Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by liefwondertje, Feb 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chila

chila Niet meer actief

Wanneer heb je je laatste provera? Hoop voor je dat het snel doorzet! Mijn vriend grapte zonet :" schatje zeg het even als je niet meer ongi bent". Dus ik zeg waarom? Nou zei ie, dan moeten we echt ff vaak klussen. Haha. Ik merk trouwens wel wat van de pillen. Ben erg humeurig en emotioneel.

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwangerwens: vervelend dat 't niet doorzet meid...

@ Keyleigh: had ik hier idd ook last van op 't werk... Ze vonden 't maar raar dat ik de ene keer iets wel kon en de andere keer niet... Heel irritant...

@ Chila: hmmm ok... misschien zijn ze veranderd dan...

3. chila

chila Niet meer actief

Hè vervelend. Hoop het beste voor ze. @mamavanjoshua: zou kunnen dat ze veranderd zijn. 4 jaar is ook al een tijd terug

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaterdag was mijn laatste provera dus. Net naar wc geweest, grote boodschap;) en toen kwam er wel helder rood bloed uit. Zo trainen dus zal ik effe als een gek springen, hopelijk komt het dan goed los:D Hoop echt dat het morgen of woensdag goed loskomt!!

5. chila

chila Niet meer actief

Oh, dat is mooi! Dan gaat het vast door zetten!

6. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Mijn laatste menstruatie was van 23 tot 27 maart. Dus ik zou nu niet zo goed weten wat het is?

7. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Lady laura, nee inderdaad is wel erg kort er op... En een na bloeding is relatief te ver weg.. Al kan het wel... Soms is het maar moeilijk he...

Chila, mijn schoonzus wederom opgenomen voor een nacht observatie... Om eerlijk te zijn hoop ik dat ze haar daar houden tot de bevalling, want ze moet rustig aan doen, maar telkens doet ze te veel, stijgt haar bloeddruk (ze draagt normaal steunkousen en die kan ze nu niet aan, door te dikke voeten) en krijgt ze vlokken (eiwit) in urine, als het zo doorgaat krijgt ze zwangerschapsvergiftiging...

Zwangerwens, had Lotte een pb gestuurd die heeft hem voor mij verplaatst ;)

Mama van Joshua, heeeeeeeel frustrerend...

8. chila

chila Niet meer actief

Kayleigh: jeetje wat naar weer. Dan is het beter voor haar en de baby om haar daar te houden. Wanneer is ze uitgerekend?

9. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Kayleigh,
    Ja, ik vind het ook maar vreemd...maar goed...ik moet toch opnieuw mijn lichaam leren kennen na dat pil gebruik en heb dit nog nooit gehad, maar het zal ook wel niets bijzonders zijn...
    Wat vervelend van je schoonzus! Dat ze haar idd maar lekker daar mogen laten om uit te rusten, inderdaad!

10. Infantem Amor

Chila, ze is vrijdag 37 weken zwanger... Ze hoopt zelf vanmiddag naar huis te mogen... Vrijdag zijn de longetje volgroeid, dus het kan zijn dat ze het kindje dan toch gaan halen door middel van inleiding.

Laura, ons lichaam is een raar iets he... Ja en we moeten idd ons lichaam op nieuw leren kennen. Ik kon mijn lichaam heel goed, maar nu snap ik er niks meer van...

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Kayleigh: dan is 't idd beter dat je schoonzus daar lekker blijft nu.

12. Infantem Amor

Ja ben erg benieuwd wat ze gaan doen.
    Ze nemen der telkens op voor een nachtje en sturen haar de middag weer naar huis... Of ze laten haar de ochtend blijven en sturen haar de middag naar huis (ze moet iedere morgen op controle komen nu)...
    Sinds vrijdag hebben ze haar al 3 keer gehouden, waaronder 2 nachten...

Ze wil zelf naar huis, kreeg vanmorgen al een sms, als ze me vanmiddag maar naar huis laten...

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik denk dat 't voor haar echt beter is om haar gewoon nu daar te houden tot ze moet bevallen, dit lijkt mij ook niets...

14. Infantem Amor

Ben echt heel benieuwd wat ze gaan doen...

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kayleigh, en wat hebben ze gedaan met je schoonzus! Vervelend hoor elke keer voor haar. Maar ze moet wel echt rustig aan doen!!

@chila, hoe is het met de clomid
    @mama van joshua, ja lastig he dat je je hele lichaam weer moet leren kennen.

Hier begon het net met bloeden dus denk dat het nu echt gaat doorzetten. I hope so!!! Echt hele dag flinke buikpijnkrampen gehad!!!

Vandaag gehoord dat er een collega zwanger is, had ik al vermoeden.. In dec miskraam gehad en nu al weer zwanger dus hartstikke mooi!! Ben heel blij voor haar, maar voelt ook wel weer raar... stukje jarloers misschien omdat ik ook zo graag wil! En het bij ons niet wil, tenminste ongi zette niet door, en daar binnen paar maand 2x zwanger....

16. chila

chila Niet meer actief

Oké, nou het lijkt me beter als ze haar daar houden! Ben benieuwd.

17. chila

chila Niet meer actief

@zwangerwens: hier gaat het wel goed. Ik merk alleen dat ik ontzettend last heb van humeurige buien! Vriendlief merkt het ook haha. Ben wel benieuwd wat de echo volgende week laat zien. Wat fijn dat je ongi gaat doorzetten joh! Eindelijk kun je dan ook verder.

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    YOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nou dames, hier heeft het bloeden idd flink doorgezet, heb het gevoel dat ik leeg loop haha. Had tegen manlief al gezegd dat ik waarschijnlijk niet thuis kom, maar wordt opgenomen om bloedtransfusie te krijgen hihihi :)

Ik moet vrijdag 8.45 voor een echo, dus dat is mooi op tijd. En dan afwachten of ik ook moet beginnen met clomid!

Stel dat ik beginnen moet met clomid, hoe lang slik je die dan?

19. chila

chila Niet meer actief

Joepieeeee :D wat fijn! Haha, net als mij dus zo leeglopen. Hm, ik moet clomid 5 dagen slikken en dan volgende week de echo. Dus op dag 3 tot 7. Ik denk dat het bij jou dan ook zo zou zijn aangezien je op dag 3 de echo hebt.

20. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja joh, hoe is het nu met jou ongi? Nog steeds zo erg?

oke, nou fijn dat mijn echo zal vroeg is, kan ik eventueel 's ochtends nog tabl nemen. Ik moet eventueel dag 10 dan weer voor echo volgens mij. en jij?

Heb je al enig idee wanneer je vruchtbare dagen nu zijn

Share This Page