! Maar toch heb ik andere gevoelens in mijn buik die ik anders niet heb....Wordt nog een hele lang dinsdag. En moet ook nog vanaf werk bellen.....Hadden we maar een luikje in onze buik waardoor we elke dag even kon kijken hoe het daar was hihihi
Zwangerwens, dat zou wat zijn he een kijk gaatje in onze buik... Morgen krijgt hij telefoon wanneer hij op gesprek kan bij de echte baas.. Dus ik denk wel goed... Hij heeft er zelf een goed gevoel over.. En waarschijnlijk hoeft hij niet zo vaak weg als werd vermeld via de telefoon... Ben benieuwd naar je bloeduitslagen en of je met med mag beginnen.. Hier: Mijn menstruatie is nog niet weg... Word der beetje moe van... Ben blij dat ik eindelijk verder kan dat wel... Ben erg benieuwd deze cyclus... Voelt nu niet aan als een horrorcyclus hahah
Hoi meiden Sorry dat ik niet zo actief mee schrijf, maar ik weet niet zo goed wat ik moet vertellen aangezien wij niet bezig zijn met zwanger raken.....Wel lees ik jullie verhalen steeds bij omdat ik zeker wel benieuwd ben hoe het jullie allemaal vergaat. En hoop dat ik jullie binnenkort een voor een mag feliciteren met een zwangerschap! Dus vergeef me als ik niet mee schrijf. Me man is er nog steeds niet over uit of ie zich laat helpen of niet. Hij durft denk ik niet, hij is bang voor ziekenhuizen haha. Maar goed we zullen zien er zal toch wat moeten gebeuren anders weet ik niet of het hier wel bij 3 blijft haha. Maar goed er zal toch een oplossing moeten komen. Me ongi is er overigens nog steeds niet. Niet dat ik er mee zit maar goed het hoort toch wel eens te komen of niet? Ik heb wel al dagen last van veel slijm teken van ei of teken van ongi? ik weet het niet. We wachten wel af ik zit nu op dag 153 geloof ik zo 5 maanden pff.....nog 1 maandje en dan mag ik na de huisarts om de boel op te wekken. Ik hoop stiekem dat ik binnen een maand zelf ongi word. Ben druk aan het afvallen, dus als t aan gewicht ligt dan hoop ik over een maand toch ongi te zijn geweest. En anders moeten we maar ff zien, hoef verder geen gyneacoloog onderzoek want zwanger worden willen we toch niet. Zwangerwens ik duim voor je vandaag meid!! Kayleigh fijn dat je ongi bent geworden weet je iniedergeval waar je aan toe bent! Chila hoe gaat het bij jou? merk je wat van die medicijnen?
Troelala, pff jij hebt het ook moeilijk... Volgens mij knaagt het heel erg aan je... Want jij wilt duidelijk wel een beebje.. Ik vind wel dat je man eindelijk eens duidelijk moet krijgen wat hij wil hoor. Duim voor je dat je menstruatie snel komt en dat je man je eindelijk duidelijkheid geeft... En wel jammer dat je iets minder mee praat, maar wel begrijpelijk... Dikke knuffel van me voor jou... En ja super (ben nu wel meteen al 5 dagen ongi), alleen tempen gaat wat minder nu... Ik heb al 2 van de 5 dagen koorts, krijg zo niet echt een duidelijk over zicht....
He meiden, Nou heb de bloeduitslagen hoor, niet zwanger! De bloeduitslagen lijken toch op een PCO beeld wat op inwendige echo niet echt zo leek. En mijn progesteron was te laag 1.1. Dus moet morgen nogmaals progesteron laten prikken. En is dat nog steeds te laag starten met provera 10 dagen. Als de kuur afgelopen is zal er na zo'n 2-3 dagen mijn menstruatie optreden. Op de 2-3 dag van mijn menstrutatie krijg ik weer een inwendige echo afhankelijk daarvan moet ik starten met clomid! Goh ben best wel even verdrietig, ook omdat ik niet zwanger ben, wat ik eigenlijk wel wist maar toch bleef hopen. Maar meer om het feit van de PCO. Tis net of je te horen hebt of je erge ziekte hebt of niet zwanger kan raken ofzo.... DIT IS ABSOLUUT NIET ZO..... maar zo voelt het even.. even gek gevoel wat even moet bezinken!! Maar goed er werd direct gezegd dat het goed te behandelen is en het wel goed komt!! Dus dat is wel een geruststelling (moet nog even doordringen)