Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Hallo, ik was inderdaad vroeg op. Ben niet zo'n uitslaper al zou ik dat soms wel lekker vinden. Ik merk de hele dag nog niets van de clomid, maar wat niet is kan nog komen. @zwangerwens: wat naar dat je nog steeds niet weet of je met clomid mag starten. Hoop voor je dat het dan doorzet en je nog geen uitleg hoeft te geven op je werk. @kayleigh: jeetje meis wat een hoge temperatuur! Weet je zeker dat je nog geen eisprong oid hebt gehad? Hoop voor ons allen dat we eens met goed nieuws kunnen komen binnenkort :D

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavan joshua, vervelend dat je zo'n last hebt van de zomertijd! Hopelijk is het snel over

@Chila, vind het zelf niet heel vervelend! Vind het wel fijn dat ik binnenkort nog een echo krijg, kunnen ze nog een keer kijken hoe het er allemaal uit ziet tijdens ongi hihi.. En zal natuurlijk clomid bespreken, maar gyn start het zeker hoor als het nodig is!!

@Kayleigh, wat betekend HMS? Hopelijk krijg je wat antw op je topic! Zal het in de gaten houden!

Ik ga lekker voor peking express!!!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Kayleigh: dacht ik al ;). Ik heb 't ook, vandaar dat ik 't meteen herkende ;). Ik heb even naar je kaartje gekeken, maar jeetje meid, wat een hoge temperatuur... Persoonlijk vind ik deze kaartjes niet echt prettig. Ikzelf heb meer met FF... Die vind ik persoonlijk duidelijker...

@ Zwangerwens: dat hoop ik ook, want dit is echt niets hoor... blegh... Helemaal niet als ik wil klussen... Dan lig ik in bed en binnen no time slaap ik... Met als gevolg dat ik manlief niet eens meer merk hahahaha.

Ik ga zometeen weer even lekker haken...Hopen dat ik m'n sterretje voor elkaar ga krijgen...

4. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Zwangerwens, HMS staat voor hypermobiliteitssyndroom... Ben benieuwd of ik reactie ga krijgen op mijn topic...

MamavanJoshua, inderdaad balen dat je zo'n last van de zomertijd hebt... Hoop dat je er snel minder last van hebt.. Ik heb dat altijd met de wintertijd... Oke, soms vind ik het wel heel lastig, mijn zusje en ik hebben het beide... Ik heb ook een boggel in mijn nek, mijn hoofd staat erg ver naar voren op mijn wervelkolom... Dit komt daar waarschijnlijk door, eerst dachten ze dat wij jeugd reuma hadden...

Chila, ik hoop ook dat iedereen snel goed nieuws heeft... En dat jouw clomid snel aan mag slaan... *duim duim duim*

Pff ik ben moe :( Maar toch klaar wakker :(

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Kayleigh: Ik hoop 't ook, ik vind dit maar niks hahahaha.
    Ja ben het met je eens, het is zeker soms erg lastig... Hier weet ik 't pas 2 jaar... Er viel een hele hoop op z'n plaats van vroeger als kindzijnde al. Ging altijd door mijn enkels. Hierdoor ben ik in 2009 geopereerd aan m'n enkelbanden van m'n rechter enkel. Ik was er al zo vaak doorheen gegaan, dat de arts mijn enkelbanden van buiten zo vast kon pakken...
    Bij mij uit het zich op dit moment enorm in mijn bekken en polsen en daarnaast ook in de vingers. Ik kan dan ook niet meer fulltime werken. 24 uur is voor mij echt de max...
    Ow dan ben je te moe meid...

6. Infantem Amor

Ook ik werk alleen maar 24 uur, werk in de zorg dus best wel heavy voor mijn lichaam... Ook mijn huishouden moet ik in etappes doen... Mijn man wil soms wel eens vergeten dat ik er last van heb en moppert dan, maar anderzijds doet hij wel veel voor me...
    Ik heb het voornamelijk in handen en voeten... Mijn nek dan...
    Tijdens de seks heb ik (niet altijd, maar vaak) last van mijn liezen :) en mijn striae en littekens zijn heel anders als bij anderen.
    Nu heb ik veel last van die ribblokkade (verschuiving)...

Ze hebben heel lang gedacht dat ik mij aan stelde, heb zelfs placebo's gekregen, om te kijken of mij "denk beeldige" pijn over zou gaan...
    Rond mijn 15 heb ik er heeeeeeeeel veeeeeeel last van gehad, maar dan ben je puber dus "niet te vertrouwen"...

7. chila

chila Niet meer actief

Dankje kayleigh, zal ook voor jullie duimen. Nou ik kan jullie vertellen, die clomid pillen zijn hartstikke smerig! Maar we doen het voor een goed doel hè :p

8. Infantem Amor

Ja soms moet je dingen doen voor het goede doel, dat minder prettig is :p
    Succes nog met je vieze pillen ;)

Haha ik hoop dat je snel goed nieuws hebt...

9. chila

chila Niet meer actief

Ja, soms moet dat inderdaad maar ja heb het er wel voor over. Dankje, hoop voor jullie ook snel goed nieuws.

10. Infantem Amor

Had besloten deze maand en volgende maand even rustig aan te doen... Niet te letten op wanneer klussen enz... En juist deze maand hebben we uit ons eigen veel geklust... Misschien moet ik zo blijven denken... ;)

Pff hoop dat alles goed gaat met mijn schoonzus en vriendin... Schoonzus is gebonden aan zkh de komende weken.. Moet iedere ochtend controle, ivm hoge bloeddruk, germ... En krijgt een stuitbevalling...

11. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Nou, het 'bloeden' heeft nog even aangehouden..ik heb zelf meer het idee dat het afscheiding was..maar waar het vandaan kwam? No idea...Vandaan helemaal spotless...dus hopen dat het nu helemaal weg blijft!

12. Infantem Amor

Wanneer had je jou vorige menstruatie ook al weer?

Pff ik heb al de hele dag met vlagen steken en krampen in mijn buik... Hmm word beetje moe van mijn lijf...

13. chila

chila Niet meer actief

Kayleigh: Krijgt je schoonzus geen keizersnede nu dan? Misschien helpt het dat je er deze maand niet zo mee bezig bent ;). @
    Ladylaura: wanneer moet je ongi worden?

14. Infantem Amor

Chila, nee ze heeft 45min de tijd om het zelfstandig te doen... Daarna gaan ze het als nog halen als het er dan nog niet is... De benen liggen nu langs de oren dus niet echt in foetushouding... Maar met de benen gestrekt, dus komt hij/zij eerst met de billen... Maar ze moet iedere morgen naar ZKH ivm bloeddruk, dus kan zijn dat ze als nog eerder moet... Ja misschien wel... We zullen zien ;)

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Keyleigh: herkenbaar, ik zit niet in de zorg, maar op dit moment in de catering (via uitzendbureau). Afgelopen vrijdag sollicitatiegesprek gehad bij Piet Zoomers (kledingzaak) voor bij de kassa en de infobalie. Ik hoop dat ik word aangenomen.
    Ik heb tijdens de sex wel eens last van m'n bekken/onderrug... Ook heel irritant...
    Ook die niet erkenning herken ik... Ik loop er nog steeds tegenaan af en toe... Heel irritant...
    Hahahaha, hier wat minder geklust deze maand... komt doordat ik zo'n last heb van de zomertijd nu... maar gisteren wel ;)
    Ik hoop dat alles goed mag gaan met je schoonzus meid!

@ Chila: vieze pillen? Ik heb er destijds niets aan geproeft hoor... (zo'n 4 jaar geleden)

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kayleigh, misschien moet je je topic in temp kaartjes zetten en krijg je dan betere antwoorden??

@Chila, oh fijn zulke vieze tabletten hihi

Hier zet het nog steeds niet door, nog steeds bruine afscheiding, maar het mag nu toch echt wel komen!! Wordt beetje ongeduldig!! :(

17. Infantem Amor

Mama van Joshua,
    Vooral school en werk snapt mij niet... Moet maar stoppen met school omdat hij niet weten hoe ze met mij om moeten gaan... Ik heb nou eenmaal sneller last van bepaalde handelingen... Hun snappen mijn klachten vaak niet en vinden dat ik maar verder moet...

Zwangerwens, hoe doe ik dat?

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even je topic kopieren en dan nieuwe topic openen in het forum gedeelte Temperatuurkaartjes;)

19. chila

chila Niet meer actief

Nou, deze smaken naar paracetamol en dan nog sterker. Ik vind ze erg vies! Heb trouwens in een clomid topic ook al gelezen dat meiden ze erg vies vinden

Deel Deze Pagina