Ja had ik toch gelijk met die week idd. Op zondag laten prikken zullen ze niet doen. Dan maar hopen dat maandag niet te laat is om de waarde te laten bepalen. Of je moet vragen of het vrijdag niet kan? Heb je het topic al geplaatst?
Op zondag doen ze niet nee. We hopen maar dat het niet te laat is idd. Heb het topic geopend in zwanger worden, maar geen reacties
@ Zwangerwens: spannend hoor vrijdag... heel veel afleiding hebben, das 't beste denk ik... Ik hoop dat 't bij jou een beetje goed gaat aanslaan ook hoor meid! Er zijn zeker uitzonderingen hoor. Er zijn ook mensen die pas op CD 25 bijvoorbeeld een eisprong hebben, dus ja... Die standaarden daar hou ik niet zo van... @ Troelala: ow jeetje meid wat heftig allemaal zeg... Ik wil je een hele dikke knuffel geven...En heel veel sterkte toewensen in deze heftige en moeilijke tijd. @ Chila: ow jeetje dat is zeker spannend hoor! Ik ga heel hard duimen . Dat wat er op internet staat klopt idd. Dan gaan ze kijken of je een goede eisprong hebt gehad...
@mamavanjoshua ik zit nog maar op CD7 hoor, dus daar maak ik mee geen zorgen over. Als ik me ergens zorgen over maak is het aanslaan van de clomid, maar dat zullen we vrijdag wel horen. Ik had het er met chila over dat zij zo'n vroege eisprong had, op CD9 al. En wat de gyn daarvan gezegd had etc.... Elk vrouwen lichaam is anders, dus we zullen moeten afwachten!!
@mamavanjoshua: dankje! We zullen afwachten. Hoe staat het bij jou ervoor? @zwangerwens: lees op internet verhalen van dat het wel kan, we wachten maar gewoon af, anders hou ik me daar weer teveel mee bezig. Ik duim voor jou dat de clomid aanslaat hoor. @iedereen: nou ben nu weer bang dat ik dus een te vroege eisprong krijg en dat alles alsnog niet goed werkt in m'n lichaam, maar we kunnen niets anders dan afwachten. Gyn vroeg wel toen ze zag dat er al een eisprong was geweest of we daar gebruik van hadden gemaakt en ik had een dik baarmoederslijmvlies, iets van 12 mm en dat was mooi zei ze. Dan kon het eitje zich goed innestelen. Gister heb ik de hele dag een zeurende buik en lage rugpijn gehad en wat steekjes maar dat zal weer niks zijn. Fijne dag dames!
@Chila, volgens mij is het beter te vroeg dan te laat, want dan heeft het weinig tijd om zich in te nestelen! we zullen moeten afwachten. Ja al die symptomen,... je gaat dan ook overal op letten he.. terwijl je waarschijnlijk nu paar dagen na eisprong heus nog niks zal voelen van een zwangerschap hihihi.. Zo vervelend is dat wachten aan het worden, dagen gaan voor mijn gevoel zo langzaam hihihi. Wou dat het al vrijdag was . Die onzekerheid???? Wanneer ga jij voor het eerst testen?
@ Chila: hier is m'n hoop inmiddels een beetje weg. Ik heb geen last van m'n borsten meer. De krampjes en dat trekkerige gevoel onderin heb ik wel nog steeds en inmiddels overtijd... Maarja, als ik uitga van de tussentijdse bloeding is mijn NOD de 22e, dus tja... er is hier niets anders aan te doen dan te wachten... Het klinkt wel hoopgevend bij jou hoor... Hier vanmorgen gezellig in de speeltuin geweest met J.oshua. Ik ben daar sinds vandaag vrijwilliger op de peuterochtenden, dus dat is erg leuk. Nu ligt hij lekker in bed en ga ik zometeen even weer een begin maken met het haken van een knuffelbeertje. @ Kayleigh: enorm bedankt nog voor je mail. Is het mogelijk dat je deze nog liggend in een document doet? Dus dat je de foto draait? Ik krijg 'm nu niet meer gedraaid namelijk hahahaha. En ik heb geen kleurenprinter Als dat niet lukt, laat 't me dan maar weten, dan vraag ik of ik 'm bij m'n vader mag uitprinten.
Ja inderdaad, nu probeer ik er niet echt op te letten maar dat zeurderige gevoel van gisteren verbeelde ik me niet. Afwachten idd, waar we juist zon hekel aan hebben! Misschien kun je wel wat voelen na/tijdens een innestelling. Ik probeer echt niet eerder dan over twee weken te testen. Ik heb echt geen zin in een teleurstelling. Hopen dat het voor jou gauw vrijdag is!
@Mamavanjoshua: meis wat rot voor je dat je hoop een beetje vervlogen is! Maar niet opgeven, alles kan dus nog want je bent nog niet ongi. Misschien toch nog een x testen als je niet ongi wordt? Leuk dat je vrijwilliger bent. Lijkt me ook heel leuk om te doen zeg. Maar vind je dat niet lastig dan? Ik zou het heel lastig vinden omdat het ons niet lukt zwanger te worde
Nee vind 't niet lastig. Het zijn allemaal peuters en ik heb zelf ook een peuter rondlopen, dus ik geniet als hij ook geniet . Ik wil sowieso wachten tot 22 april, dan is mijn NOD als ik uitga van die tussentijdse bloeding. Eerder ga ik niet testen. Ik heb nog 3 testen zag ik, dus wil ze niet verpesten...
MamavanJoshua, je kon hem verder wel lezen? Ik heb het document even gedraaid, en het plaatje neergelegd... Hoop dat hij nu beter is... Komt ie aan!!!
Ik kon 'm wel lezen hoor, als ik m'n laptop omdraaide hahahahaha. Ben er echt superblij mee! Echt enorm bedankt! Binnenkort maar eens een voorbeeld maken voor mijn website .
Een website met luiertaarten en kraammanden en andere kraamcadeau's. Ben er nog niet volledig mee bezig (is een reden voor), maar wil er over 3 jaar volledig voor gaan.
Oke dat is wel heel erg leuk... Ik maak ze zo voor goede vrienden... Vinden ze altijd leuk... Zou er zo een bedrijfje in kunnen maken... Maar ben met mijn opleiding bezig, dus doe het nu voor de fun... En mijn zwangere vriendinnen vinden het super...
ik vandaag paar kleine krampjes links. Zit vandaag op CD8. Dus denk direct nee niet nu al eisprong! Dat is nog te vroeg. Hoop eigenlijk op het weekend! Vind het zo spannend vrijdag, maar had ik ook al eerder gezegd hihi Wat voor klachten hebben jullie bij de eisprong? Die paar krampjes zullen vast niks zijn toch?? hoop ik...
Zwangerwens, blergh klote onzekerheid!!! Hoop dat het snel duidelijk word... Knuff!! MvJoshua, Mooi!!! Geen dank
Gisteravond nog meer last van die pijnlijke krampen en steken, dus ben bang voor de eisprong. Gisteravond nog wel aan de klus geweest. En maandag ook geklust, dus wat dat betreft zitten we wel goed al het zo zou zijn. Nu morgen maar afwachten of er idd geen ei meer te zien is!!