Lange cyclus (geen menstruatie)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door liefwondertje, 6 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chila

chila Niet meer actief

Superlief! Dankjewel!! :D

2. chila

chila Niet meer actief

Dat is ook zo, maar jullie willen allemaal ook zo graag!
    Wij zijn vanaf juni vorig jaar begonnen...daarvoor hadden we al de wens maar omdat ik toen nog ziek was gewacht... Toen dus paar x ongesteld geweest en daarna heel lang niet meer. Maar nu dus geluk!

3. chila

chila Niet meer actief

Dankje! Niet? en ik ben nog wel te vroeg..Was eerst nog bang dat het door clomid vals positief is ofzo maar had gelezen dat dat niet kan. Nou ff paar dagen afwachten en dan mag ik volgende week de kliniek bellen dat ik zwanger ben... Kan het nog steeds niet geloven hahah..ben zo blij..hoop dat het goed gaat!

4. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Ja natuurlijk willen wij graag! ;)
    Wij zijn bezig vanaf oktober...dus moet je zien ;) Het is je gegunt!
    Enne, het geeft mij juist goede hoop voor de toekomst!
    Geniet ervan meid!

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Euhm nee hahaha. Die van mij was vele malen lichter!
    Ik had 'm zelfs nog niet eens gezien en d8, nou weer niet en een vriendin van mij zei toen: "lieverd, ik zie toch echt een streepje hoor!" Toen keek ik nog een keer en was er idd een streepje te zien hahahaha...
    Hier de foto van die test van toen (volgende maand alweer 4 jaar geleden hahahaha)...

6. chila

chila Niet meer actief

Ja, nou ben wel superblij dat we bij de kliniek wel serieus genomen werden, anders hadden we pas eind mei in het ziekenhuis terug mogen komen! Had ik nog steeds zonder ongi gezeten.
    Het gaat jullie ook zeker lukken. Ik blijf voor iedereen duimen, en natuurlijk blijf ik lekker meekletsen. ;)

7. chila

chila Niet meer actief

Die is wel lichter ja haha, en dat je het dan zelf niet ziet..haha! Lang geleden alweer. Ik ga morgen in de stad nieuwe testen halen en dan zoals mijn gyn zei dinsdag testen en dan ga ik bellen. Spannende daagjes! Al ga ik morgen wel met een iets fijner gevoel naar de verjaardag :)

8. Embarazada

Embarazada Niet meer actief

Chila,
    Was jij nou diegene die naaar die kliniek ging omdat ze anders eerst af moest vallen van de gyno?

9. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Chila geen dank... Ik vond die zo lief!!

Pff heb het vanavond Spaans benauwd gehad en ben heel erg boos, zeg maar gerust woest op mijn man... Ik kwam om 22.15 terug van mijn werk, alles donker, leguanen geen eten, alles wat ik voor hem klaar had gezet nog op de aanrecht en nog op bed... Zijn auto niet voor de deur... Geen reactie op sms of bellen... Ik al bang, dadelijk is hij verongelukt... Blijkt hij gewoon te hebben gezopen op de zaak en belt hij op dat hij daar blijft slapen... Ik was zo ontzettend pissig! Nou is hij naar huis gebracht door zijn net zo'n zatte baas :(
    Dit doet hij normaal nooit... Was echt zo ontzettend boos... Ik moet morgen weer om 6.00 eruit... En nu kreeg ik de vraag of ik hem volgende week vrijdag breng, dan kon die een pilsje pakken op zijn verjaardag, terwijl hij weet dat mijn vader jarig is... Pff het is dat ik hem langer ken, maar ga het niet leuk vinden als hij dit vaker flikt...

10. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Chila jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een dikke vette streep meid!! DIe kan echt niet missen, deze is echt overduidelijk Gefeliciteerd meid!!!! Ga er heeeeeeeeeerlijk van genieten!! Het is je gegund meid! (hihi sorry beetje over enthousiast hahah)

Voor de andere dames hoop ik dat jullie heel snel mogen volgen uiteraard met zo'n prachtige tester!!! Ik gun het jullie allemaal zo enorm!!

Ik ben nog steeds ongi en bleghhh wat voel ik me vies bah bah bah. Haha sorry moet ff klagen maar goed me lichaam houdt geloof ik even flink opruiming. Had donderdag met afvegen ook iets heel raars. Er kwam een propje uit met afvegen (sorry voor de vieze praat) toen ik erover heen ging met ander wc papier stukje was het een vliesje ofzo was heel raar. Ben er ook best wel van geschrokken, maar goed.....Iniedergeval hopen dat ik er nu weer snel vanaf ben, want dit is wel heel extreem veel!

11. chila

chila Niet meer actief

@ladylaura: dat ben ik ja :)

@kayleigh: die is ook superlief ! Over je man, ik zou echt ff met hem praten wat een gedrag zeg. Snap dat je boos was.

@troelala: dankjewel!! Ga ik zeker doen. Ben nog wel steeds aan het denken of dit echt gebeurt haha. Hoop dat je snel van je ongi af bent

12. Infantem Amor

Chila, JE BANNER KLOPT NIET :p

En ik heb een goed gesprek gehad en had hem vanmorgen goed te pakken. Hij heeft mij tot 1.00 wakker gehouden en ik moest er om 6.30 weer uit... Heb hem er ook uitgeschopt...

En nu zouden we naar vrienden van hem gaan, maar wil hij zelf niet meer ;)

13. Infantem Amor

He Chila, zit jij bij de Geertgen Kliniek? Hoor daar goede verhalen over van vriendin van me...

14. chila

chila Niet meer actief

Hey,

Die klopt inderdaad niet, ga em veranderen. Maar ben vanochtend weer geschrokken (paniekzaaier die ik ben) . Ik deed nog een test, dacht misschien issie al wat donkerder maar het streepje was nu lichter! Hoeft toch niets te betekenen?

Ik zit inderdaad bij geertgen kliniek ja. Heel fijn en je word er goed geholpen.

15. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames, was ik weer even... heb het even moeilijk gehad afgelopen dagen, dus niet zoveel belang om op de site te kijken.

Vandaag is bezoek in gyn weer geeindigd in tranen! Ze groeien nog steeds niet hard. Baarmoederslijmvlies was wel weer iets dikker, maarja... Woensdag nog 1x terugkomen en als er dan niks te zien is, beginnen we opnieuw!

@Chila, ik ben heel blij voor je!! Dus je hoeft je niet te schamen als je het hier neerzet (is toch logisch) Ik vind het wel steeds lastig worden om er mee om te gaan, vooral in mijn nabije omgeving. Vooral omdat het bij mij nog steeds niet goed werkt. Wij zijn nu (nog maar) 6mnd bezig en psyche is het nu soms al moeilijk!! Misschien maak ik het me zelf ook wel moeilijk, en moet ik wat positiever zijn!! Maar hoe??

Fijne zondag allemaal!!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dat hoeft niet persé iets te betekenen hoor. Je kan ook met minder geconcentreerde urine getest hebben. Daar worden testjes ook wat lichter van...Ik zou gewoon wachten tot overmorgen. Dan zou hij wel donkerder moeten zijn :D.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hier inmiddels op dag 9 van mijn cyclus, maar ben nog steeds ongesteld! Ik snap er niets van... Ik ben normaal gesproken gewoon netjes 6 of 7 dagen ongesteld en nu al 9!!!!
    Ik ben er nu toch echt wel klaar mee hoor...

18. chila

chila Niet meer actief

Volgens mij verbeeld ik het me ook hoor. Ik ben er gewoon zo mee bezig, eindelijk zwanger en dan zoek ik overal wat achter. Moet ik gewoon niet doen. Ben nog steeds beroerd dus er is nog wat gaande in mijn buikje.

Wat balen dat jij zo lang ongi bent zeg! 9 dagen is wel heel lang. Hopelijk is het snel voorbij!

19. chila

chila Niet meer actief

Jeetje meid wat naar voor je. Misschien heb je dan straks een hogere dosis nodig. Ik ga heel hard duimen voor je.

Dankje, ik weet ook dat ik het hier wel neer kan zetten maar toch vind ik het lastig omdat jullie allemaal zo graag willen.

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Chila: ja dat hoop ik ook hoor, ben er écht klaar mee... Maarja, je kunt er zo weinig aan doen he? En zolang ik ongi ben, zal er ook niet geknuffelt worden zeg maar...

Deel Deze Pagina