Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwangerwens: dat klpt wel idd. Wij zijn nu ook alweer 14 maanden bezig, maar in 't ziekenhuis willen ze me nu niet helpen ivm mijn gewicht... Als ik nu niet voor 23 mei ongesteld word, zal ik 23 mei sowieso geopereerd worden voor de gastric bypass en zal ik sowieso moeten wachten tot eind dit jaar... Maar wie weet is 't dan wel heel snel raak... dan ben ik ook al een tijdje m'n cyclus aan 't volgen en ik ben wel onder behandeling van de FEM-poli (vrouwenkliniek), dus die gaan me wel helpen...Daar moet ik 4 juni weer naartoe... Dan gaan ze kijken of de cyste die ik had nu weg is...en hoe het er verder uitziet...

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga me nu ook richten op sporten, terwijl ik niet echt te zwaar ben, misschien paar kilo. Ben 174cm en 79 kg, dus wil er graag zo'n 5 kil af ofzo. Dus 2-3 in de week sporten en niet snoepen hihi...

Weet je als je zelf echt mee bezig gaat, kom je er pas achter dat zwanger worden niet zo eenvoudig is als het soms lijkt. Daarentegen ken ik dan wel weer meiden die in de 1e of 2e ronde zwanger zijn geraakt. En dat is voor mij (en voor jullie) erg frusterend! Wil zelf ook zo graag... en dan is elke maand 1 teveel. Nu denk soms zal ik rond de zomer al zwanger zijn of..... of ... etc etc.
    En ik ben iemand die zelf graag alles onder controle heeft, en hier heb ik totaal geen invloed op en dat voelt heel erg vervelend. Kan gewoon helemaal niks doen. (niet meer dan dat ik nu doe: gezond eten, sporten, niet roken/drinken)

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

IK BEN TANTE
    Van een Nichtje "Anne"
    Alleen door die *** Vodafone kreeg ik een sms van 21.16 pas vanmorgen om 5.35, maar kan goed zijn dat mijn zwager hem al eerder heeft gestuurd... Straks even bellen!! Gister wilde ze geen bezoek even rust, dus kijken of ik mijn diensten wat kan schuiven, dan kan ik er straks langs..
    Eindelijk tante, eindelijk is ze er...

4. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Wauw, gefeliciteerd Kayleigh!! Wat een leuke naam.

Eindelijk, op dag 77 ben ik ongesteld geworden na het stoppen met de pil in januari! Ben nog nooit zo blij daarmee geweest! Hihi.
    Alleen is het nog niet echt rood bloed, hopelijk zet het nog door. Maar als het bruinig blijft, mag ik het dan wel rekenen als ongesteldheid?

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @K ayleigh, Yeahh!!!!! van harte gefeliciteerd! Lekker genieten van je nichtje!!

@Pucks, niet in principe pas wanneer het helder rood wordt. Dat zij de gyn tegen mij. Ik heb tussendoor ook wel eens wat bruinverlies gehad. Mocht ik niet rekenen als ongi. Hopelijk zet het bij jou nu wel door!

Kom net bij de gyn vandaag! Hij vond het er allemaal goed uit zien. geen cystes ofzo, hij vond het dus geen beeld van PCO hebben. Wel iets meer follikels, maar dat zag er verder ook goed uit.
    Hij vond dat ik gewoon moest beginnen met clomid. Misschien dat de natuur het ook wel weer zou oppakken nu, maar als dat het niet deed was ik weer paar weken verder, dus hij zei begin maar.... Hij voelde mij helemaal aan.. echt lieve gyn! (zag eruit als oude brombeer, maar was dus absoluut niet zo!!) Dus heb net 1e clomid geslikt. Moet deze slikken t/m di (5 dgn) en dan vrijdag weer voor echo! En dan die ma erop weer!

Ben blij dat het er allemaal goed uit zag, geeft aan de ene kant goed gevoel, maar toch blijft er iets knagen.... baal dat mijn lichaam het zelf niet allemaal doet... Maar goed wie weet dat de clomid goed zijn werk!! Als ongi over is maar flink aan de klus hihihi...

6. chila

chila Niet meer actief

@kayleigh: Super, gefeliciteerd! En nu maar hopen dat jullie snel volgen ;)

@zwangerwens: Graag gedaan hoor meis, ik snap helemaal hoe je je voelt. Ik heb er ook van die dagen bij en nu meer dan anders. Zit soms ook te denken van, zou ik in de zomervakantie nou eindelijk zwanger zijn..en als mijn zus gaat trouwen, zou ik dat dan meemaken met een dikke buik... Heel vervelend!
    Maar wat fijn dat je met clomid mag beginnen! Ben superblij voor je. Zei je gyn ook iets over hoe je eitjes eruit zagen? We verschillen maar een paar dagen. Hopen dat we over paar weekjes samen goed nieuws hebben!

@pucks: Het moet echt helderrood bloed zijn, bruinig mag je niet tellen als ongi.

@iedereen: Hier gaat het allemaal wel redelijk... Heb geen idee wanneer me eventuele vruchtbare dagen zijn dus we klussen erop los haha :)
    Helaas krijgt mijn vriend geen vrij voor de echo volgende week, baal er flink van. Niemand mag vrij krijgen (drukke periode) maar een andere collega gaat wel lekker een weekendje weg! Dus heeft wel vrij gekregen vrijdag en zaterdag. Gelukkig wil me schoonmoeder wel mee zodat ik niet alleen hoef maar baal toch want dinsdag zullen we dus te horen/zien krijgen of de clomid aanslaat. En ik doe dat liever samen met hem.

Liefs Chila

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chila, hij vond het er allemaal goed uit zien. Wel wat meer follikels geloof ik... maar zag er goed uit. Op de 3e kunnen ze ook nog niet zoveel zien natuurlijk...Dat is wat ik mij kan herrinneren haha... Volgens hem heb ik geen PCO. Wel lief dat het toch direct met clomid wilde beginnen. Het zei uit zich zelf al, anders ben je weer paar weken verder, als natuur het niet nu zelf op pakt.
    Ik heb nagevraagd bij de gyn wanneer de vruchtbare dagen nu zijn! Als alles nu goed verloopt ben je op CD12-14 het vruchtbaarst. Daarom kijken ze ook op CD 10 hoe het er uit ziet!

Oh jammer dat je vriend niet vrij kan krijgen. Ik ben vanochtend alleen heen geweest.. vond ik niet erg. Mijn moeder zal best wel mee willen, maar als ik dan vragen heb over bijv de vruchtbaarste dagen ga ik mij wat ongemakkelijk voelen denk ik hihi... Nu kon ik alles vragen wat ik wilde hihi...

8. chila

chila Niet meer actief

Ja maar volgens mij kunnen ze dan wel zien of je eventueel PCO hebt. Inderdaad wel fijn dat je direct ermee kan beginnen. Dan moet het toch goed komen bij jullie!

Ik vind het ook niet erg om alleen te gaan maar ik moet nogal een eind rijden en dinsdag zullen we horen of de clomid aanslaat of niet. We hadden dat toch graag samen gedaan. Hm ik moet op cd 12 een echo.

9. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, nou heb dus volgens echo geen PCO. jij op CD12, als je dan een wat vroege eisprong hebt, kan het ook zijn dat ie al gesprongen is toch??? Bij mij kijken ze op CD10 of er al wat groeit dus of clomid aanslaat... en dan kijken ze hoe groot de eitjes zijn en dan CD13 weer voor echo of er al vordering is of als ze misschien al gesprongen zijn. Als ze CD10 wat zien groeien en op CD13 zijn ze weg weten ze zeker dat ie gesprongen is!

Als er bij jou op CD12 niks te zien zou zijn, kan het ook zijn dat ze al gesprongen zijn, dus dan weet je het toch nog niet zeker?? Dan zou je progesteron moeten prikken. Daaraan kunnen ze de eisprong ook zien!!!

10. chila

chila Niet meer actief

@ zwangerwens: Denk het wel dat ie dan al gesprongen kan zijn. Ik zal wel eens vragen hoe zij dit voor zich zien. We zullen in ieder geval genoeg klussen, als ie dan springt dat we de eisprong niet missen. :) Jij krijgt wel lekker vaak controle, dat is fijn hè!

11. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Chila, ja vind ik idd erg fijn dat er zoveel controle is. Maar als bij jou op CD12 je ei nog niet gesprongen is zal je vast 2-3 later weer terug moeten komen hoor!

Ja idd veel klussen, dan kan je hem nooit missen. Wat zal het handigste zijn om gerichte te starten met klussen. CD8 of CD9 ofzo? Wat denk/doe jij?

Ik merk qua viesheid niks van die clomid. Tablet is iets kleiner dan paracetamol, en zit tot nu geen vieze/rar smaak aan. JIj had dat wel he! En qua bijwerkingen, waar had jij last van?

Ik was net echt even flink misselijk, met je krampachtig gevoel in de mond/kaken. Wat je dan ook altijd bij braken hebt. Zakt nu na een uur weer beetje af...

12. chila

chila Niet meer actief

@zwangerwens: ik denk ook wel dat ik dan weer terug moet komen.

Wij zijn gister echt met klussen begonnen haha. Dus cd7 want we willen het natuurlijk niet mislopen.

Klopt, ik had wel last van die vieze smaak maar jij slikt hem waarschijnlijk direct door? Ik heb altijd hele erge moeite met die dingen doorslikken en het duurt altijd even voor ik door kan slikken vandaar dat ik die vieze smaak wel krijg.

Ik had als bijwerkingen misselijk, en ontzettend chagrijnig was ik. Kon niet veel hebben en was heel opvliegerig. Kwam echt wel door die medicijnen.

Kan makkelijk dat je daardoor misselijk ben geworden hoor, ik was ook steeds misselijk.

13. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha je kan niet vroeg genoeg beginnen :D. Wij willen ook op tijd beginnen, maar wel fijn blijven!! Eerst maar om de dag en als de echo bijna eisprong aangeeft nog wat vaker. Maar elke dag sex is ook niet goed dus....

Heb manlief al even voorbereidt op chagi buien haha. Denk wel dat ik daar gevoelig voor ben!!

14. Infantem Amor

Thanks dames,

Anne is zo mooi, kleine en zacht...
    Heerlijk die kleine frummel...

Zwangerwens en Chila, hehe die provera en clomid toch he... Komen jullie der nog een beetje uit...

15. Pucks

Pucks Actief lid

4 feb 2012
    326
    99
    28
    NULL
    NULL
    Yess, helder rood gisterenavond! O ben zo opgelucht.
    @ Kayleigh, geweldig zo'n pasgeboren baby he. Kan mn ogen er nooit vanaf houden. Hihi

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kayleigh, leuk man zo lief klein nichtje! Lekker van genieten
    @Pucks, fijn dat het heeft doorgezet!

Hier zit ik op CD4 en op dag 2 van clomid! Jahoor Kayleigh we komen er uit hihi, even benieuwd hoe het bij chila allemaal geregeld was. Zie je dat elk zkh het toch wel een beetje anders doet. En we lopen bijna gelijk op, dus dat is ook wel spannend! Beide kunnen we eind deze maand misschien testen hihih.... als clomid aanslaat natuurlijk????

17. chila

chila Niet meer actief

Wij doen ook niet elke dag hoor, het moet natuurlijk wel leuk blijven. Haha kan ie zich mooi voorbereiden, merk je er al wat van?

18. chila

chila Niet meer actief

Oh wat leuk! Maar nu zal het wel helemaal kriebelen bij je hè?
    We komen er uit hoor, was alleen benieuwd hoe het nu met de vruchtbare dagen zit.. Wil het niet mislopen hè ;)

19. Infantem Amor

Pucks, nice.. ;) Op naar een goede ronde... *duim, duim, duim*

Zwangerwens en Chila, haha ja ik zag zoveel berichten van jullie... Heb ze globaal mee gelezen ;)... Vooral omdat ik zelf 27 april naar Gyn moet en het me benieuwd wat daar uit komt. Ze willen me toch WEER op PCO(S) controleren... Heeft jullie partner zijn deel ook in moeten leveren? De mijne wil dat NOG niet, dus nu gaan ze waarschijnlijk eerst bij mij kijken...

Chila, het stomme is dat het nu minder kriebelt als dat het deed toen ze nog zwanger was zeg maar... Nu kan ik Anne ook knuffelen enz... Ben wel bang dat ik haar fijn knuffel, ze is nog zo klein... Vind het wel heeeeeeel erg sneu voor mijn schoonzus, nu heeft ze als nog een keizersnee gehad... Germ... Maar ja het gaat goed en dat is belangrijk...

Mijn beste vriendin is jaloers die is het zwanger zijn zo beu... Die is bij als mini er is, kleine meid heeft hikt iedere nacht... Nou vertelde mijn schoonzus dat als kindjes de hik hebben ze van het vrucht water binnen krijgen ;)

20. chila

chila Niet meer actief

Ja, dat is omdat zwangerwens en ik bijna gelijk lopen. Het is zo spannend!

Mijn vriend heeft zijn zaad wel ingeleverd. Toen ze hem dat vroegen zei hij meteen ja. Het is ook belangrijk om uit te sluiten dat het niet aan hem ligt, anders zoeken ze misschien bij de vrouw voor niets. Ik hoop echt voor je dat je geholpen wordt.

Dat is wel gek ja, misschien omdat je zelf ook zo graag een dikke buik wil ;). Dat is sneu ja een keizersnee, maar het belangrijkste is inderdaad dat het goed gaat met mama en kind!

Haha, ja na een tijdje ben je het ook wel zat denk ik. Dan wil je natuurlijk je kindje in je armen houden.

Deel Deze Pagina