@liefwondertje: dankjewel! @kayleigh: jeetje dan voel je je wel rot denk ik als ze dat vragen. @zwangerwens: je gaat waarschijnlijk vaker weg moeten dus ik zou er toch over nadenken om het te zeggen. @hier: vandaag de kliniek gebeld en 10 mei krijgen we de eerste echo en daarna ga ik over naar verloskundige. De huisarts belt me straks terug ivm de medicijnen die ik slik.
Ik moet zeggen dat ik ook wel in een dip zit nu... Voel me beroert... Niks lukt me... Denk ben ik dan zo dik dat ik zwanger lijk... Heb het een beetje gehad... Ben echt blij dat ik vrijdag naar de gyn kan... En dat hij mij dan maar provera en Clomid geeft, ben mijn lijf zo ontzettend beu!!! Haha kom ik aan met me gezeur Maar ja na 11 maanden, 11 mei word dit 12 maanden, ben ik het zo ontzetten zat... Yeah jij mag je beebje bewonderen 10 mei... Heb je zo'n belastende medicatie voor het beebje?! Hopen dat de huisarts dan snel terug belt...
He Kayleigh, nou dan zitten we samen in een dip! Voelt echt kut, en ken mezelf zo ook helemaal niet! Gister verjaardag gehad met allemaal zwangeren... ben geloof ik nog nooit zo stil geweest, mede doordat ik 's ochtends ook die echo zonder resultaat had dus....Normaal ben ik altijd wel aanwezig... dus, maar geloof niet dat het iemand opgevallen is! Oke jij mag vrijdag heen. Nou waarschijnlijk lopen we dan gelijk op qua provera en clomid slikken. Ik moet woe weer heen, en als er dan geen ei is (wat ik verwacht) dan moet ik weer aan de provera 10 dgn. Heb nu echt pijnlijke borsten, hele tijd niet gevoeld! Dus wat dat nu weer is! Ben nu maar druk aan de schoonmaak om wat afleiding te zoeken!
he zwangerwens, ja dat herken ik... Heel mijn huis is zo goed als gepoetst... Zo ff naar me moeder om afleiding te zoeken en daar op te ruimen, want mijn slaapkamer daar is nog een zooi... Ben alleen echt niet om te genieten vandaag... Zwaar chagerijnig... Als het zonnetje nou zou schijnen dan is dat ook al fijner... Nou tot straks. Ik ben ergens tussen 16.00 en 17.00 weer thuis... Misschien dat ik bij ons mam een rustgevend tabletje mee neem voor vanavond, want heb echt slaap te kort...!!!
och dan ben ik niet de enige, hier is het huis ook helemaal schoon, volgens mij nog nooit zo opgeruimd geweest...vind het gewoon kaal en saai worden haha. Heb echt de neiging om alles boven op zolder te gooien. Van de week begonnen met de keuken en frettenkamer doen, dag erna de woonkamer, en dag erna de badkamer en toilet haha alles in stappen en alles is schoon. De laatste weken slaap ik ook slecht maar vriendlief klaagt ook, dus volgens mij houden wij elkaar wakker, 1 voordeel is dat ik kan blijven liggen, en vriendlief er om half 8 weer uit moet. Dank je wel, @... Ik ga zo ff bellen voor provera of duphaston... kijk wel wat hij voorschrijft.
Ik ga voor je duimen dat je medicijnen krijgt. Ik slik citalopram, dat is een antidepressiva omdat ik in het verleden nogal wat psychische problemen heb gehad. Ik ben ze blijven slikken omdat ik me ook erg rot voelde doordat het zwanger worden niet lukte en omdat 1 van onze honden is overleden waar ik toch mee zit. Maar het gaat nu stukken beter en ik wil het beste voor ons kindje. Dus dokter net teruggebeld en heb afgesproken nu een week lang een halve pil te nemen en dan te stoppen. Het kindje zou anders ontwenningsverschijnselen kunnen krijgen, verder is er niks bekend maar hij heeft liever dat ik stop. En mijn vriend en ik ook, voelt toch beter voor onze baby!
Wat een vampieren, 2 keer een ww aangevraagd, alles op papier gezet, en ze blijven volhouden dat ze gegevens niet hebben aaaaaarrrhhhgggg krijg wat van die gasten, en dan moet ook nog een alles voor 30 april geregeld, hoe worden we gek...!
zo nu ff snel de huisarts bellen voor provera of duphaston, heb het even gehad met de UwWerkVampieren. Ben benieuwd!
Woensdag om 2 uur een afspraak, ben er in nov '11 ook geweest maar hij wilde toen nog even wachten. Omdat er nog van alles kon gebeuren, maar nu mag ik woensdag weer.
Ik ga me aandacht afleiden en alvast beginnen met een fotoalbum maken op de pc. fotos van testjes en ovutestjes. En de hele lijst met datums wanneer ik na de huisarts, gyn en vk geweest ben. Nog grappig ook om te doen, zijn toch dingen die je gaat vergeten. En tegen die tijd dat het zover is, heb je er bijna geen tijd meer voor.
Ik zal woensdag wel wat krijgen, doorsturen zal niet helpen, ik heb inmiddels iedereen wel gezien, en uiteindelijk kom ik toch weer bij de huisarts uit
Toch blijf ik het raar vinden. Als HA provera voorschrijft wordt je ongi. Maar je zal dan ook clomid krijgen (hoop ik voor je) om je eisprong op te wekken. En om na te gaan of clomid werkt zal je voor echo's moeten. En dat doet/kan de huisarts niet.
@mamavanjoshua, zo dat duurt wel heel lang he die ongi! Hopelijk is ie snel over Vanmiddag nog even in de zon gezeten en net body pump gedaan... heb geen gevoel meer in mijn armen hahah. Maar het sporten heeft me wel goed gedaan... voel me gelukkig weer iets beter psyche. Morgen einde middag gaan we op poppeslok, dus hoop niet dat dat mij gemoedstoestand weer naar beneden haalt... Heb me er bij neergelegd dat clomid 50 niet zal aanslaan, maar hoop zo dat de 100mg dat wel doet!!!
Ja, duurt nu wel extreem lang hoor... Het is écht nog maar heel erg weinig, maar het is er nog wel... Ik zit dan ook enorm te twijfelen of ik vanavond ga knuffelen of niet... Misschien neemt hij 't laatste beetje wel mee whahahahaha... Ja heerlijk is dat he? FF flink bewegen... Wij hebben vanavond na het eten heerlijk een uurtje gewandeld en J.oshua gefietst.
Ligt er aan of je een eigen eisprong krijgt... Ik heb namelijk geen menstruatie, maar wel een duidelijke eisprong , dus (vriendin van mij) verloskundige zei al tegen mij ze zullen jou duphaston geven en geen clomid, want dat kan averechts werken... Maar weet natuurlijk niet of Chantal een eisprong heeft ja of nee Chantal, fijn dat je dan al terecht kan bij de HA en hopen dat hij iets voor schrijft zodat je verder kan.. MvJoshua, hopen dat het nu over is je menstruatie... Dames, ik merk aan mij zelf dat ik mij ontzettend opfok, denk dat ik even afstand ga houden van de site... Ga vrijdag aan de gyn duphaston vragen ivm het niet komen van mijn menstruatie en dan laat ik het op zijn beloop... Ik hoop daarmee mijn cyclus terug te krijgen en hoop dan als nog zelf zwanger te raken, ik heb immers een eisprong, dus technisch zou het dan moeten lukken, of manlief moet vermindert vruchtbaar zijn, maar dat zien we dan wel... Op zich zou dat raar zijn, ben immers al eens zwanger geweest, van hem...
Dames, help me eens even. Ik wil uitrekenen hoelang ik nu zwanger ben maar overal is het verschillend. Ik heb waarschijnlijk op dag 9 een eisprong gehad en als ik dat invul ben ik al 4 weken. Omdat ik een korte cyclus heb geha van waarschijnlijk 24 dagen. Als ik gewoon de eerste dag van m'n laatste menstruatie invul dan ben ik korter. Iemand enig idee hoe ik dat moet berekenen?