Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Gefeliciteerd! Nu hopen op een hele goede ronde voor jou :D

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chila, alleen gister misselijk, voor de rest nog weinig klachten. Zal het wel afwachten hihi..

@Kayleigh, bij mijn man is zijn zaad nog niet onderzocht. Maar het moet eerst maar eens weer op gang zijn bij mij en als het dan na aantal pogingen nog niet lukt, kijken we wel verder. Denk ook niet dat het zkh daar direct aan denken. Dat is ook niet het probleem waar we voor kwamen natuurlijk.

Ik hoop zo dat de clomid aanslaat en dat ik een eisprong krijg! Zou echt helemaal super zijn dat het direct 1e ronde raak zou zijn, maarja niet vanuit gaan. Wel stiekem hopen:)

Hier steeds meer het besef van de zwangeren om mij heen. 1 is dit weekend uitgerekend, 1 in juni en ander in aug. Nu wij nog!!!

@ Chila, de dagen gaan mij zo langzaam voorbij... HEb jij dat gevoel ook. Kan mij niet snel genoeg weer vrijdag zijn!

3. chila

chila Niet meer actief

@Zwangerwens: Hm kan nog komen maar hoeft niet. Ik had het na een dag of twee. En ben nu nog telkens misselijk. Hier ook veel zwangeren hoor, overal waar ik kijk/loop zijn er wel wat zwanger. Ik ben ook stiekem aan het hopen dat het eerste ronde raak is haha.

Hier ook dat het niet snel genoeg kan gaan hoor. Haha. Maar geduld hè ;)

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwangerwens: wat vervelend dat je zo'n last van bijwerkingen hebt van de clomid...

@ Kayleigh: aaaaaah, de hik... arme kleine meid...

Hier 2 dagen voor NOD en ik voel nog steeds geen ongi aankomen... Heb wel een beetje raar gevoel onderin de buik steeds en gisteren bevestiging van mijn man gekregen dat m'n borsten idd groter zijn én dat ze ook harder zijn (daar had ik zelf nog niet eens op gelet hahahaha). Mijn tepels zijn nog steeds enorm gevoelig (pijnlijk soms zelfs) en m'n borsten zelf ook...
    Pffffff, is 't al bijna maandag???

5. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanjoshua, valt nog mee met bijwerkingen hoor. Alleen gisteravond wat misselijk geweest, maar verder eigenlijk nog niks gelukkig
    Spannend hoor al die klachten. Hopelijk is test positief! Kan je het zolang volhouden of ga je eerder testen hihi

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Nee ik ga niet eerder testen. En waarom? Omdat ik een (misschien onnodige) teleurstelling wil voorkomen ;)... En daarbij... het zou ook maarzo kunnen zijn dat mijn NOD stiekem toch 22 april is, ivm de tussentijdse bloeding...

7. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Iedereen,

wat is het rustig hier! Of zijn jullie allemaal paaseieren aan het zoeken en/of verstoppen :)

@mamavanjoshua, oke snap ik! Laat je het morgen wel even weten. Vind het erg spannend voor je!!

Hier weinig/geen verandering eigenlijk. Laatste tijd wel meer emo. Duurt me allemaal zo lang hihi.

8. chila

chila Niet meer actief

Hallo dames, inderdaad rustig hier. Wij waren ook Pasen aan het vieren.

Zwangerwens: fijn dat jij niet zon last hebt van bijwerkingen.

Iedereen: hier vandaag wel een lastig dagje gehad met zwangere schoonzus en veel baby gepraat maar ben er goed doorheen gekomen!
    Zit nu op cd 10 dus het wordt nu echt spannend!

Hier ook emo steeds hoor, duurt mij ook allemaal te lang. Hoop zo dat het deze maand raak is. Maarja zal wel niet.

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwangerwens: tuurlijk laat ik 't weten morgen... Ik vind 't zelf ook wel enooooooooorm spannend ;)...

@ Chila: wat fijn dat je er toch goed doorheen gekomen bent!

Hier vandaag hele dag in Slagharen geweest. Was echt superleuk en gezellig.
    Verder heb ik weer iets erbij gekregen... Heb vandaag enorm veel witvloed... Geen idee wat dat te betekenen kan hebben hoor... maar wel iets wat me ineens opvalt...

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mammaKan dit ook je vruchtbare periode zijn? als je je tussentijdse bloeding mee rekent? (dan zou je toch rond 21 april ongi moeten worden??)
    Nouja morgen maar even afwachten spannend hoor!!

@Chila, fijn dat je er goed door gekomen bent. Knap van je! Snap
    dat het lastig is. Heb er zelf steeds meer moeite mee......

Nou zal zo bedje opzoeken, net thuis van werken...

11. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

He Dames, ik snap dat ook heel goed... Ben vanaf mei-juni 2011 bezig, vind het wel moeilijk dat mijn nichtje geboren is... Mijn schoonzus is een maandje eerder gestopt dan ik... En mijn beste vriendin staat ook op het punt te bevallen... Pfff... Morgen eerst weer even bij Anne kijken (mama en Anne zijn thuis) en dan nog even naar mijn beste vriendin, want ja die kan deze week gaan bevallen... Maar kan natuurlijk ook nog even duren...
    Pff de zwangere om mij heen schieten als paddenstoelen uit de grond... Heb er nu wel even heel moeilijk mee... En dan een vriendin van me die zegt dat ze graag een kindje wil, maar dan toch weer zegt even te wachten en dan weer perse met alle geweld een kindje wil en dan weer wacht... Ik snap dat niet, je gaat er voor of niet toch?! Zij denkt ook meteen aan te tellen :(

Chila, het is wel heeeeeeel mooi om de kleine meid te zien, ben ook echt dol op der... Kleine mooie knuffel...

Zwangerwens, vervelend he je zo voelen....

Mama van Joshua, ik duim heeeeeeeeeeeeel hard....

Zit er ff doorheen, ben blij 27 april naar gyn te mogen... Heb op dit moment gevoel of ik ieder moment ongi kan worden... Ben ontzettend emo, kots misselijk en heb veel maagzuur en braakneigingen... Pff wat kan het lichaam een moeilijk iets zijn...

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet meer ongi. Dus van woe t/m zondag ongi geweest, niet eens heel lang ofwel? Morgen laatste clomid en dan maar afwachten of het aanslaat. Het klussen kan nu beginnen :p

Ja precies dat gevoel kayleigh, ze groeien als paddenstoelen hihi.. Ik had gister met manlief nog een binnenpretje. Ik heb jullie wel eens verteld van onze oomzegger en vriendin die nu zwanger zijn (21 en 23j) en dat jij alles gelijk of beter willen... ja weten jullie het nog :) ) Nou clomid geeft meer kans op meerlingen ivm rijpen van de eitjes, dus ik zei als wij nou in verwachtingen raken van tweeling hihi, zijn zij wel eerder bevallen maar wij hebben er meer hahahahahahaha.... kwamen niet meer bij van het lachen :)

@mamavanjoshua, en al getest? je houdt ons in spanning hoor!!!

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwangerwens: Ik heb echt geen idee. Ik zit nu dan op dag 16, als ik daar vanuit ga... Dan is mijn NOD idd 22 april... Mijn test was negatief in iedergeval...
    Ik ga mezelf nu ook niet meer gekmaken, ik zie 't nu wel... Dat is 5 dagen, volgens mij redelijk normaal hoor...
    Whahahaha, ja idd, dan kun je ze toch nog een poepie laten ruiken LOL.

@ Kayleigh: heel erg herkenbaar idd. Maar ben het geheel met je eens... Je gaat ervoor of je gaat er niet voor...
    Duimen heeft niet geholpen meid... Helaas...

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanjoshua, nou dan zou het best kunnen toch, misschien wat een laat ei. Hopelijk heb je afgelopen dagen goed geklust en misschien zie je komende dagen nog mogelijkheden hihihi :p
    Balen van je negatieve test!!

Ik ben nu vrij rustig, maar toch gelijkertijd onrustig hihi.. heb het zelf niet in de hand.. behalve regelmatig aan de klus... Oh wat is het spannend!!

15. Infantem Amor

Mama van Joshua, balen meid... Ik hoop enerzijds dat je cyclus toch nog langer duurt en je de 22ste als nog posi test... Ik blijf duimen...

Zwangerwens, oh geniaal die gedachten... Ik zou het zelfde denk als jij... Is misschien echt heel slecht maar door de reactie van mijn jongste schoonzus zou ik graag eerder zwanger zijn als haar...

Ze wilde nu na 6 maanden op eens als eerste naar Anne komen kijken... Mijn zwager was zo ontzettend pissig... Die zei ook al je komt maar kijken wanneer we gesetteld zijn... En alle andere haar hebben gezien... Nooit meer iets laten horen en het dan blijkbaar aanvoelen dat die kleine geboren is... Want de dag er na heeft ze 20 keer gebeld... Ik zeg tegen mijn man dadelijk wil ze vertellen dat ze via IVF zwanger is... Sorry ik gun het iedereen, maar zou voor haar echt niet meer blij kunnen zijn en dat zou ik :) ook zeggen... :)

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja wij hebben er ook erg om gelachen hihi. Maar moeten eerst maar eens afwachten of ik wel eisprong krijg/heb...

Leuk zo'n schoonzus. Snap je gevoel heel goed, erg frustrerend zulke mensen. Ze halen het slechte in ons naar boven haha...

17. Infantem Amor

Ja ik ben normaal echt niet zo... Ik gun het iedereen en ondanks dat ik zelf niet achter IVF sta zal ik iedereen steunen die er wel voor kiest... Maar echt de bekrompen manier van reageren als je eigen zus (die 1,5 jaar ouder is) eerder zwanger is kan ik nog steeds niet begrijpen...

Heb gister met mijn schoonmoeder zitten praten... Heb haar ook gezegd dat wij nooit IVF zouden doen, mijn schoonmoeder respecteert mij altijd om mijn eerlijkheid... Kan er dus wel goed over praten, mijn schoonmoeder heeft heel veel problemen met de situatie... Ook haar zussen snappen niet hoe mijn schoonzus zo kan reageren.. Luister ik vind het ook moeilijk, maar je gaat niet hysterisch zitten gillen dat de ander je leven verpest en je zegt niet dat zij er beter over na had moeten denken wanneer ze zwanger zou worden... En dan nu op eens op bezoek willen komen... Ze is nog nooit in ons huis geweest!!! Want ook wij zijn schuldig aan het feit dat Anne er is :( Ook wij hebben haar (vraag me niet hoe) ongelukkig gemaakt.. Ja misschien door blij te zijn voor mijn andere schoonzus... Mijn schoonvader hoopt dat ik eerder zwanger ben, dan zijn eigen dochter (wat altijd ZIJN lieveling was), want hij weet nu ook hoe ik met alles om ga en hun weten dat ik al jaren een kinderwens heb, alleen door de financiële- en woonsituatie van toen kon dat nog niet...

Straks weer even naar Anne kijken en even kijken bij mijn beste vriendin... Mijn kraam cadeau is nu helemaal af alleen de naam nog op het bordje en folie er om heen...

18. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Kayleigh, wat een cool kraamcadeau!! Mag ik ook zo'n 1 als ik bevallen ben hahahaha. Echt super leuk en mooi!!

Veel plezier vanmiddag. En goed van je dat je zo eerlijk bent tegenover je schoonouders!

19. Infantem Amor

Mijn schoonzus heeft ongeveer de zelfde ook gehad afgelopen vrijdag... Deze van de foto is voor mijn beste vriendin... Ben benieuwd wanneer mini komt...

Ik heb met mijn schoonvader echt veel problemen gehad, omdat ik nooit erg aardig ben geweest voor mijn jongste schoonzus, maar nu weet hij hoe ze is en snapt hij me eindelijk na 7 jaar en met mijn schoonmoeder heb ik altijd redelijk kunnen praten... ;)
    Vind ook dat ze recht hebben te weten hoe wij er in staan... Zij weten ook hoe het zit met mijn lange cyclussen.. Maak daar sowieso geen taboe van, mensen mogen van mij best weten dat ik een klote cyclus heb, dan weten ze ook waarom ik soms op dingen anders reageer ;)

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwangerwens: die kans acht ik erg klein, want er is nu verder geen dip te zien... Ik heb nu in mijn FF zelf even een kruis gezet (heb nu weer tijdelijke VIP) en dan zou ik nu op 18 DPO zitten... dus als ik zwanger zou zijn, zou het nu toch wel positief uit moeten vallen lijkt mij... Ik ga er dus niet meer vanuit...Afgelopen dagen niet zoveel geklust eigenlijk... Alleen vrijdag...

@ Kayleigh: ik ga er niet meer vanuit hoor en heb er vrede mee. Op naar de volgende ronde en als 't dan nog niet raak is: op naar de operatie van 23 mei... En dan eind van 't jaar rond de herfst denk ik maar weer proberen...gericht althans...
    Jeetje zeg, rare schoonzus heb jij zeg... Je zou dat haast gaan zeggen idd...
    Wat een gaaf kraamcadeau zeg!!! Ik ben al heel lang opzoek naar een beschrijving van zulke dingen, 't lukt mij maar niet... Die taarten willen wel, maar dit lukt me maar niet...
    Ik maak er idd ook geen geheim van dat ik van die rotcyclussen heb...

Hier vanmiddag toen ik van de fiets afstapte flinke kramp in m'n baarmoeder... Je zou haast denken dat ik bandenpijn heb, maarja test was negatief, dus ik ben gewoon niet zwanger...
    Daarbij heb ik nog steeds last van m'n borsten, maar de tepels zijn niet donkerder als anders...

Deel Deze Pagina