Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Voor ik mijn man leerde kennen kon ik ook niet zo iemand... Maar ik snap dat ook niet... Ik heb haar nooit zo gemogen.. Maar zij is altijd gevoed door de bescherming van haar ouders... Die hebben het altijd voor haar op genomen en ze kon nooit iets fout doen... En nu zagen hun hoe pijnlijk ook eindelijk in wat ze altijd gedaan hebben... Eigenlijk hebben zij haar een stukje zo gemaakt... Vind het altijd wel jammer... Maar ja na 28 jaar niks meer aan te doen he...

2. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Nee inderdaad, je eigen grenzen hierin aangeven is het enige wat je kunt doen, denk ik.

3. Infantem Amor

Haha, dat is ook wel goed gekomen... Mijn schoonfamilie kon in het begin niet zo'n goede weg samen met mij vinden... Ik was niet goed voor hun zoon... Ik was te streng en ik zou "van het kamp" komen omdat ik altijd gewoon zeg wat ik vind... Zo heb ik ooit tegen mijn schoonvader gezegd, moet ik naar jou luisteren doe jij toch ook niet naar mij... En gezellig dat je altijd je dochter voortrekt... Soms denk ik dat ik die man toch aan het denken heb gezet.. Maar ja ik ga mij door die man niet laten zeggen wat ik moet doen... Kreeg van hem te horen "ja je moet maar even wachten met zwanger raken, want een zwangere is al duur genoeg" en heb meteen gezegd "hallo, wij betalen dat een zelf en twee is dat onze beslissing en mijn lijf beslist wanneer het zover is niet jij"... Ik ben daar wel wat harder in geworden na bijna 8 jaar... Al vind ik dat soms niet even fijn, want hij doet dat ook als er bezoek is en denkt dan dat ik dan niks terug zeg... Dat doe ik dus wel en dan word ik wel eens met scheven ogen aan gekeken terwijl iedereen weet hoe hij is...

Maar ja nu is hij poeslief op eens... Mag en kan alles tegenwoordig... Als ik maar goed ben voor zijn enige zoon... Doet wonderen mijn karakter denk ik ;)

4. chila

chila Niet meer actief

@Kayleigh: Nee, hij heeft inderdaad nooit echt kunnen genieten van zijn leven. Maar helaas moesten wij deze keus maken. We hopen dat hij zijn rust heeft gevonden ook al is het voor ons heel moeilijk te accepteren.

@Karlijntje: Ja, verschrikkelijk zulke mensen. We hadden ook nog een papier dat mocht de hond binnen 18 maanden overlijden/in laten slapen dan mochten we een nieuwe. Nou, no way dat ik een nieuwe wil van hun!. Bovendien moet dit verdriet eerst slijten. We zijn blij dat we hem daar weg hebben kunnen halen maar zo verdrietig dat hij er nu niet meer is.

@Iedereen: Nou, heb gister de laatste duphaston genomen! Vannacht niet lekker geweest en nu ook niet zo. Het voelt alsof mijn ongi eraan zit te komen. En we hopen het maar! Kunnen we eindelijk verder. Maar ik heb zo het idee dat het een hele zware ongi gaat worden. Bah!

5. chila

chila Niet meer actief

Kayleigh:

He jeetje schoonfamilie ook!
    Echt lastig dat ze zo doen he. Ik wilde een ipad kopen maar die zijn best prijzig. Mijn vriend is nu bang dat hij weer commentaar gaat krijgen als we zon ding halen omdat ik niet werk. Nou ben er zo klaar mee om altijd op iedereen te moeten letten. We kunnen prima ons eigen leven regelen.!

6. Infantem Amor

Chila, uhm heeeeeel herkenbaar.. Ik ben alleen zo dat ik mijn mond open doe... Mocht ook nooit eens een nieuwe telefoon halen of zo... Ik was altijd maar te min enz.. Maar ja nu konden ze dat niet meer zeggen, want hun zoon heeft 4 maanden thuis gezeten en ik was hard aan het werk ;)... Gelukkig gaat het nu een stuk beter... Mijn man zelf heeft een hekel aan zijn pa, maar voor zijn ma doet hij wel veel... Tegenwoordig is dat ook wel minder nu we samen wonen, gelukkig...

Vind alleen wel jammer dat we op zo'n manier afscheid hebben moeten nemen van mijn schoonzus... Heb haar sinds ons huwelijk niet meer gezien... Anderzijds denk ik wel tja maar beter zo, want mijn man kan der wel schieten... Mijn andere schoonzus zien we daarin tegen juist weer heel vaak...

En echt balen van je hond... Snap dat je er daar geen meer wilt halen... En sterkte, want dat is niet zomaar een verlies... Vooral niet als het je "kindje" is...

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chila, hopelijk komt ongi snel op gang! Kan idd wel eens een heftige worden, is mij ook verteld!

@Kayleigh, leuk he schoonfamilie soms ;) Gelukkig leven we niet dag en nacht men hun!

Hier gehele middag echt flinke pijnlijke steken li. in buik ter hoogte van de heup. Kan niet voelen of dat nou in eierstok/baarmoeder etc zit (zoals sommige zo mooi kunnen beschrijven) Het doet soms zo zeer dat ik in een krimp van de pijn. Was ook nog op het werk, dat ik dacht moet niet te veel laten merken hihi... maar zei soms gewoon 'au'!! en dan dacht ik oeps... Maar geloof niet dat iemand wat gemerkt heeft, anders krijg ik daar weer vragen over!! Dus ik denk dat er wat gaande is. Hoop ik tenminste! Dus ongi je mag komen!!!:)

Had jij ook van die pijnlijke steken chila?

8. Infantem Amor

Zwangerwens, gelukkig niet!!

Pff mijn lijf is niet lekker :(... Spierpijn bij in ademen (op de borst)... Nog steeds last van keel, of beter gezegd het komt weer kei hard terug... Ben super moe...

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij mag jij wel uitkijken of je niet een longontsteking ontwikkeld!! Vervelend man elke keer die klachten!!

Veel beterschap!!

10. Infantem Amor

Dat hoop ik van niet, dan ben ik nog verder van huis... Ik kijk uit met alles wat ik doe... Moet morgen weer werken... Hoop dat het gaat lukken... Kan gewoon niet langer thuis zitten... Verveel me dan zo...

11. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    @Kayleigh en ladylaura, bedankt voor jullie reacties. Goede tip van die goedkope test. Ik heb vanmorgen negatief getest. Wachten duurt inderdaad erg lang, pff..
    Jullie ook veel succes! :)

12. chila

chila Niet meer actief

Hey,

Nou ik bloed dus al redelijk maar mag het nog niet als ongi rekenen. Maar wat ben ik vandaag beroerd geweest zeg! Kotsmisselijk, en ook pijnlijke steken inderdaad, buikpijn en lage rugpijn dus denk dat het er wel aan zit te komen!!

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke wel helder rood al? Of oud bruin bloed? Heb je daarover contact gehad met de kliniek?

14. chila

chila Niet meer actief

Ene x helder, dan weer oud bloed. Heb het van tevoren gevraagd en ze zeiden al dat ik tussentijdse bloeding niet mag rekenen als ongi dus nog ff afwachten! Pas als ik echt meer bloed verlies net als een ongesteldheid kan ik het rekenen als me ongi

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

ik merk nu dat ik echt snel ongi ga worden! En hoe merk ik dat?
    Heb enorme vreetbui!! Dit had ik altijd als ik ongi moest worden :). Nu pas merk ik dat ik dit gevoel heel lang niet heb gehad, maarja ben ook al 4-5 mnd niet ongi geweest hihi.

Kom maar op vreetbuien haha!!!

16. chila

chila Niet meer actief

Zwamgerwens, ik hoop dat je ongi wordt. Dat zou heel fijn zijn. Moet je dan beginnen met clomid of weer terugkomen bij de gyn? Ben het ff vergeten door alles wat hier gebeurt is.

Hier zet het ook wel door denk ik, lig al vroeg op bed omdat ik ontzettende buikpijn heb echt menstruatiepijn. Hoop het zo!!!

17. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet op 3e dag ongi voor echo, afhankelijk daarvan start Clomid. Dus even afwachten

18. Infantem Amor

Chila en zwangerwens, hoop dat jullie snel echt ongi mogen zijn zodat jullie verder kunnen.

Pucks.. Geen dank hoor... We zijn er om elkaar te hepen he...

19. Infantem Amor

Hmmm mijn ovu testje gaan steeds donkerder worden (terwijl ik al een donkere heb gehad :(, maar mijn temp maakt een daling van 0.5 maar is wel nu 2 dagen gelijk (nou zou dit kunnen kloppen omdat ons raam sinds 2 nachten open staat en ik aan die kan lig)...

Vandaag na mijn ziekte wet weer werken, ben heel erg benieuwd... Denk dat het me erg zwaar word... Maar we zullen zien... Moet tot 12.00 ongeveer, dus komt wel goed... Mijn man moet vanavond al over werken, dus eet ook nog alleen, snik arme ik...
    Maar ja hij morgen, want hij is tegenwoordig pas rond 19.30 thuis (wat ik erg laat vind :() en ik moet morgen ochtend en avond dus om 18.30 starten ;)

Tot straks xxx

20. chila

chila Niet meer actief

Oke, inderdaad even afwachten ja. Ik moet sowieso 3e dag clomid

Deel Deze Pagina