Hey meiden, goed nieuws! Me ongi is er vandaag doorgekomen! Wist niet dat je zo blij kon zijn ongesteld te worden haha Nu hopen dat clomid aanslaat. Daar mag ik over 3 dagen mee beginnen en morgen bel ik ff voor de afspraak voor de echo
Oh fijn chila! EINDELIJK!! stuur het mijn kant ook even op haha. Vandaag eigenlijk helemaal geen klachten van krampen ofzo... Merk nu alleen mijn borsten weer Snap er niks meer van????
Even offtopic: Mijn lieve zus is met een onderzoek bezig, voor een school opdracht, willen jullie antwoord geven op de volgende vragen Als jullie naar een kapsalon gaan, wat zouden jullie graag willen zien in deze kapsalon? 1. Hoe kan een kapsalon jou aandacht trekken, zodat je bij ze binnen gaat? (Moeten er bijv een reeks van vijf grote foto's en een 3D object voor de "etalage" staan?) 2. Hoe ziet hij eruit? Modern of juist huislijk? 3. Wat voor decoratie waarderen jullie, de traditionele vaas met bloemen of iets totaal anders? Hieronder een plaatje van een idee (word natuurlijk niet precies zo, maar een voorbeeldje van de etalage en een 3D figuur)
@Zwangerwens: Zal het je kant opsturen! Nou dat is ook raar, ik hoop dat ook jij maar snel ongi mag worden! @Kayleigh: Een heel fijn gevoel, sowieso omdat je dan weet dat dat in ieder geval nog werkt. En stom ja,hoe blij we daar om kunnen zijn. Eerder was ik er nooit blij mee haha. Wie wel Ik wacht nog wel even met de kliniek opbellen voor een echo want door die medicijnen krijg je best wel een rare ongi, eerst komt er veel uit dan weer niets(klinkt vies ja). Nu verlies ik wel weer wat maar denk dat het nog net wat meer door moet zetten dus denk dat ik morgen even bel. Misschien een domme vraag maar weten jullie dit: Als ik nou op dag 3 begin met clomid tot en met dag 7. Wanneer zou je dan op je vruchtbaarst zijn?
Even kijken of ik het zo een beetje goed doe: 1. Een kapsolon trekt mijn aandacht als het er modern en gezellig uitziet en als de etalage leuk ingericht is bijvoorbeeld door foto's van leuke en moderne haarmodellen. 2. Een mix van modern en huiselijk. Het moet er wel modern zijn ingericht maar de sfeer mag wel een beetje huiselijk zodat je je er wat meer thuis voelt. 3. Qua decoratie vind ik gewoon een vaas met bloemen wel leuk en bijvoorbeeldvoor aan de muur van die doeken met haarmodellen ofzo. Zodat je wel kunt zien dat het een kapsalon is maar ook gewoon leuk en gezellig is ingericht.
Zo ver ik weet kan dat erg verschillen van persoon... Maar de meeste zitten rond de 18cd... Haha nee ik was er ook nooit blij mee ... NU spring ik een gat in de lucht En thanks voor je antwoorden..
Zou het niet weten! Denk dat je dat het beste aan de kliniek kan vragen! Als je morgen toch even moet bellen!
1. Een kapsalon trekt mijn aandacht als de etalage er modern en hip uitziet, met bloemen en foto's; 2. Modern met warme tinten; 3. Ik hou van bloemen in een kapsalon, maar dat hoeft geen vaas te zijn..denk aan bloemstukken in de stijl van het seizoen.
Nou, denk dat ik het toch nog niet mag rekenen als ongi, het moest echt een goede bloeding zijn en het verschild.
1) ik vind een goed uitziend en verzorgde etalge belangrijk. Waarbij je direct denk dat past qua stijl bij jou. Wij hebben hier bijv kapsalon met allemaal van die velle kleuren! Dat is ook zo kapper met allemaal van die punky kapsel en velle kleuren in haar. Is dus niks voor mij 2) modern, en gezellige sfeer 3) ik vind het leuk dat je ideeen qua kapsels op kunt doen, dus of dat dat zichtbaar is aan de muur of met leuke boeken/mappen. Interieur mag wel met de tijd mee. Trendy, modern en hip Hopelijk heb je hier wat aan!!
misschien moet je kliniek eens bellen.Kijken wat zij ervan vinden? Normaal wisselende je ongi toch ook wel, tenminste bij mij.... 's ochtends na slapen minder en vaak overdag heviger etc... Hier had ik vandaag streepje bruine afscheiding En ook weer paar keer pijnlijke steken!!
Zwangerwens thanks voor je info over kapsalon... En klinkt veel belovend, dat je ongi maar snel komt... Chila, ik zou idd even de kliniek bellen dan weet je zeker of je het mag rekenen...
Het heeft nu toch echt doorgezet. En bah, was na al die tijd vergeten hoe pijnlijk het kan zijn :x En dat nu net nu ik een dagje weg ga. Haha. Het komt ook altijd op de verkeerde momenten. Ik bel sowieso de kliniek wel ff, voor een afspraak voor de echo en vragen wat ik nu als dag 1 moet rekenen ivm start clomid. Zwangerwens: ik hoop voor jou dat het ook snel bij jou doorzet! Groetjes Chila
@Chila, en wat zij de kliniek? Als je zoveel last/pijn hebt neem je toch effe een paracetamol! Is de ergste pijn misschien even weg! @Kayleigh, dank je voor je support! Vandaag weer beetje bruine afscheiding.... Er is wel wat bezig, het voelt gewoon wat anders van beneden hihi... Ik hoop zo dat ik snel ongi wordt...zodat ik volgende week voor de echo kan (nog voor de pasen) en dan ben ik ook vrij. Hoef ik ook geen tekst en uitleg te geven op het werk!!
Chila, ja dat geloof ik en vooral na zo'n lange tijd, want lijkt wel of dat toch nog alles van al die tijd er uit moet... Succes Zwangerwens, haha ja ik gun het iedereen, weet hoe kl*te het is om je te voelen alsof het komt en het komt (nog) niet... Werd daar helemaal gestoord van... Nou ja hier weer op het wacht bankje... Ergens tussen 10 (volgens de OVU-testjes) en 14 april (volgens berekening vanaf mijn menstruatie) is mijn NOD... En ja zoals jullie weten zegt mijn lijf wel eens over 3 a 4 maanden is je NOD pas...
Volgens mijn ovu-testjes is die di/wo geweest... Volgens de berekeningen vanaf mijn menstruatie zou ik hem vandaag hebben... Dus gaan straks maar weer lekker aan de klus... Al let ik er deze maand niet zo op... Ben even meer bezig met kijken hoe die cyclus in elkaar zit... Want 3 a 4 maanden is niet grappig....
Oke, nou lekker weer klussen dus hihi... Hier klussen beetje op laag pitje.. moet toch eerst op ongi wachten. 'Geen verplichting' om de dag, maar gewoon wanneer we zin hebben Ja had je volgens mij gezegd dat je even een maandje rustig aan zou doen. Maar stiekem er toch een beetje mee bezig hihi... omdat je toch aan de klus gaat . Nee weet er alles van zit al op 6mnd!!