Chila, Ok, dan heb ik het toch goed! Wat is jou BMI nu als ik vragen mag? Ik maak me zelf erg druk om mijn gewicht en ik ben er mee bezig...maar voel me er soms zo rot door, omdat er zo op wordt gehamerd wordt e soms erg verdrietig van, dus vind het erg mooi om te horen dat jij nu lekker zwanger bent
Chila, hihi nu heb je een goede banner Uhm een streepje is een streepje en ook je HCG kan schommelen... Ga je mee doen aan MvM? Zo ja dan heb je de duidelijkste test MvJoshua, hmm 9 dagen is wel erg lang, hoop dat je klaar bent...
@ Kayleigh: ik hoop ook dat ik er snel vanaf ben hoor... Ben er echt klaar mee. Het is nog wel heel weinig, maar kan nog steeds niet zonder maandverbandje lopen...
Ik snap helemaal hoe je je voelt, ik heb normaal een menstruatie van 3 a 4 dagen en de laatste keer 7 a 8 dagen, was er ook echt klaar mee toen...
Jazeker mijn BMI is 32 hoor. Al zie je dat niet aan me af. Ik denk dat ik zware botten en borsten heb. Want als je mij ziet zou je niet zeggen dat ik overgewicht heb. Het is ook heel vervelend dat ze daar zo op hameren. Ze gooien het vaak op je gewicht, qua zwanger worden maar dat was bij mij dus ook niet het geval.
Ja leuke banner hè haha. Nou ik word bang van al die verhalen op internet dus heb nu net nog een testje gedaan en voilà, die was weer heel erg duidelijk. Dus ik trek me er niets van aan, ben lekker zwanger en we gaan lekker genieten! Ik ga wel mee doen aan MvM ja, weet zelf hoe moeilijk het kan gaan dus.
Ja, die heb ik. Bekijk bijlage 239790 test van vrijdagmiddag Bekijk bijlage 239791 test van vanochtend vroeg
@ Chila: met jou BMI hadden ze je gewoon geholpen hoor! De grens is vrijwel overal 35... Nog even en dan ben ik daar ook weer... ook hier een onregelmatige cyclus en ook bij mij gooien ze het op mijn gewicht, maar in mijn geval is dat ook niet zo. Ja ik ben te zwaar, maar ik heb van kinds af aan (toen ik niet te zwaar was) al problemen met mijn cyclus... Fijn dat je nu weer wat gerustgesteld bent meid! Ja dat hoop ik ook hoor... Nou die test van net is toch wel enorm duidelijk hoor! Echt heel duidelijk. Super meid!!! Nu niet meer twijfelen he?
Bij mij in het ziekenhuis niet. Ze vroeg mij hoeveel ik woog en toen vertelde ik door de medicijnen aangekomen te zijn en op zn max 100 kilo te wegen. Toen ging ze dat uitrekenen en zei ze dat ik op zn minst 1 bmi punt naar beneden moest dus dat hield in 5 kilo afvallen! Dus misschien verschild het per ziekenhuis. Mijn huisarts vond het trouwens ook vreemd van het ziekenhuis. Ik ben gelukkig weer gerustgesteld ja, ga nu zo lekker naar bed met mn opgezette buikje hihi. En ik ga niet meer twijfelen en geen gekke dingen meer lezen!
Ja! ik moet ook geen gekke dingen op internet gaan zoeken, word je alleen maar gestresst van. Hopelijk volgen jullie allen snel. Ik denk dat ik morgen de kliniek maar bel en mijn huisarts ivm mijn medicijngebruik.
Dat zou ik inderdaad wel even doen ja... en niet meer druk maken... Haha hoor wie het zegt... Ik heb gister een avonddienst gehad en 3 zorgvragers vroege of ik zwanger was want zag er zo goed uit... En op het werk in de wandelgangen word er geroddeld dat ik zwanger ben Want ik zie er zo goed uit (ook volgens mijn collega's)... Dit kan alleen niet, ik heb vorige week zaterdag getest gedaan en die was negatief... Nou ben ik wel misselijk, buikpijnen laag, kokhalsen, overgeven smorgens... Pijnlijke tepels... Heel mijn lijf jeukt... Wat kunnen je verstand en je lijf je in de steek laten...
Hallo Dames, ik ben er weer. Heb het forum een beetje laten varen, en wat afstand van gedaan. Dit was voor mijzelf prettiger. Op het werk ging het ook minder goed, zo slecht dat ik nu opzoek ben naar ander werk, ben nog niet ontslagen, maar word ook niet meer opgeroepen, dat hakt er flink in, als je dan ook nog werkt op een 0 urencontract...nu bezig met een uitkering maar ook dat wilt niet vlotten...stelletje lamzakken! Maargoed, probeer het hier weer op te pakken. Chila GEFELICITEERD, ik zag net dat je zwanger bent...harstikke toppie. En kan het even niet meer volgen, maar las ik nou dat...( weet niet wie het was) degene waarvan de man niet meer wilde, ze nu toch weer zwanger proberen te worden, of haal ik het door elkaar (schaam me als het niet zo is, en je beledig) maar vroeg het me ineens af, moest wel 30 paginas terug lezen... Nu maar gauw slapen...En moet morgen hoognodig de huisarts bellen, heb nog steeds niks aangevraagd, voel me eigen echt zo superdom, was hier de eerste die er over begon, en uiteindelijk zo laks erin Sorry!!
Chantal, Welcome back... Degene die jij bedoelt gaan niet opnieuw proberen zwanger te worden, maar ze is met haar man in gesprek gegaan en die gaat zich na veel gedraai laten helpen... Jij was inderdaad degene die dit topic heeft geopend... Maar ja meis, als je, je even zo ellendig voelt dan schieten dat soort dingen, hoe belangrijk ook er even bij in... Wat voor werk doe je als ik vragen mag?! Minder dat het slecht gaat op je werk...
@Kayleigh, wat vervelend dat collega's en zorgvragers denken dat je zwanger bent, terwijl dat niet zo is! Is heel confronterend.. Heb het zelf ook gehad, dat men mij vroeg, goh ben je zwanger??? Kon wel door de grond zakken op dat moment @liefwonderdje, welkom terug! Vervelend dat je je zo rot voelt/heb gevoeld! Balen dat het op je werk ook niet goed gaat? Jij hebt toendertijd toch afspr gehad bij gyn? Of is dat niet doorgegaan dat je nu weer naar HA moet? Ik zelf zit nu ook niet lekker in mij vel, en vind het erg moeilijk om eruit te komen. Terwijl ik altijd erg positief ben ingesteld!! @Dames willen jullie mij helpen? Nou zit ik niet lekker in mij vel, geef de hoop een beetje op voor deze ronde in ieder geval En nou zit ik ook nog met een ander probleem.... Ik moet woe weer voor echo 15.45. Maar moet ook werken, dus houdt in dat ik weer eerder weg moet! De andere afspraken konden buiten mijn werk en moest 1x smoes verzinnen zodat ik eerder weg kon. Maar kan niet smoezen blijven verzinnen.... Moet ik het mijn unithoofd dan maar vertellen?? Eigenlijk wilden we het voor ons zelf houden, maarja wordt wel lastig!
dank je wel lieve meiden, ik ga hier weer proberen mee te doen, ga nu ook eerst vandaag de huisarts bellen, ik was al bij de gyn geweest maar die verwees me weer door naar de huisarts, volgens haar kon ik beter 1 keer met de pil weer beginnen dat de menstruatie weer op gang komt, maar dat doe ik dus niet! Welke kan ik nu het beste aan huisarts vragen, ik weet dat ik die vraag al eens gesteld heb, maar heb geen zin om 70 pagina's terug te gaan zoeken. @Werk: Ik werkte in een bakkerij waar heel veel lopende band werk is, maar de machines lopen eigelijk allemaal zo automatisch dat er bijna geen mensen meer nodig zijn. Er is maar 1 persoon nodig voor mocht er iets vastlopen.... Dat is mooi kl*te. Ik probeer nu ander werk te zoeken, wil heel graag iets met dieren gaan doen...(trimsalon). Of in een ambachtelijke bakkerij, maar ook die zijn er nog maar weinig te vinden. Morgen weer een nieuw gesprek op het UWV (Uw WerkVampieren). Het schiet er bij mij inderdaad allemaal in. Komt wel weer goed! Succes Meiden !
Zwangerwens, mede omdat er zo geroddeld word heb ik het mijn manager wel verteld en toch vind ik dat ook wel fijn... Zij is zelf nog geen jaar geleden bevallen en heeft zelf 6 maanden er over gedaan om te ontpillen, ze snapt gelukkig dat ik dus nu wat vaker weg ben en zoekt samen met mij naar oplossingen tijdens het werk... Chantal, balen zeg, ja Uw WerkVampieren zijn echt luie bloedzuigende krengen... Heb veel ruzie met ze gehad van jan t/m begin april... Geen documenten geven die ik moest gebruiken om een lening aan te vragen, maar als ik dan de WW stop zet van mijn man kan ik wel binnen 2 dagen een brief krijgen, stelletje idioten daar Belachelijk dat je aan de pil moet... Enne kon de gyn dat niet zelf?! Ik zou als ik jou was aan je huisarts vragen of die provera of duphaston voor kan schrijven, dat is geen pil maar dat is om je menstruatie op te wekken... Psst niet zeggen dat ik je een andere tip geef als je gyn... Want een domme gyn, weer hormomen in je lijf en dan weer ontpillen Ik zou dat echt proberen te krijgen duphaston of provera... Succes